tablet practice Login to Kupika  or  Create a new account 

This public Oekaki was created by hyunsu   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by hyunsu
tablet practice
Uploaded: 4 October 2007
use as a template
I must practice drawing male torsos more!!

Well,I got a tablet for my birthday,so Im just testing it out a bit.c: I didnt feel
like finishing because...uhh...because.
Ill try to upload something GOOD and FINISHED soon,ok.xD;

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Lyncheh says:   4 October 2007   685222  
That's awesome. =3
Setesuyara says:   4 October 2007   867936  
Wow, that's wicked awesome :D.
n_n I wish your new tablet a long and happy life.
Setesuyara says:   4 October 2007   359859  
i forgot to mention that it's uberiffically sexy :|
Jahannam says:   4 October 2007   392712  
That's awesome!
Really good shading.
DreamQueen_14 says:   4 October 2007   114538  
I like it it's so emotionall,and I love sketchy style! >3
‹Punk_Wanna-Be_Thug_Perpetrator› says:   4 October 2007   592379  
if he had black hair he would look kinda like this guy from the
Photo Sharing and Video Hosting at
‹colours and carousels♥› says:   4 October 2007   225759  
i'll be happy to be butchered...has happened many a time...
saralyn247 says:   4 October 2007   172676  
that's great... and you can draw me if u want!
Moogie says:   4 October 2007   125238  
he's HOT!  that is really good!
Cat_demonX3 says:   4 October 2007   752586  
its good but hes is not hot know if it was jensen ackles hes hot
*smiles realbig*
ed_elric_is_mine says:   4 October 2007   451184  
dark_winged_dragon says:   4 October 2007   588987  
thats cool, very accuate
yuyu_art says:   4 October 2007   663553  
O_O how can you be such a good artist???
yuyu_art says:   4 October 2007   169777  
>_< and why haven't you been on??
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   4 October 2007   366167  
O.o OMG! *faints*
kiwily says:   4 October 2007   562311  
you're back!!
:Dmy gowd he's hawt..
hyunsu says:   5 October 2007   773238  
thanks everyone~

I haven't been on 'cause I kind of forgot about Kupika ;;..But Ill try
to be active.I'LL TRY.D8>
kathryn963852 says:   7 October 2007   917316  
i got a tablet for my b-day too
‹{{♥Gelikerz♥}}› says:   7 October 2007   766238  
thats really kool! awesome job! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
‹turntechGodhead› says:   7 October 2007   772935  
Ooh, smexy XD

Hahaha, Awesome oekaki XDDDD
‹Mikandycane› says:   7 October 2007   816167  
.... i think im in love... WITH A FREKIN PICTURE!!!!!!! awesome tho.
sooo hott!
KOTORgamegirl says:   7 October 2007   586775  
‹Puppeh.› says:   7 October 2007   961336  
My sister thought he had the fleas XDD
But anyways awesome oekaki!
I wish I had a tablet.;3;
hyunsu says:   7 October 2007   636476  
well,fleas would certainly explain his agony.8D

the picture was actually supposed to be om friend's character,and be
all dark and stuff with him going all ' I hear voices ohnoes ;__;'
spiderpig says:   7 October 2007   447322  
whats a tabblet
hyunsu says:   7 October 2007   328992  
drawing equipment for your computer.

google it.
monkigirl says:   8 October 2007   776776  
._____. hes hott
peppermint_002 says:   8 October 2007   473281  
wow hes so hott
Lovely_Mistress says:   8 October 2007   396241  
i think the others established what i was gonna say!! ^__^
mesh says:   8 October 2007   354355  
yooh are
ffffffffffffffiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeee fine
ILoveActing says:   8 October 2007   134198  
My God, he's so dang hot!! I had to scroll down on the page JUST so I
wouldn't drool. I swear it's smexy.

You're a really good freakin' artist!! I'm like, in luv with it, which
is very strange 'cause it's a picture, but anyways.

I LUV IT!!!!! And the dude is so freakin' hot!!
lovers_and_other_strangers says:   8 October 2007   678195  
omg...thats really good....hesss hottt
Scarysarez says:   8 October 2007   323796  
i wanna tablet!!! waaa!
Scarysarez says:   8 October 2007   773381  
oh yeah hes hot!
Kira_4 says:   12 October 2007   848915  
that's creepy....................................
monkigirl says:   13 October 2007   332956  
.......this is like the 17th timne i looked at this today *drools* oh
the hotness
Gaia_girl says:   14 October 2007   788873  

Just.. wow.. xD
Fabby says :   22 February 2008   645243  
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012