Presea for xSakuraxKissx! ^___^[♥] Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by yummiiXcookii   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by yummiiXcookii
Presea for xSakuraxKissx! ^___^[♥]
Uploaded: 14 January 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
I drew this 'cause she drew Raine for me AND because she's an awesomely awesome
buddayy. ^___^

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

xSakuraxKissx says:   14 January 2007   815574  
Sankyuu~~<3333
It looks soo coool~
I love it~
^_____^~<3
says:   14 January 2007   934595  
thats beautiful!
yummiiXcookii says:   14 January 2007   474969  
Yaay! ^___^
I thought you were gunna hate it. T___T
yummiiXcookii says:   14 January 2007   149383  
Thanks ^___^
socrbratx18 says:   14 January 2007   981266  
it looksss sooo kewlll
yummiiXcookii says:   14 January 2007   475624  
thanks ^___^
yummiiXcookii says:   14 January 2007   258872  
oh, snap! I forgot to color her cross thingie on her throat! :O
*disappointed*
xSakuraxKissx says:   14 January 2007   642676  
why would i hate it?!
It's awesome!!<3333333
yummiiXcookii says:   14 January 2007   874733  
xD Thanks ^___^
but.. but... I forgot to color the cross T__T
xSakuraxKissx says:   14 January 2007   827194  
it's ok :D
i cut off the bottom half of Raine..XD
yummiiXcookii says:   14 January 2007   475397  
lol xD
i didn't even notice it. xDD
Deadly_Flower says:   15 January 2007   517462  
wowz...thats the best pic i've seen of.....u know what nvm..but it
looks so good! i can't get over it
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   968788  
XDD haha really?
well i did!
XDD
yummiiXcookii says:   15 January 2007   172867  
yaaay! thanks ^____^
i've seen better xD
Deadly_Flower says:   15 January 2007   659222  
draw genis-chan! please?
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   963648  
oh yeah, um my comment that said "XDD haha really....XDD"?
that was a respondence to when you said you didn't notice and when i
looked it over it seemed like it said something else ><
yummiiXcookii says:   15 January 2007   526627  
ohhh lol xD
and i will try to draw genis, deadly flower =]
he might look like a girl... >__>
but i'll try! ^___^
Deadly_Flower says:   15 January 2007   879649  
lol,well he looks like a girl anywayz..:/ call me presea(which is
SERIOSULY my name...i am telling the truth)
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   146338  
Genis...hmm doesn't he have the same last name as Raine?
(please excuse me as i am not an owner of a ToS game at any sort)
Are they related???
Deadly_Flower says:   15 January 2007   313141  
they r bro and sis
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   574627  
knew it!
hahaha i was searching around and it showed their last names which i
forgot -.-;;;
Deadly_Flower says:   15 January 2007   917469  
sage is their last name!^_^ happy to help
yummiiXcookii says:   15 January 2007   445449  
lolz xD
It's Sage.
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   425942  
^________^
Yay!
hmm i think i learned in this fieldtrip that Sage is supposed to smell
good or something..but it helped the Native Americans somehow!XD
Deadly_Flower says:   15 January 2007   399819  
yeah...i bet it did.....^-^ well ne wayz......doesn't genis look like
a girl? lolz..can't get that outa my mind
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   893584  
yeah i guess if you look verrrrryyyyyyyyyy closely ^_______^
yummiiXcookii says:   15 January 2007   762731  
Umm.... -cough- first when i started the game, I didn't know he was a
guy until Lloyd or somenoe said "he". >___>
Deadly_Flower says:   15 January 2007   114691  
LOL! thats funny
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   279793  
XDDDD
dunno i forgot to look at his picture on your page thingy so i can't
memorize what the people look like XDD
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   838383  
hahaha...the same went to the other people who looked much like
girls..well in other anime/games.XD
i kept thinking "omg it's HE?!"
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   917539  
*It's a he?!
yummiiXcookii says:   15 January 2007   797545  
Lol xD
Oh, and his voice is like a guy's voice so I was like... "why the heck
does this girl have such a manly voice...?"
xSakuraxKissx says:   15 January 2007   447729  
XDD hahaha omg
‹StupidKid› says:   17 January 2007   216999  
kwl ill add this to my collection coz it is sooo COOL!!!!
 
yummiiXcookii says:   17 January 2007   657278  
thank youuu ^____^
princessophia says:   17 January 2007   168622  
it  looks  good
yummiiXcookii says:   17 January 2007   251683  
thank youuu! ^____^
sailorcottoncandy says:   17 January 2007   153912  
Cute hair XD
yummiiXcookii says:   17 January 2007   756572  
Thanks ^_____^
xSakuraxKissx says:   18 January 2007   244944  
omg yummiiXcookii-chyan~, you became FAMOUS~
Can i have your autograph?
*.*
XDD
yummiiXcookii says:   18 January 2007   587252  
Lol xD
I'm not famous T______T
*starts asking SakuraxKiss-chan for HER autograph*
xSakuraxKissx says:   18 January 2007   695934  
nuuuuu you must give me YOUR autograph first!
we will TRADE!
Like the Phoenicians!
XDD
yummiiXcookii says :   18 January 2007   817537  
Yayy!! Let's trade!
You know, trade is a very good thing, without it, the Tyrants and
people from old ages will diee!!
(i sounded sooo geekyy .__.)
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012