ICHIMOKU REN Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Naive   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Naive
ICHIMOKU REN
Uploaded: 4 November 2007
how to draw
Oekaki
Oh gods... I LOVE THIS GUY!! XD

I just wanna molest him.... ALright... forget that part.

He's just so frickin' hot... *O*  Graaaah........

I just watched and finshed Jigoku shoujo futakumori... I LOVE IT!! XD

I LOVE REN!! REN!!! REEEEEN!!!!!!!!!! 

*dies*

Ichimoku Ren = my new drug. XD

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹jazmineeeee :D› says:   4 November 2007   935847  
that looks..smexy XD
 
Naive says:   4 November 2007   495592  
YES HE IS SMEXY!!!! XDXDXXDDXDXDXD
‹colours and carousels♥› says:   4 November 2007   245566  
i LOVE his hair!
 
Naive says:   4 November 2007   378696  
I LOVE IT TOO!! *high* XDXDXDXD I love him... =o=
‹jazmineeeee :D› says:   4 November 2007   356781  
oh my gosh...NAIVE HAS GONE FNAGIRLISH ON US RUN!! *runs into a brick
wall*....I"m retarded XD by the WAY he looks SMEXY and ish a good
picture..:3
 
Nunc says:   4 November 2007   672448  
Wow, Naive.. xD Um.. xP

He is a /pretty boy/. :D
 
StarDust says:   4 November 2007   298781  
Omg yay! It's so good *sits there and stares*
 
angel260 says:   4 November 2007   752783  
ooooooooo cute
‹turntechGodhead› says:   4 November 2007   327455  
Oh wow!! That's amazing!
 
hawaii_gal says:   4 November 2007   247285  
:O pwettyful
ish maganda!
Lyncheh says:   4 November 2007   992915  
Awesome stuff! =)
 
Bootheghost says:   4 November 2007   354747  
awesome! *can't move because it's so awesome*
awesome hair, and very smexy! =P
 
Yamanouchi_Satomi says:   4 November 2007   719413  
He reminds me of Shigure! ♥_♥
Ivy_otis says:   4 November 2007   487542  
OMG! that is so good!
psp says:   4 November 2007   419792  
awsome!
miss_pink_muffin says:   4 November 2007   217679  
This is like, amazing! I looooooove the hair.
aiichanxP says:   4 November 2007   133637  
Smexy
-don't kill meh for this-
but i don't know who he is but i think i've seen him before
shineh hair
cheyenneluck says:   4 November 2007   783985  
seeeexxxyyy
DreamCatcher says:   4 November 2007   378294  
i love the shiney hair D;~~
GuessWho says:   4 November 2007   317145  
DUUUDEE WAI DOES THIS HAVE PRESSURE SENSITIVITTTYYY???
*mopesaroundinemocorner*
BriBriRox_xox says:   4 November 2007   218223  
It's good =D
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   4 November 2007   626838  
O_O omg hes cute! <3
 
cookiichannx3 says:   4 November 2007   495456  
SHIZZ.
such... soft lines. Dx
-drools-
LOL. jkjk. o.o
squeee~ ^w^
i lurve the coloring, shadings, and all the lightings. :D
and of course, THE LINEART! xD
 
Lovely_Mistress says:   4 November 2007   573363  
I think i love him now too!!!
Ciel_Kitty says:   4 November 2007   449427  
His hair makes him look more sexy ;]
 
yuyu_art says:   4 November 2007   542993  
>_< this is your best EVER!!!!
Camilleh says:   4 November 2007   294387  
Hawtness :O
kiwily says:   4 November 2007   253591  
well then, hope you have fun with your new drug then... XD
‹tea-anna› says:   5 November 2007   217728  
OMG NAIVE! THIS IS YOUR BEST OEKAKI YOU HAVE EVER DONE! ^_____^ I LUV
IT SO MUCH, I WANT TO MARR BOTH YOU AND THE OEKAKI
KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3 :3
 
‹tea-anna› says:   5 November 2007   245174  
*Marry* x3
 
eragon_gal14 says:   5 November 2007   817321  
Awesome!
_Shigure_ says:   5 November 2007   573153  
Yamanouchi_Satomi: Lol. xD You want to molest me? o-o; Naw, I love
you too. c: 

He's pretty. xD -shot- But really, the detail is amazing. c:
Yamanouchi_Satomi says:   6 November 2007   499819  
Ahaha!! Noo I don't want to molest you. =__=
I wuvv you too. xD
Kiyoshi_Ota says:   7 November 2007   444244  
Yay for Ren!
One of the coolest anime guys ever! XD
Ferretguate says:   7 November 2007   473698  
sexy sexy sexy!!!!!!! he is so hot *faints*
Alwayshungry says:   8 November 2007   816795  
HOW GORGEOUS!!!  - wait is it weird to call a dude gorgeous?-
                                                        -nana
saralyn247 says:   8 November 2007   657981  
wow. the hair is so amazing! *is jealous*
 
ruichan17 says:   8 November 2007   418398  
amazing!i think im in love..(faints-
‹ERASE› says:   8 November 2007   498448  
Aw that is COOL
‹ERASE› says:   8 November 2007   189495  
That is my favorite hairstyle I call it emo hair lol
miss_apathetic556 says:   8 November 2007   543559  
Wow, he's hott XD Love it!
Kari8899 says:   9 November 2007   113998  
oooooooooooo SHINY HAIR!!!!!! Oh no, I can't stop staring!
raynrayn says:   10 November 2007   432196  
Oh, my! The studly goodness of it all! *swoons* <3 Love it!
‹Thoughtful Zombie› says:   11 November 2007   519431  
Napakaganda niya!!!! Isa sa mga pinakagusto ko ito!
 
