FLOWER Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Lola_728   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Lola_728
FLOWER
Uploaded: 21 January 2007
Oekaki
HONESTLY I HAVE NEW CLUE WAT KIND OF FLOWER IT IS
AND I DONT KNOW Y I MADE THE BACKGROUND LIKE THAT

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Mewmewkitten says:   21 January 2007   728489  
Nice i like it
 
Lola_728 says:   21 January 2007   711951  
WELL I DONT
Kat3384 says:   21 January 2007   878196  
I like it, it's really cool.
hamsterturtlelove sings:   21 January 2007   668658  
that is really pretty
SummerDream says:   21 January 2007   566294  
こんにちは皆 pretty-full!!!!
wanna be pen pals cause I'm
sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bored!!
^_^                      - ♥SummerDream♥
realshakira says:   21 January 2007   613413  
thats so good you should enter it in starsingers oekaki contest first
place is 100 kps
says:   21 January 2007   271131  
thats beautiful ^^
Princess67 says:   21 January 2007   497682  
it looks like a rose
 
Lola_728 says:   21 January 2007   278376  
THANX PPLZ
Ethan_Flame says:   21 January 2007   792399  
Hola,
I like it a lot!
You draw good.
Adios
Lola_728 says:   21 January 2007   575196  
LOL
THANXS
colesprouse19luv says:   22 January 2007   769845  
koolie ima kidnap it!
xxCARDCAPTORxx says:   24 January 2007   888523  
so beautiful i cant believe it!!
ella76543210 says:   24 January 2007   152312  
beautiful

beautiful
ecstravagansa
amazing
underestimated
too good!
inpredicictible
fantastic
underestimated
lovely!



do u like it lol!
Pals_of_Puppies says:   24 January 2007   837888  
pritty
GerardWayismynirvana says:   24 January 2007   599293  
it looks like a rose
sweetangelgal says:   24 January 2007   965456  
WHOA! Nice work.
2FINE says:   24 January 2007   335662  
dat is fly doe g
koolkat19920 shouts:   24 January 2007   992218  
PRETTY!!!!!!!!
Lola_728 says:   24 January 2007   221111  
THANX PPLZ
U PPL R NICE
samuraigirl says:   25 January 2007   187273  
its pretty and it looks like a rose
samuraigirl says:   25 January 2007   985937  
the bacround is wicked
‹Brezzy Always› says:   25 January 2007   216285  
that is awsome
Spring_flower shouts:   25 January 2007   712637  
AWESOME! good work!
trippin_out98 says:   25 January 2007   748867  
enter it in my contest on trippinout98 pretttttty
peaches7645 says:   25 January 2007   864489  
Woah, your really good!
lynn10 cries:   25 January 2007   349591  
its its sooo beautiful "sniffle sniffle" waaaaaaaah!!!!
"kidnaps"haha!
‹MiserableAtBest› says:   25 January 2007   169272  
kidnappin
xoxokayteekatexoxo says:   26 January 2007   354868  
i luv it it looks like a rose to me
Lola_728 says:   26 January 2007   553843  
A LOT OF PPL SAY ITS A ROSE
SO I GUESS IT IS
blue_crazy says:   27 January 2007   756565  
I LUV IT
SO ROMANTIC
angelstar847 says:   5 February 2007   997889  
la la la la
Lola_728 says:   7 February 2007   265879  
LOL
OK?
kilala0 says:   11 February 2007   832797  
very pretty
Kairi says:   11 February 2007   545259  
i love it!! *kidnaps flower for Valentines Day and gives to the boy
she likes* 

                  ♥Kairi
 
Inuyashima says:   11 February 2007   679552  
thats rose is so beautiful!!! you should check out kekasmai's rose
its also preatty good!

                     ~Inuyashima♥
Lola_728 says:   11 February 2007   656621  
I DONT WANT 2 KNOW IF OTHER PPLZ OEKAKI R BETTER
I JUST KNOW IT
THANX
Lola_16 says:   11 February 2007   592226  
YEA SRRY I GOT MAD
BUT I DONT LIKE KNOWIN OTHER PPLZ R BETTER
bubblegum4u says:   11 June 2007   969129  
I LOVE IT! 
‹{{♥Gelikerz♥}}› says:   10 July 2007   845466  
that roxs! its sooooo kool!
 
‹{{♥Gelikerz♥}}› says:   10 July 2007   335661  
i ♥ it! thats AWESOME!
 
YumiAces_Kitty_Suki says:   7 August 2007   728657  
Its SOOOOOOO cool mew mew! I LOOOOOOOOOOOOVE IT! ^^
YumiAces_Kitty_Suki says:   7 August 2007   169984  
Its SOOOOOOO cool mew mew! I LOOOOOOOOOOOOVE IT! ^^
fashionqueen19 says:   16 September 2007   112675  
kewl!!!!!!!! im kidnapping it!!!!!!!!!
‹♥Purple Elephant♥› says :   29 July 2009   846966  
That's a rose. I like it and the background.
Anyway, if you don't like it, why did you upload it and waste 3 KP?
>.>'
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012