Kingdom Hearts gang Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by ‹tea-anna›   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by ‹tea-anna›
Kingdom Hearts gang
Uploaded: 8 November 2007
how to draw
Oekaki
This took me FOREVER DDDX !!! And it didn't turn out how I planned it to. Goofy's
the only one who I think turned out decent enough :3 ahh well XD


YES I DID COPY IT! From a KH mag, ok? -_-"

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Mewmewkitten says:   8 November 2007   997815  
WOAH
O___o
 
Mewmewkitten says:   8 November 2007   712644  
That's awwwesome.
It's sooooooooooooooo cool ;_:
First comment! :D
 
‹.:Claudia:. {♥TheWayWeAre♥}› says:   8 November 2007   683999  
FKHKAHSFLKBVLKBILS x.x
that is AMAZING!!!!!
-bows- must -bows- keep -bows- bowing
-bows- to -bows- master -bows- -hits h ead on floor- OW!
;o; that hurttt

ANYWAY! :3 THIS IS FANTASTICAL :o
 
sugartastic says:   8 November 2007   128535  
WHOA! O_O
That's amazing... I BET it took forever! XD All that coloring and the
poses and everything. D: It came out awesome. 0_0 !! I love you for
making this. D: Kingdom Hearts is the best. =^_^=
I'm so jealous of you right now. X3 -kidnaps- ^_^
 
‹tea-anna› says:   8 November 2007   154488  
Kyaaa really?! TY <3 And, yes it DID take forever! Like, no joke, 5 -
6 hours maybe lol xDDD
 
mY_cHeMiCal_RoMaNcE says:   8 November 2007   489295  
-gasp-
o_o
amazazing
‹[[MaxEatBabies]]› says:   8 November 2007   455727  
Wow that's so well done!
 
‹turntechGodhead› says:   8 November 2007   435592  
OMFG AMAZING!!!!!!
I envy your talent T^T
 
‹Little_Ninja› says:   8 November 2007   944411  
THIS IS AMAZING! IT ROCKS
maikochan says:   8 November 2007   865644  
Wow....thats fantastically done~♥

You have great skills :o

*bows* xD
 
ed_elric_is_mine says:   8 November 2007   858524  
great job!
hhallh13 says:   8 November 2007   157774  
ive drawn that same picture with pencil. mine turned out loads worse
though....probly cause i only spent about....10 minutes on it. lol but
i really like this! its very good!
 
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   8 November 2007   231531  
O_O THATS AMAZING BRAVO! XD
 
eragon_gal14 says:   8 November 2007   445267  
O____o
That is AMAZING! I could never draw like that!

*Bows Down*
BRAVO! *.*
negi22 says:   8 November 2007   291699  
Wow Thats amazing
meilin24 says:   8 November 2007   621189  
this picture is amazing..it must have taken ages.
‹ERASE› says:   8 November 2007   853587  
YAY KINGDOM HEARTS I love that game
narutogeek says:   8 November 2007   741895  
lol ur gonna get in the popular very soon thats a good drawing
Kari8899 says:   8 November 2007   664837  
AWESOME! This one's my favorite!!! Can I put it on my profile?
Please...
‹colours and carousels♥› says:   8 November 2007   927317  
wow! *laughs* I LOVE it!
 
AlyRox101 says:   8 November 2007   539763  
KUROODIA! -tackles, squishing you-
don't hurt yourself ^-^
-gets off-
-looks at oekaki-
*O*
-imitates Kuroodia- maaasssttteeerrr
Bootheghost says:   8 November 2007   899978  
holy gwackamoly!!!!! >.<
the only thing i can say...this WILL definitely be on the popular
list.
awesome job meLLow-san!
 
