Request: sxc_sophia's avatar Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by kristino   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by kristino
Request: sxc_sophia's avatar
Uploaded: 13 January 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
request by sxc_sophia.
tell me what you think?
i probably could have done better.
hahaha

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

wizardess says:   13 January 2007   795984  
cute!!!!!!!!!
wizardess says:   13 January 2007   697752  
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! FIRST TO COMMENT! >:D ^.^;
wizardess says:   13 January 2007   468587  
*waves hand in the air like a mad man* i have a request!!!
sexyhotlollipop says:   13 January 2007   127449  
fool thats ugly lol jk its pretty
AmethystTears says:   14 January 2007   633769  
SO FREAKIN AWESOME! my turn for a request...lol
sxc_sophia says:   14 January 2007   672657  
wooow thats wicked bbe! haha fnxxx
mysis says:   14 January 2007   594328  
i love it!
Jessegirl_526 shouts:   16 January 2007   635985  
May I be so boldess to ask but,Is she wipeing her tears with her
hair? lol 
if she is WHOA!
kristino says:   16 January 2007   286753  
well. its just supposed to be like a shy/nervous thing but you could
say that i guesss hahhaha.
forgotten asks:   17 January 2007   656762  
could you make one of my avi please?..
slimnaya says:   17 January 2007   543483  
nice pic
‹FMLYHM› says:   20 January 2007   614113  
can you plz try to draw my kup. icon?
 
Cerise says:   21 January 2007   572726  
i think this is sooooooooooooooooo pretty!
Chitsuki says:   22 January 2007   322385  
could you draw mine plz? but yeah this is really good!
Cutie_4ever101 says:   23 January 2007   714547  
I think u r an awesome drawer!
jipie asks:   25 January 2007   468245  
can you draw me?
??
<3
xlovexcanxhurtsx says :   31 March 2007   958657  
<3 awesome <3
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012