CARDCRUSHER Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by ‹CorpsexCalamity›   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by ‹CorpsexCalamity›
CARDCRUSHER
Uploaded: 25 January 2009
how to draw
Oekaki
Excuse me for the bad attempt, I'm just filling space.
btw, the guy is meant to be my kupicharacter
>:|
D.M.Y.♥.M

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

pandalicious says:   25 January 2009   254159  
LOOOOOOOOOOOOOL that is like so me on the brown head dude I LUV UR
GUYZ EXPRESSION LOL
 
‹ɧɵʀʀɵʀ ρσρ› says:   25 January 2009   496933  
this is pure awesomeness.
funny, too
 
Satsujin says:   25 January 2009   241472  
Haha, I love the card crusher comics. |D 

It's hilarious. You did a good job of replicating the style. 8D/
 
‹ERASED› says:   25 January 2009   587958  
That's funny!
 
‹☮Peace♥Love♪♫Music™› says:   25 January 2009   767749  
Creepy but funny! :D
Nice artwork.
I LOVE IT! :D
‹☠☻♡えみり エルリック〜!♡☻☠› says:   26 January 2009   824531  
XD  This is hilarious.
 
AliceXHeart says:   26 January 2009   638251  
NOOOOOOOOOOOOOES!!!!! D8 *sweat DRIPPING off forehead*
this is CREEEEPEH DX (especially to those that face the kupipoints
problem periodically)
Buuuts, I still love it XD (although you put emotion(expression into
your drawings subconsciously, you accomplish making everyone
sweat/scream/laugh/gurgle with joy/fall off their chairs/sing with
every oekaki you make 8D)
‹KATIEParade› says:   27 January 2009   393379  
HAHAA That's awesome.
 
Zorah says:   28 January 2009   847492  
LOL CARD CRUSHER.
XD
i love those
 
‹Cobrastarship_Gurl› says:   29 January 2009   873219  
the guy with to blue hair is creepy lookin
 
Jasmineh says:   29 January 2009   111956  
ROFL! Love it!! -Kudos kudos
‹♥, нιιи™.› says:   29 January 2009   453977  
LOLLOL!
gothix101 says:   29 January 2009   822635  
heh. completrely cheesy. it makes no sense what so ever. i will admit
i like the facial expresson on the brunettes face - priceless.
 
‹AmyBeetch™› says:   30 January 2009   462675  
LOL, that was amazingly funny. :]
 
catloverextreme says:   2 February 2009   395188  
omg i love this oekaki XDDD
i saw it once, but i didnt kidnap it 
then i was all like " oh crap i want that oekaki but i cant find it
D:"
i finally found it !XD
 
missdem says:   1 March 2009   531524  
s;flfslfff this is beautiful
SassybutSweetSammy24 says:   8 March 2009   426413  
uhhhhhhhh...............................ok.......................
 
‹Maria   ;♥› says :   16 March 2009   125189  
The expression... xD
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012