PreviousTeamSevenChibiAnimals Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by darkoekaki   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by darkoekaki
PreviousTeamSevenChibiAnimals
Uploaded: 26 August 2007
how to draw
Oekaki
Yes.
I might do sets of these.

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Ciel_Chan says:   26 August 2007   655157  
aww so Cute! =3
darkoekaki says:   26 August 2007   232892  
Thanks.
 
‹Northern Italy♥› says:   26 August 2007   997196  
I love it, is so cute^^
 
Ciel_Chan says:   26 August 2007   175195  
They look so Cute *pokes everyone*
i admire you ^-^
darkoekaki says:   26 August 2007   565536  
Thanks, again. ^^;;;
 
i_am_not_emo says:   26 August 2007   358519  
OMG so CUTE!!!
Dreamgirl204 says:   26 August 2007   244954  
awwwww!
darkoekaki says:   26 August 2007   749699  
Haha, thanks, Stacy.
:D
 
Mewmewkitten says:   26 August 2007   978224  
AWWWWW!!!!!!!!!! Soooo freaking cute! >:D I could just eat them up.
But not Sasuke. He would give me a stomache ache XD They're soooo
cute! :0
 
darkoekaki says:   26 August 2007   342663  
Sasuke's angsty-ness wouldn't make a nice meal.
v_v
 
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   26 August 2007   498398  
awww!!! adorable!
 
darkoekaki says:   26 August 2007   913697  
Thanks.
 
Mewmewkitten says:   26 August 2007   263964  
Lol. He wouldn't for sure. And if you eat Sakura than you would love
Sasuke. Ewwww! D: No eating Sakura. What if I ain't Naruto and he has
the Nine tailed fox in him? Grrr... Now I can't eat any of them :0
 
Mewmewkitten says:   26 August 2007   579655  
*Ate Naruto Lol XD
 
darkoekaki says:   26 August 2007   955188  
And if you ate Naruto, you'd love Sakura, who would love Sasuke.
You can't eat any of them.
 
Mewmewkitten says:   26 August 2007   432189  
Nooooo! :O I must eat one! XD But I don't want to like Sasuke or
Sakura. And Sasuke is nasty for sure. Hmm... I'll guess I'll eat
cookies of thme. XD
 
kiwily says:   26 August 2007   172884  
awww!! do it of us!!! ^^

that is a weird new style.. 0_0;;

gah!! "what ninja wears orange"???!?!!?
darkoekaki says:   26 August 2007   746926  
Haha. ^^;;

I don't want to do us.
D:
Oh, it's just my chibi style.
:D
 
Nunc says:   26 August 2007   835887  
Woah, that's cute. O_O
 
darkoekaki says:   26 August 2007   473363  
Haha, thanks.
:3
 
Cherrii says:   26 August 2007   639774  
Adorable~!!! x3
I love the eyes and shadowing and everything~~ :D
darkoekaki says:   26 August 2007   633825  
Thank you.
^^;;
 
CheerLeader19B says:   26 August 2007   871441  
*kidnaps* AH-DORABLE!!!
darkoekaki says:   26 August 2007   935987  
Uh, thanks.
.-.
 
Lovely_Mistress says:   26 August 2007   852365  
KAWAIIII!! Sakura-chan's ear looks like its scratching Naruto-kun's
head XD
jelly_moo says:   26 August 2007   644754  
AWWWWWWWW!! That is soooo cute!!!!! I can't stop staring at it!!!
ohh!!♥♥♥
darkoekaki says:   26 August 2007   336927  
I don't like Japanglish.
=__=
 
iamino says:   27 August 2007   656578  
I'm never drawn.
;___;
darkoekaki says:   27 August 2007   699863  
I didn't draw your team yet.
Stop being whiny.
 
moshimoshi_katie says:   27 August 2007   587139  
Too, too cute....
-eye twitches-
Ooh, I can't handle cuteness.
And fluff.
-shudders-
lilblueangel says:   27 August 2007   467956  
LOL. . CUTE!
‹=+Kimzie+=› says:   27 August 2007   496288  
._. Sakura is a bunny. How ironic, I own 2 of them.......SO CYUTE
><!!!*hugs Sasuke*
 
sugartastic says:   27 August 2007   622382  
Adorable! Your lines are very clean! The colors are also appealing.
:9 I would love to eat them too, but... That would make me a cannibal.
<3
 
KitsuneChan says:   27 August 2007   461558  
augh cute
pik0 says:   27 August 2007   591564  
They're cute, for sure.
And your shading is, wow D:
yeah, I like it, mmh. DDX
eragon_gal14 says:   27 August 2007   856787  
They are so cute!
I would not want to eat any of them for sure!
Very good.
Thingie456 says:   27 August 2007   644566  
hooray!
 
yuyu_art says:   27 August 2007   844942  
oooohhh, boy.....>_>
KHKiari23 says:   27 August 2007   474941  
awwww!!! there so adorable
i wish  could draw as cute as you....
:'(
 
darkoekaki says:   27 August 2007   892189  
Haha, thanks everyone.
xD;;
 
