pyro_the_pirate's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
 5  ?
pyro_the_pirate  
26 F United States of America
speaks English
Last login: 5 November 2008
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 34
Received comments: 31
Profile views this month: 0
Member since: 13 April 2007
im sorry about shan2's
death

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-17 I WILL ALWAYS LOVE AND MISS JAY JAY!!!!! HE'S MY HERO AND BEST FRIEND!!! I LOVE YOU JAY JAY....REST IN PEACE!!!! ♥-darla ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- look fer meh other prfile: [cuz i'm not gonna go on this one anymore!!] XxXkillerxXxqueenXxX



Random


Clubs that are joined by pyro_the_pirate   
   

Q&A Section   
_Hiya_ 24 Apr 08  
Hell-o~!
 
pyro_the_pirate 5 Jul 08  
erm....ello dear
 
Fabby 19 Jan 08  
It does. It means I get to laugh at a retarded little 13 year old who thinks
she's tough shit.

I'm pathetic because I've realized that 'scene' is even more faggotful than
'emo'?
Honestly. Scene kids have some of the WORST fashion sense I have EVER seen.
Their hair in particular. 

And I'm a god.
Nobody who's sacred forgets how to spell 'you'.


Now, if you don't mind, it is very late and I need to be sleeping. I'd be more
than happy to make you look like an idiot again... later today.
 
pyro_the_pirate 19 Jan 08  
wow!
yew honeslty thik yew matter that much to meh...
yer a homo!

and BITCH YEW ARE NOT "EMO"
QUIT PRETENDING!!
YER ONE OF THE BIGGEST FAKES EVER!!!!
and just so yew know i'm NOT "scene"
er "emo"
SO DON'T FUCKIN' LABEL MEH BITCH!!!!

and hoe if yew haven't realized yer the dumb one by NOT knowing the differece
between "emo" and "scene" to 
begin with! so why are yew talking more and more shit!???????

and yeah yew REALLY need yer beauty sleep 
yew look like shit....
er is that a permenant condition?
hmmmmmmm....oh well i'mnot the one looking in the mirror at that EVERYDAY!
 
Fabby 19 Jan 08  
Calling me dumb really doesn't make you any smarter, sweetie.

Don't make it sound like your profile is some sacred place. It's not. I don't
give a shit that this is YOUR profile. You aren't special.
You're reading into what I said WAY too far. Fact, not challenge. Sorry.

Oh, there is some wonderful irony in a scene kid calling me a 'gay ass
mofo'...
 
pyro_the_pirate 19 Jan 08  
yup yup
and yew think yew sitting heere
saying all this shit makes perfect sense?

ad what's wrong w/ scene kiddos???
that just makes yew even more pathetic!

and bitch compared to yew, I AM SACRED!:D
 
Fabby 19 Jan 08  
I never challenged you to anything.
I simply said I could beat you in an argument.
It was a statement, not a 'challenge'. You took it upon yourself to make it
one.

I'm quite honest with myself, thank you very much.
 
pyro_the_pirate 19 Jan 08  
AHA! NO!
darling you've got to be one of the DUMBEST 
PIECES OF SHIT OUT THERE!!!
huh?

and NO YER NOT "HONEST" W/ YERSELF!!!
cuz yew don't go on MY profile and wirte meh 
all this bullshit!
and sweets if yew read it closely then yew can 
see the "challenge"
yer a gay ass mofo!
so get the fuck off
meh profile!
got it?
:D
 
Fabby 19 Jan 08  
No wonder you think you're so damn good; you claim to win without having even
done anything.

Pathetic.
 
pyro_the_pirate 19 Jan 08  
lol
honey whose the one that came to MY profile and challenged
ME to an "arguement duel"
and i'm the pathetic one???
look at yerself
can yew honestly sit there and say all that shit
and be honest w/ yerself????
 
Ask pyro_the_pirate:    



pyro_the_pirate thinks the following are her friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012