Midna121 says:   8 November 2007   753914  
ZOMG!! :O *faints from gurd-ness*

ISH SHO TOTALLY AWESHIMEEE!!!! *O*
bunniNANGEL says:   8 November 2007   698258  
OMG OHH MY GODD
Kushina says:   8 November 2007   258711  
Cute~
Make sure to post the reference you used for this though.
KitsuneChan says:   9 November 2007   115377  
*claps*!!! this is really amazing.
aiichanxP says:   9 November 2007   517343  
OMG ARE YOU KIDDING?
this is amazing
i love kingdom hearts
i only wish i had talent like you
yuyu_art says:   9 November 2007   772659  
O_O This is...spectacular
‹tea-anna› says:   10 November 2007   568232  
Thankiez ^___^
 
ZanyZeldaFan says:   10 November 2007   544824  
omgosh this is amazing 0_0 that is really really good! i loooove the
shading! i cant believe it didnt see this earlier. wowz. speechless.
chu says:   10 November 2007   273337  
awww no mickey mousey
 
peaches7645 says:   10 November 2007   635916  
OMG!! Awesome-icles!!
ningeo says:   11 November 2007   268429  
thats sweet
 
mextreehugger says:   11 November 2007   991494  
Wowzerz. =D
 Do you use a tablet?
 
cheyenneluck says:   11 November 2007   473571  
i love this picture!!!
lovelylittleangel says:   11 November 2007   313559  
wow that so amazing
‹YourPersonalNightmare› says:   11 November 2007   236358  
this is really good.kingdom hearts rocks.and what you drew is wow
just wow its really great
 
‹♫~ G.A.M.E.B.O.Y ....IS BACK AGAIN ~♫› says:   11 November 2007   836628  
wow...awesome like u 
 
‹cool-beans› says:   11 November 2007   118211  
SO COOL!
 
fireskull_007 says:   11 November 2007   552257  
WOOOOAAAAAAAAHHHHHHHH!

AMAZING!!!!!     HOW ON EARTH DID U DRAW IT!!!!!!

KEEPTHIS UP AND ULL BE GOING SUM WER IN LIFE.   

U MIGHT EVEN BE AN ARTIST
fireskull_007 says:   11 November 2007   452529  
IM GONNA KIDNAP
raveygurl says:   11 November 2007   818867  
omgsh!!!! I luv kdh!!!! This pic is awesome, i am definatly going to
kidnap this pic!!!!
xExotic says:   11 November 2007   637735  
O-M-G
How purrty<3
I like the dudes smile.
xD
 
xExotic says:   11 November 2007   286573  
Lol i just watched the how to draw ...
twas 9 minutes.
 
‹Ican'tbelivethisplacestillexists.› says:   11 November 2007   921613  
-le gasp and kidnaps- its coolio! ^^
 
x_dreamsASSURED says:   11 November 2007   981181  
OMIGOD!
*bows*
That....IS SO GOOD!!! 
I wish I could draw that like.. T^T
x_dreamsASSURED says:   11 November 2007   449767  
*like that..
nyuu.. T^T
*slaps self*
‹Ðark Fox› says:   11 November 2007   636288  
AWESOME!
 
GothBoy101 says:   11 November 2007   172719  
That's really good!
raynrayn says:   11 November 2007   294113  
I love this KH pic! Awesome job!!!
cheyenneluck says:   11 November 2007   837824  
this is a fricken swwweeeettt picture
bluejay29 says:   11 November 2007   329217  
OMG it's KINGDOM HEARTS *kidnaps*
 
GuessWho says:   11 November 2007   871128  
I'm not too fond of copy art... It doesn't require much creativity.
The original image can be found almost anywhere.
ritacat says:   12 November 2007   929174  
GeussWho: you don't have to go ruin everyones fun like that i do
recreations all the time and no one see's anything wrong with it

your recreations great hun i'm uber jelous ^_^
MissDori says:   12 November 2007   378219  
Lol, it's awesome. xD Even if you did copy the pose, you still made it, so rock on dude. 8'D I still love it. <3333
tabitha408 says:   12 November 2007   554254  
WOW must took hours.If I were voting I say 10/10
child_of_mana says:   12 November 2007   148917  
awazing!
wow.....your very talented
GuessWho says:   12 November 2007   369852  
I don't think copy art is a bad thing necessarily.
I just think they should at least acknowledge the fact that it was not
an original drawing.
That's all.
‹tea-anna› says:   12 November 2007   223133  
YES I know it was copy art, and I have put it up now. I was meaning
to do it -_-"

LOL the 'how to draw' is a bit crazy xD
 
Katilix says:   12 November 2007   187287  
Whoa! It's so awesome!

