runescaper_naruto's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
 1  ?
runescaper_naruto  
22 F Canada
speaks English
Last login: 4 December 2009
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 133
Received comments: 22
Profile views this month: 0
Member since: 23 August 2007
 dont walk behind me I may not lead, dont walk in front of me, I may not follow, just walk beside me and be my friend. - Someone
[~: I gonna talk about some of the stuff bout me:~ hair color: brownish black eyes color:brown pets: 3 Mack, Kitty Jack and Pumpkin Do i smoke? No!!!!!!!! Can i Drive??? No!!!!! i'm only 11!!!! b-day: September 10 Faveorite place 2 go: Toys-r-us. Wanna no y? i got mi naruto game there! Good drawer? Yes!!!! i like naruto, anatasia i'm intersted in Chinese Dragons 2! i LOVE DEIDARA (off Naruto) - Deidara - Sakura Haruno - Sailor Moon (Manga Form) http://p-images.veoh.com/image.out?imageId=user-caaarbon282.jpg&version=4 All the following things , i made up. Yes with no help, i was just in my bed one night when i wanted to do it, I LOVE SAILOR MOON!! MY FAVORITE CHARECTER IS SAILOR SATURN So do u need some Inspiration? look here! I'm teased at school for something I love....but I just say... "Everyone is unique,Everyone loves wut they love, and u wont take it away from me." -Jaylene What makes you perfect is being yourself. - Jaylene There's more to life than work. - Jaylene Don't say a swear and think its OK. - Jaylene Hurt your ankle? Deal with it. You're not gonna die. - Jaylene Being shy wrecks everthing. - Jaylene Don't say you "suck" at something. try till you succeed. - Jaylene You're not old. Help people who r older than YOU. - Jaylene Having 12 bags of candy is called "Pure Greed" - Jaylene Having at least 5 friends, takes you somewhere in life. - Jaylene Don't be afraid to be yourself because those who mind dont matter and those who dont mind, matter. - Dr. Seuss

runescaper_naruto has chosen to interact only with those in her Friends List.


Hmm.


Latest diary entries by runescaper_naruto   
13 Oct 07
hes nice now.....we just got into a fight.

Latest oekakis by runescaper_naruto   
Evilness`CheetahA chinese dragon

» view all...

Clubs that are joined by runescaper_naruto   
   

Q&A Section   
child_of_mana 11 Nov 07  
lol wow that stinks
 
runescaper_naruto 13 Nov 07  
lol
 
Le_PopTart 9 Nov 07  
Oh I would luv to pick one of yewr Okekaki's , but the topic for the contest
ish to draw my chibi or avatar.
 
runescaper_naruto 11 Nov 07  
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OK I DONT HAV ANY KUPIKA MONEY I MADE A NEW
ACCOUNT! BELIEVE IT - MI ACCOUNTS NAME
 
child_of_mana 9 Nov 07  
lol yea,i don't play as much as i used to
i used to be glued to the screen for hours upon hours
but now it's only hours since school's started
 
runescaper_naruto 11 Nov 07  
LOL YEA I USED 2 SIT ON THE COUCH AND PLAY IT TILLL DINNER TIME THEN AFTER
THAT WE WOULD GO ON THE TRAMPOLINE BUT I BROUGHT MI DS ON THERE AND JUST STARED
PLAYING IT, THEN I SNUCK IT INTO BED AND I FINSHED THE GAME, NOT REALLY THO, I
GOT STUCK ON THIS 1 PART, THEN WENT WE WENT ON OR TRIUP 2 A WHOLE BUNCH OF
PLACES AND LOST IT IN THE AIRPORT
 
Le_PopTart 9 Nov 07  
Hello.
Yew joined my Okekaki contest and I was wondering if yew are still going to do
it.
 
runescaper_naruto 9 Nov 07  
ya i am but....u choose wut Oekaki cuz u no dont u want yer site 2 b filled
with awesome oekakis?
 
child_of_mana 7 Nov 07  
omg!
you play runescape?
so do i!
i'm even one of the few addicts who pay for a membership lol
 
runescaper_naruto 8 Nov 07  
lol no i dont really play it anymor i lost interst altho, i did beg mi mom 2 bi
me a memebership, it was close 2 christmas then ( it was on mi Christmas list)
but wut she said was rite, u will lose interest like u did with Club Penguin
 
Ask runescaper_naruto:    



runescaper_naruto thinks the following are her friends:





About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012