Art Trade with RaverAlchemist Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by KatoChan   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by KatoChan
Art Trade with RaverAlchemist
Uploaded: 27 April 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
Your very talented!  So far you're my favorite artist here at kupika. Keep on
drawing, and you've got my vote ^_^

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

KatoChan says:   27 April 2007   477147  
If anybody has an oekaki animation, that helps you learn to use layer
coloring effects. Please link me. I need the help. Thanks ^_^
MewMewZoey says:   27 April 2007   545257  
Woah! Your amazing ^^ UBER AMAZING ^^
I Love yours! They tottally Rawwkk :3
Sorry, Today Im Being Random >__<
meema says:   27 April 2007   481752  
soooooooooooooooooooooo nice ^___________^ i luv it!!!
im sorry i don't have any oekaki animations.....
animefreak411 says:   27 April 2007   678211  
your a really good line artist? im no good at that stuff unless i use
the curve and line tool >.>  but your good with your hands!!!^__^
‹Push the Button› says:   27 April 2007   978189  
thats bso good! I guess you use a tablet? T.T I want a tablet
 
pik0 says:   27 April 2007   621189  
yur so good. :___:
i admire your skills x)
kuhuuuu~
xcottonxcandyx says:   27 April 2007   336287  
omg omg omg
this rocks
‹.:Claudia:. {♥TheWayWeAre♥}› says:   27 April 2007   198385  
KYAAAAAAAA!
Raver-chan!!!!
-kidnaps-
O.o
you saw nothing
~~~~~~~~~~~
as I was saying
I love this!
its sooooo awesomefulz!
 
Jelly says:   27 April 2007   481936  
I love this! your a really awsome line art artist!
emilygl says:   27 April 2007   641264  
not cool
Angel_Of_Darkness says:   27 April 2007   732181  
OMG! That's so freakin good
truemcrfan4life says:   27 April 2007   572846  
hey i dunno who this is supposed to be but i'm gonna color this k?
KatoChan says:   27 April 2007   617523  
DO what ever you want with it ^_^
truemcrfan4life says:   27 April 2007   488645  
k koolness i colored it 
chickster123 says:   27 April 2007   998594  
i love that!!! its so cute!!!! can you draw mine?
Sakura33 says:   27 April 2007   635846  
wow thats amazing. And i'm sorry i don't.
KatoChan says:   27 April 2007   623978  
You don't what?
Sakura33 says:   27 April 2007   853638  
Never mind.
KamichamaKarin101 says:   27 April 2007   536498  
can i have one???^^
kristino says:   27 April 2007   732867  
awhh.
so kawaii.
:D
coolchic77 says:   28 April 2007   732379  
cool!
 
clouds12 says:   29 April 2007   745674  
AH! THE AWSOME....NESS IT BUUUUUUUUUUUUURNSS!!
KatoChan says:   29 April 2007   712678  
Burns?
shinigami119 says:   30 April 2007   294251  
nice
your good at line art
raveralchemist is one of my faves too
and sorry i don't know the links
burberry_girlie says:   30 April 2007   773413  
i agree she is very good!
 
maverick says:   1 May 2007   781684  
hey kato thanks for the comment, already a fan of yours =) should
draw with a tablet though...
maverick says:   1 May 2007   712991  
i meant I should haha
jessieangel10 says:   1 May 2007   217461  
cool i wanna kidnap it
 
minx92 says:   1 May 2007   915515  
sooooooooooo cute
nikx2141 says:   1 May 2007   922314  
Oh its so cute
I_wonder_Y says:   1 May 2007   246642  
wow! another prettyful black and white oekaki! you rock!
famachan says:   20 June 2007   525733  
Wow....speechless.....uh.....im
speechless.....it's...uh....a...amazing.........
IT IS
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AWSOME IT ROCKS!!!!!!!!!
 
SoupQueen says:   24 July 2007   749548  
:O can I colour it?!?
KatoChan says:   24 July 2007   112655  
Anyone is free do do with as they please.
bellepomme says:   4 August 2007   712782  
this is cool. I like your style.
Cinnamaru says:   10 August 2007   524322  
whoa, you can draw D:
 
julygal1998 says:   8 September 2007   264391  
cool!
Koyuki1 says:   8 September 2007   677677  
I took the honor of coloring and costumizing it and wanted to shar
the finished product: 
KatoChan says:   10 September 2007   426761  
It looks Great!, awesome job.
Jenifaa14 says:   17 September 2007   797748  
I can't use the Oekaki thing, so I used MS Paint hope it's okay:
Dream_Dream_Dream says:   6 February 2009   364978  
Cute.
Kawii.
 
Glittz says:   2 April 2009   356585  
Glittz says:   2 April 2009   243174  
molly12 says:   2 April 2009   537773  
your amazing! i wish i could drew that good.
candyalice121 says :   18 July 2009   816335  
sooo cute i love her hair! :3
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012