xxemoFAKERxx's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
 1  ?
xxemoFAKERxx  
25 M Canada
speaks English
Last login: 21 July 2010
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 3
Received comments: 23
Profile views this month: 0
Member since: 6 January 2008
 You're the Only Reason I'm Still Holding On
yay...

so as you should know by know this was a joke account that i made up
to show how easy it is to fake on kupika.

i understand why some people fake and Im not talking about fantasy
accounts (celebrities, anime characters and such).....and usually its
not for a good reason.

people should just be themselves or at least if they are going ot have
fun taking on a different online personality that be careful about
it..


If you are on the net, you should be a little sceptical and not assume
that anything you read or see online is true or how it is
portrayed.....poke around a bit and make sure all the facts add up...

develop your critical thinking skills...

visit me on my regular profile: Oroborus21


ps: for those of you that liked the "personality" of this account...a
small part of my personality is the real me and like the guy that was
here...so try me out ...



Random


Latest diary entries by xxemoFAKERxx   
28 Jan 08
ugh....i hate hypocrites and liars....

so i used to talk to Chantal and everything seemed cool....
16 Jan 08
.................

previously, xxemoFAKERxx wrote:

...

» view all entries...

Q&A Section   
ReenaG 22 Aug 08  
haha spamming ur own questionare is fun =]
 
xxemoFAKERxx 23 Sep 08  
lol yup yup
 
Xpretty_poisonX 1 Feb 08  
oh yay!!!!!.........*hugz you back*
 
xxemoFAKERxx 5 Feb 08  
lolz........
 
Xpretty_poisonX 30 Jan 08  
but i wont call you big brother if you dont want me to
 
xxemoFAKERxx 31 Jan 08  
lolz its ok *hugs*
 
Xpretty_poisonX 27 Jan 08  
i have a lot of guy friends who are self proclaimed big bros.............as in
they just out of nowhere call me baby sis............i like it though cuz it
makes me feel loved
 
xxemoFAKERxx 28 Jan 08  
thats nice
 
Xpretty_poisonX 27 Jan 08  
whats so wrong with girls wanting you in the friend zone or being treated as a
big brother.............
 
xxemoFAKERxx 27 Jan 08  
yeh youre riht
 
Ask xxemoFAKERxx:    








About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012