‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind›'s profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



 » give a hug!
‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind›
timnotlinda  
45 F United States of America
speaks English
Last login: 6 September 2009
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 5
Received comments: 34
Profile views this month: 0
Member since: 16 February 2009
 quote of the week- isn't it funny how every girls profile ia about the one guy and he doesn't know that every word is about him...
hey ppl! her name is felicia if she doesn't like you trust me you will know she loves taking random pictures of random things she has brown hair and weird eyes she doesn't give a damn if you like her or not she loves to talk she is single she loves paramore and linkin park she has mad skills she loves to watch pointless movies and quote lines from them message her now!!! lol
Photobucket



Oops.


Latest diary entries by ‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind›   
18 Mar 09
Spell your own name... no deleting!

What is your name:felicia

...
21 Feb 09
hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi i h inm bored

» view all entries...

PicStream by ‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind›   
PIMPIN GLASSESme @ schoolDUCKOBI!!!!

» view all...

Q&A Section   
‹Ally-Is-Beast(:› 21 Feb 09  
OH OKAY :]
 
‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind› 21 Feb 09  
lol
 
‹Ally-Is-Beast(:› 21 Feb 09  
I know
I CAN be random 
^_^
One question:How do I look like Selena GomeZ?
 
‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind› 21 Feb 09  
idk u just do its kinda weird i noticed that with the pic where u were staring
at the milk but i didnt want to say anything unless someone else did
 
‹Ally-Is-Beast(:› 21 Feb 09  
Aloha
I got that from Lilo and Sitch
 
‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind› 21 Feb 09  
LMAO
 
‹Ally-Is-Beast(:› 21 Feb 09  
HI!!!
Girl
 
‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind› 21 Feb 09  
hey ally
 
‹Lonely bored and a friend. :D› 17 Feb 09  
im a way ur kinda pretty.
 
‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind› 17 Feb 09  
.......... no im not
 
Ask ‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind›:    



‹felicia;you'rekindasortaprettymuchalwaysonmymind› thinks the following are her friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012