The Riku is PERFECT!
 
‹Musician_Of_God› says:   12 November 2007   425244  
amazing, even for a recreation it is awesome!!!! and to any
dissers(sp??): she worked hard to make an oekaki that is as close to
the original as possible, dont hate cause she tried her hand at
drawing it!!!
‹ERASE› says:   12 November 2007   669133  
Yay that is so cool!
SKITTL3Z says:   12 November 2007   468243  
I ACTUALLY THINK RIKU CAME OUT BETTER=P

ITS AWESOME=P

I WANT KH3 ALREADY!LOL=P
saralyn247 says:   12 November 2007   111322  
that's so cute! and goofy and donald look awesome! ^^
 
EWJack says:   12 November 2007   147357  
whoa. WHOA WHOA
Awesome!
Yanely says:   13 November 2007   455934  
WOW-W-WOWZERZ!!!
THAT IS SO GOOD!!!
XDDDD
COOL
*Kidnaps*
I couldnt resist!!!
iluvfalloutboy306 says:   13 November 2007   568189  
OMG that is so awesome! I love it.
*Kidnaps*
‹internal blender› says:   13 November 2007   197691  
DUDE OMFG THATS AWESOME!!!!
 
KHKiari23 says:   17 November 2007   218922  
THIS IS SO F***ING AWSOME!!
*cough*
excuse my launguage
BUT ITS SO COOL!!!
lol
 
KHKiari23 says:   17 November 2007   818727  
KH3 is coming out 2009 for ps3
im getting it!!
YAY!!
 
Xanchii says:   18 November 2007   591474  
aww! thats cute ^_^ *kidnaps*
Oroborus21 says:   3 December 2007   977685  
thats such a great Oekaki
 
yuna1313 says:   26 December 2007   888658  
i kidnap the pic it is mine i love riku he is cute
Yakumi says:   30 December 2007   637733  
Even if it is copy art mine would be so bad you probably couldnt tell
who they were... -.-" i personally like sora the best in my story hes
my best friend^.^*kidnaps*
yuna1313 says:   4 January 2008   699858  
yeah he is mine 2
‹TheRulerofNightmares› says:   27 January 2008   817476  
I like how Riku looks! I think it turned out fine!

Donald is the weirdess looking, but then that's nothing new.
 
sweet_misty says:   27 January 2008   959133  
amazing
‹~Miss`POT`Lover~› says:   2 February 2008   196982  
kairi's so cute..
also sora..
nyahahah!!
i lurv this!
 
‹<3!!!!CamelsandOttersRock!!!!!<3› writes:   17 February 2008   677355  
I think it's really good!!! And goofy's not the only one that looks
good, they all do!!
 
khero says:   6 March 2008   134386  
OMGGGG it's almost th sam *A*
 
supercandy says:   15 March 2008   864517  
HOW THE FUCK DO YOU DO THAT!?!?! AMAZING!!!!! crap i hope  dont get
in trouble for trowin the f-bomb... i mean it in a good way lol 
‹XD golden xD dragon XD› says:   2 April 2008   697194  
AAAAWWWWWWSSSSOOOOMMMEEEE!
Jamgirl0808 says:   6 April 2008   359215  
Lovely. <3
 