‹Lora Patsy Poodle› says:   27 August 2007   825942  
AAWWW
You managed to make Sasuke actually cute!!!
*dodge lawnmowers*
I'm not really a fangirl...
>>
It is very Kaw--
CUTE
=D
 
black_hearted_emo says:   27 August 2007   894259  
admirable work..................
KusuKusu sings:   27 August 2007   749633  
-Is shaking Ramen package- Here Naruto! Here Naruto!!! XD AWWWWW~!!!
This adorable!! ♥
 
cookiichannx3 says:   27 August 2007   565795  
KYAA! Naruto's so kawaii. x3
theyre all cute; period. xD
 
Tali_Curosii says:   28 August 2007   188682  
if it's called team seven, then why are there only 3 ?
 
darkoekaki says:   28 August 2007   581418  
I don't know.
Ask Masashi Kishimoto, not me.
>_>
 
‹~.harry.potter.<3.ginny.weasley.~› says:   29 August 2007   323657  
aww so kawii!
 
nijntje says:   29 August 2007   335782  
awww so cute ^_________^
 
Mew_Zakuro_Wolf_Howl says:   29 August 2007   268365  
they are so cute... AWW!! XD
tobi_ says:   29 August 2007   941286  
OMG CHIBI TEAM 7!
‹...Lauraa x3...› says:   29 August 2007   594182  
KAWAII
 
‹YUPPIE~~♥› says:   30 August 2007   894836  
S
SO
SO K
SO KA
SO KAW
SO KAWA
SO KAWAI
SO KAWAII
SO KAWAI
SO KAWA
SO KAW
SO KA
SO K
SO
S
 
Ukeire says:   30 August 2007   949781  
MUST. NOT. SQUEAL. AT. THE. CUTENESS. ah, the hell with it.

SO CUUUUUUUUUUUUUTE!
music_lova says:   30 August 2007   542662  
sho cyute!
*kidnaps*
music_lova says:   30 August 2007   921949  
*gives sasuke an itatchi doll to chew up*XD
hannah05 says:   30 August 2007   575955  
its sooo cute
‹MusicDefinesLove› says:   30 August 2007   635538  
Its cute. *poke* :DDD
 
lovers_and_other_strangers says:   31 August 2007   818853  
awwwwwwwwwwwww thats soooo cute
‹CristolGelWinn› says:   31 August 2007   238518  
SO CUTE!!!!!!!!! :D
 
XxKillxMexNowxX says:   31 August 2007   863586  
aw thats so Cute!!!!  *kidnaps*
happyangel says:   31 August 2007   765928  
so adorable ^_^
 
‹Ican'tbelivethisplacestillexists.› says:   3 September 2007   153796  
*huggles the sasuke one* he ish shoooo coot!
 
GlitterGirl9 says:   8 September 2007   519383  
soooooo cute!=)
ZanyZeldaFan says:   16 September 2007   889914  
nyahhhhhh! that is sooooooo cute!! *picks em up and squeezes them so
hard that they die* ^-^ really good work!
skaterguy753 says:   5 October 2007   811384  
naruto and sasuke look soo cute im not gay!
skaterguy753 says:   5 October 2007   495992  
wholly crud sakura's a freakin bunny * hippy hoppy bunny*
LunaMaria says:   17 November 2007   383146  
They are so cute!!!!OMIGAWSH!
‹† Ammit Eats Dead Souls †› says:   26 November 2007   188169  
omg! that is so cute. do hinata and neji's groups
 
wolfgirl2_0 says:   31 December 2007   894139  
That's so cute! I don't say that a lot....
TheMokey says:   5 January 2008   683982  
How much is a request ???
darkoekaki says:   5 January 2008   453844  
I.
Don't.
Take.
Requests...
 
1sasukelvr says:   6 January 2008   623851  
awwwwwwwwwwww so cute!!!!!! x3
Ximayo says:   11 February 2008   114691  
Aww this is cute! :D

Random thought:  One thing for sure, if I made team 7 to animals. They
would be...

Sakura: would be a cute bunny
Naruto: would obviously be a fox


and...Sasuke: EMO PANDA XDDDDD
KisaRoar says:   18 April 2008   153985  
That is so cute!!! love how you made sasuke a panda!!!
SpicySushiiRoll says:   15 May 2008   979357  
OMGEEE!!! I LUBB IT!!! ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA
ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA
ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA ULTRA KAWAII!!!!!!! x3 x3 x3 x3 x3
‹BOOMSHAKALAKA› says:   6 August 2008   949432  
AWWWW......
 
Yurichan123 says:   10 September 2008   477517  
So cute!!!!!!!! Especially Naruto!
 
‹{Hari-ru♥}› says:   23 May 2009   559488  
AMAZING!!! :D
 
‹I'M_HORNY› says:   23 May 2009   299132  
Haha ^^ :3 Kawaii
 
stillina says:   7 July 2009   432868  
this is reaqlly cute
‹H.T.T.M.G.› writes :   7 July 2009   267929  
AH!
Naruto-kun <3
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012