Xjust_plain_emo_meX says:   11 November 2007   153983  
i love this anime.. hes so freakin hot
YoRi_ says:   11 November 2007   524217  
yes, YES, YES! HE IS SO HOT! lol~
‹DasAtem› says:   18 November 2007   174559  
I love the hair !, and your style, and I just looked at your first
few oekaki's, and now your latest ones, you have improved so much,
 
‹이린♥최민호› says:   18 December 2007   654892  
Your drawings are amazing!! I love them!! I have a friend how can
draw well just like u! But she likes to hide her drawings!! *sad*.
Anyway, wanna be friends??
 
‹이린♥최민호› says:   19 December 2007   725378  
I have a request!! Could you draw Saiunkoku's Monogatari aka
Colourcloud Palace Shirley Hong and Shi Ryuuki? If you want, I could
transfer 3kp to ur account. But, that would be my last kp.. *So sad..*
Let me know!!!
 
Alyzha says:   4 January 2008   266531  
awesome oekaki
‹...Lauraa x3...› says:   19 January 2008   798237  
smexiiiii
 
‹Star Women› says:   21 January 2008   259189  
wow that is beautiful
 
‹~Miss`POT`Lover~› says:   2 February 2008   711267  
cool!!>.so beautiful
 
arvee_ says:   16 February 2008   718162  
wow! awesome! the hair is very fine! how did u do that? very nice
huh! keep it up! XD
purfuma says:   29 March 2008   571199  
i like the coloring and the picture!
xbroken_wingzx says:   15 April 2008   238432  
shexy! :3
Dreamergirl17 says:   18 April 2008   129999  
were can u read Jigoku shoujo futakumori? wanna kno. ^o^
‹??????› says:   19 April 2008   978915  
OMG that's sooo good!~!!
smexy
I luv it, he looks so hot

Where'd u buy a tablet, cant find 1

again- so secksy! 

JUST LOV D HAIR SO MUCH- AND THE FACE- IMA CRY   =.o
 
Princess_Emily says:   1 May 2008   564313  
dude nice hair X3 its so real like XD
mizuki928 says:   31 May 2008   175182  
lighting poster is so good
gummi_bearz says:   31 May 2008   495656  
The hair is absoulutley amazing!
Perfect_An says:   29 July 2008   825853  
Yeah, he is cute! *-* -kidnap-
 
lovebird12321 says:   29 July 2008   569773  
thats awesome 
‹Luvvy♥› says:   12 September 2008   225751  
omg
his sooooo hot....
^^

lol
*kidnap*
well done again.....^^
 
‹♥|DeathBySadness|♥› says:   30 October 2008   317537  
*gasp*omfg that is so awesome and he is so hot

*kidnaps*
awesome
 
shani says:   30 October 2008   852427  
for an anime doodle, that is hot... I love the way the light bounces
off of him, how do you do that? So cool, my oekaki are abs rubbish
compared to this. And also many more but, to hell with it all.
 
paige_monkey_love says:   11 November 2008   283133  
omg 
sexy!!
‹YUPPIE~~♥› says:   4 December 2008   399844  
Wow super lovely!the hair would be the best feature!

is he from skip beat?
 
‹They'reComingToTakeMeAway› says:   15 December 2008   412335  
*falls over* AGH! HES .....SO.....CUTE! >.<
 
luckyreba88 says:   19 March 2009   675466  
I wanna steal him! DROOLLL!
 
limegreenlimabean says:   19 March 2009   153268  
teehee..I LUV IT!!!!*starts crying*
RT_ALVIN_17 says:   19 March 2009   771284  
this is very good O_O
 
‹♥EmiCupcake♥› says:   20 March 2009   231265  
wow he's cute <3
its awesome :D
 
‹H.T.T.M.G.› sings:   20 March 2009   264322  
He's so FINE!
NIce Oekaki and why can't this guy exist.
 
fuegochic11 says:   11 April 2009   553845  
you should do a pic of something from the maximum ride books yur
skill wuld go great wid it
Chibeh says:   12 April 2009   286649  
Wow, STUNNING!<3
‹Ayumu~Fujimoto› says:   18 May 2009   859912  
HoT!!!!!!!!!! XD
 
‹Ayumu~Fujimoto› says:   18 May 2009   156244  
I luv him TOO!!!!!!! =D
 
UltimateHitchhiker says:   29 June 2009   959929  
yummmy
 
‹violetfields› says:   2 June 2010   115675  
OMIGAWD IT'S REN! STEALING HIM FROM YOU!

there's an actualy jigoku shoujo site btw
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   20 December 2010   859936  
 
Smallzsuarez says:   22 December 2010   617844  
COOOOOL!!!!
Jhue_liey says:   31 March 2012   567295  
cute...!
 
ItalyAnarchy says :   5 April 2012   488830  
This >w<

EEEEEEEEEEEEEEP

Okay, fangirl squeal ovPr
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012