NarutoFanGirlForever says:   7 April 2008   259424  
it looks so real O_O
ducksrock says:   8 April 2008   434983  
tats so realistic i love tem all but expessially donald duck
Bliss says:   10 April 2008   712537  
WOW it turned out EXACTLY the same- ^^- *cheers*
Kairi says:   12 April 2008   588731  
-poke-
:DD
 
pichu_101 says:   20 April 2008   155873  
OMG THAT CANT BE REALZ
misty11322 says:   30 April 2008   731369  
I love it!
‹☠☻♡えみり エルリック〜!♡☻☠› says:   30 April 2008   635537  
That looks so cool!!!! I gonna kidnap it!!!!!!
 
bat says:   10 May 2008   294881  
omg!!!! sora, riku, kiari, donald, and goofy!! omg!!!!!!! *kidnapps*
=)
‹fuckingFABULOUS› says:   10 May 2008   232296  
*-*
I am soooo..
kidnapping.
You have talent! 
This oekaki looks exactly like the original.
Congrads :D
 
timber204 says:   10 May 2008   236579  
that is so sweet i love that game
fire_dragon779 says:   10 May 2008   523657  
dang that's sweet and  it looks awsome!!!
RikkaChan says:   6 July 2008   747557  
Kingdom Hearts <333333333333333333333333333333333333
natsuki_sorana says:   6 July 2008   196928  
wow that is awesome!!!!
 
kutie_smile says:   7 July 2008   726448  
woah. that's awesome.

<3
 
‹SantaClause.♥› says:   27 July 2008   878226  
This looks amazing.  :3
Goofy happens to be mai favorite. 
Keep up the good work..!~ x]
 
tugaloca says:   27 July 2008   178712  
i like it
wolfgirl2_0 says:   28 July 2008   612851  
Goffy looks pretty, frikin' amazing. I love goofy! -kidnaps-
‹Haytham Kenway› says:   28 July 2008   379627  
I always do copy art. It's how people learn.

I abosolutely adore this.
 
‹WE'RE GOING IN THE VAGINAAAA› says:   28 July 2008   152662  
wow, that's great. i love it.
 
tiggerlemon101 says:   10 September 2008   817461  
Awesome!  *kidnaps*  Goofy rocks!
 
‹The_Boy_Who_Cried__While_Watching_DeathSentence› says:   15 September 2008   398776  
coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooool!!!!!!!!!!awsome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!
catloverextreme says:   28 September 2008   449427  
thats awesome im amased*kidnaps and stares at the comparisons*XD
 
‹whtevr› says:   28 September 2008   399782  
ha ha i watched how ya drew it!its very good and i love that ya wrote
the songs down te he i almost fell out of my chair!!lawl....XD
 
Dinosaur_rawr says:   21 October 2008   941336  
OMG AMAZING!!! LUV IT!! KIDNAP
Insanity_MuffinPie says:   26 November 2008   148921  
purdy
 
Vampires_Forever_88 says:   26 November 2008   477519  
I played Kingdom hearts i love this drawing its one of the best ive
seen....

very timpted to steel it...i wont...
ravenxhero says:   29 November 2008   679567  
yaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy!!!
sora,donald,goofy!!!!!!
 
Inane_Nobody says:   5 January 2009   725196  
AWESOME! :D
Yeah, I have a picture similar to this, but I scribbled out Kairi and
wrote; stupid above her head. ^^
I know, I'm mean. :]
 
Alucardkuebra says:   5 January 2009   566374  
I WOULD HAVE DONE THE SAME! D:
 
‹█bLaZiNg☺DuCk☺fAcE☺DaRyN█› says:   6 January 2009   957284  
 
‹<:.Sierra;StruckBySilence.:>› says:   6 January 2009   272998  
UR AMAZING!
 
Yaoi_Bear says:   6 January 2009   832887  
OMFG KARI! DIE!
Cool oekaki, btw. ^^
Xxpunk_chicxX says:   6 January 2009   663433  
OMG AWESOME!
 
