xFunkSoulx's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
 2  ?
xFunkSoulx  
23 M Chile
speaks English and Spanish
Last login: 25 October 2007
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 11
Received comments: 0
Profile views this month: 0
Member since: 8 January 2007
 I would love to be the 'Normal Guy' somehow....
Hey im 14 and i have brown hair and green eyes.
I'm here for sum gurls... and friends too..
I play basketball, i play electric guitar, im in a band.
I can sing, but i dont do it often..

I don't smoke, I don't drink, but i've tried it,... and I dont like it
very much.. lol..
I dont know if I can start a relationship on here... But I could try.

School is bugging me...
Parents are damn TROUBLE.
and well, my life isn't the best of all.. I hate being called the
famous kid or whatever...

so... Wanna be my friend ?



Cool


Q&A Section   
_dead_emo_girl_ 22 Oct 07  
lol i don't think i replied to the Q&A 
but anyway... what's up (besides the cieling)??
 
xFunkSoulx 24 Oct 07  
Haha, the sky? yeah after the ceiling..
OH and there's another nasty one but im a gentlemen now... lol
I'm bored, trying to figure out what should my sis dress up for halloween to.
 
sexycanadiann 22 Oct 07  
ah not to much mister :D
XD wassuup? :D
 
xFunkSoulx 24 Oct 07  
LOL!
not muchhh im booreeeed.
and sleepy..
 
kaitiXbang 22 Oct 07  
Lalala
Sooh Whats Up?
 
xFunkSoulx 24 Oct 07  
Hahahaa.
Not muchh.. trying not to annoy myself. ha
 
‹♥kristaa.babyy.› 22 Oct 07  
teh awesome-ness you sound freaking effing AWESOME!
heh sorry i can get like really crazy
 
xFunkSoulx 24 Oct 07  
lol
Whyyy?
just wondering.. and umm thanks. :P lol
 
kaitiXbang 22 Oct 07  
Ello
I Would Be Kaiti
:P
 
xFunkSoulx 22 Oct 07  
Haahahhaa.
:P kay.
 
Ask xFunkSoulx:    



xFunkSoulx thinks the following are his friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012