Amy_Bby says:   7 January 2009   245459  
Omg thats really amazingg - im really speechless right noe xDD - 

That looks GREAT ^^  your an COOL AND GREAT drawer,painter and oekaki
makerrrr !!!! KIDNAPSSS (:
 
‹tea-anna› says:   16 January 2009   481189  
KAIIIRRRIIII ISSS COOOOLLLL >;]
 
‹Melody Ashita› says:   7 February 2009   954477  
meLLow, Remember me? It's panda! I commented on you chocoekaki
 
Grace_Zeigler says:   13 February 2009   753126  
 
TokioHotelIsAmazing says:   17 February 2009   455893  
OMG! I LOOOVE Kingdom Hearts!!
This is really really really good. I'm going to kidnap it!
 
‹wolfkid_hates_war› says:   17 February 2009   169857  
thats good
 
‹<:.Sierra;StruckBySilence.:>› says:   3 March 2009   839837  
WOWZA
 
‹*tHe_CrOw*› says:   8 March 2009   914747  
thats awesome
 
‹H.T.T.M.G.› writes:   8 March 2009   482195  
This is really like them. 
AwESOME!
 
keroppik says:   8 March 2009   546637  
cool!!!! :D
Xx_Fading_Fairytale_xX says:   13 March 2009   169635  
Amazing!!!!!
 
‹‹†Dracula's†Servant†›› says:   1 June 2009   843571  
KH, yay!!!!!! 
 
‹█bLaZiNg☺DuCk☺fAcE☺DaRyN█› says:   1 June 2009   435447  
 
Judel says:   11 June 2009   564334  
Okay.
I love this. It's pretty pretty pretty. :3
You did a fantastic job. The eyes are so amazing.. o_o
I just want to stare and stare and stare..
 
Melody_Doll sings:   14 June 2009   488795  
SIMPLY AMAZING~
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   18 June 2009   999134  
i saw the one of disney princesses. :D
i like this one just the same.
 
‹Joli› says:   12 July 2009   614818  
WOW!! that looks just like the game!!! :D This is soo awesome! :O
Great job! :D
 
‹◄chery♦桜の木♦blosom►› says:   23 November 2009   202230  
hahahahah makes me laugh XI
 
kimmie35 says:   5 December 2009   226966  
omg its so totaly amazing *kidnaps* and i love watching the how to
draw thats funny XD
 
BananaCat says:   12 December 2009   304670  
omg this is the best
‹MorningDreamer♥› says:   12 December 2009   582855  
This is amazing! Probably the best Oekaki I've ever seen! It must
have taken hours ^_^
 
‹Fluffy Bitch› says:   29 December 2009   109477  
Amazing *kidnaps*
 
sexy_man369 says:   30 December 2009   630774  
wierd game cool pic
Emerald2168 says:   30 December 2009   417854  
That's really cool!
 
Narodo_Chan says:   30 January 2010   167906  
OH i need the best artist for my contest and u look like one of them!

http://kupika.com/Narodo_Chan/BEST_OEKAKI_CONTEST
‹brouhaha› says:   8 March 2010   749379  
Woahhh!
This is awesome!
:D
 
‹.::SHINee♥Locket::.› says:   29 July 2010   396961  
the Riku in this is astronomical! You have some serious talent, I kid
you not ^^
 
‹Tama_♦› says:   29 July 2010   302140  
Riku looks kinda evil, but it's really nicely drawn! XD
 
‹.::SHINee♥Locket::.› says:   29 July 2010   661099  
NYEAH! Lay of Riku! You're just jealous that he's hard to draw -.-
xD

Nah you'd draw him easily xP @Murasaki_Neko_n_n 
 
‹Tama_♦› says:   29 July 2010   824169  
@Kitty_cat_miaow 
I've never tried, since I was only introduced to the coolness of Riku
like a week ago XD 
 
thegirlwhowrites says:   10 October 2011   836919  
This is hilarious. You should do more of these! I really enjoyed
seeing it.
 
callofthemastodon says:   10 October 2011   977308  
This turned out magnificently O:
I love it
 
‹IcePath› says :   12 October 2011   565961  
good god this is the first drawing I ever saw on this site, i used to
think it was the best drawing ever.
now it just looks like you know a drawing xD
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012