Inu yasha x Kagome- A moment of snow Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Naive   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Naive
Inu yasha x Kagome- A moment of snow
Uploaded: 23 March 2007
Oekaki
O__O *runs away from inu Yasha fans* I screwed it up, yah I know.

A request Rina Tina Ten (correct?) I told you I'll screw up... Er did I? O__O;

I swear I'll never draw Inu yasha again.... ;___;

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Kiraii says:   23 March 2007   356781  
-pokes-
OMG.
I FOUND SOMETHING.
IT'S...INUKAG!
^_____^
ZOMG.
You're so good at original characters.
O_______-;
I ENVY YOU.
XDD
^_______^
It looks like them!
And the clothes are so detailed too!
^____^
Great job!
Kiraii says:   23 March 2007   929223  
-coughcough-
OMG.
I'm a stalker.
O____-;;
Naive says:   23 March 2007   115257  
Really?? ;___; I think I screwed em up real bad...

The cging sucks too because somehow, again, whenever I use the GRAD
tool, there's white lines in the gradded part... ;___; so I decided
not to grad it after all, hence, a compelete cell CG... ;___;
Kiraii says:   23 March 2007   265739  
Yeah...
That happens to me too.
O_________-;;
Cellshading!
^_______^
The grad is ebil..
It's like it makes the color thing shrink..
I'm not sure, but it seems like it to me....
O_______-;
FushikuDoll says:   23 March 2007   151196  
I Love This One!
Im Going to a disco Tonight~~~~♥
^____________^
Naive says:   23 March 2007   342866  
That's why, I use the airbrush instead ;__; but it eats too much
time, (last time, it took me 2 hours) ;___;
sageforgotten says:   23 March 2007   477148  
dude! I love it!!! draw them again.. but kissing or sumfin.. lol
Naive says:   23 March 2007   954727  
I would love to do that... But I think there's already someone who
did like that, I don't wanna cos that would look like I'm copyin' em
^___^
FaerieClubKim says:   23 March 2007   851565  
*wedding bells ring* that happened every time I see a inu-kag pic!!!
*more wedding bells*
qwerty67 says:   23 March 2007   628999  
s
so
so..
so c
so co
so coo
so cool
so cool!
so cool
so coo
so co
so c
so..
so
s
Medli says:   23 March 2007   886617  
great job!
Pinkpurle shouts:   23 March 2007   475573  
awsome!!!!
yummiiXcookii says:   23 March 2007   621816  
ZOMGG IT'S INUKAG!
Or... KagYa?
>___>;;
I just made that up, don't pay any attention to it. ^____^;;
Omggg, it's shoooo perdehh.. @____@
Kagome's head seems a bit small, but the oekaki is still perdehh.
^o^~ <333 
Link says:   23 March 2007   616126  
cool!!!
Naive says:   23 March 2007   741181  
Yeah Kagome looks like a kid on this piccy... I was too focused on
Inu Yasha... XD
koroko says:   23 March 2007   473223  
i think they look cool....well all of your pictures do!
danielle1010225_2nd says:   24 March 2007   937823  
HOLY SHMAKLES =0

ITS SO WAW
undescribable
I'm all tingly inside
not like that I meant happy
it's chibi =3
sorry I'll stop now
it's still pretty...........
 
Fall_Out_Boy_FOB says:   24 March 2007   934961  
*points* INUYASHA!!!!!!! XDD yay
sango says:   26 March 2007   396362  
This....IS...........SO GOOD!!!!!!!CAN YOU DRAW ME AND MIROKU!
PraizeJ says:   26 March 2007   935696  
AWESOME!!!!!!!
Pals_of_Puppies says:   26 March 2007   342472  
o.o
awsome!
chinchilla_star369 says:   26 March 2007   682642  
OMG I LUV THE SHOW INUYASHA I ALSO EAT THE SAME FOOD HE EATS!!!!!1 I
LUV HIM!!!!!LOL!!!!!!!! OMG
 
heyimcuite21 says:   26 March 2007   696376  
does any one want to go out with me
heyimcuite21 says:   26 March 2007   399285  
im a hottt teanger
FaerieClubKim says:   27 March 2007   565675  
OMG, I am eating ramen right now!!!!!!!!
music_lova63 says:   27 March 2007   936483  
you should keep on drawing Inuyasha!its amazing!!!
inuyasha_lover21 says:   27 March 2007   811787  
will you please draw me somthins 0_0
kitten3panda says:   28 March 2007   542864  
.............................wow y is it so cool??i kinda like it
anime_lover says:   28 March 2007   564455  
it's awesome! A.W.E.S.O.M.E!
Kat3384 says:   31 March 2007   839711  
It's cool! I think it came out really good!
zepher1 says:   2 April 2007   349435  
c
                                            co
                                           coo
                                          cool.
                                         .........
                                        ******
                                       *******
                                      ********
                                     *********
                                    ***********
                                   ************
                                  *************                       
                            
                                 **************
Moriko_chan says:   6 April 2007   845258  
OH MY GOD! IT'S INUYASHA!!!!!!!! ^____________^
TofuGhost says:   12 April 2007   585949  
INUYASHA ROCKS
ps. not your best even though it rocks
-sc
choirgeek__1234 says:   19 May 2007   899229  
u didnt mess em up they look great!!!!! all of ur pics do!!!!!!!!
scrubs_fan says:   28 May 2007   584666  
RenaTinaTen is my friend..you did really good!!
emo_chix_07 says:   29 May 2007   672524  
i love inuyasha it is so kool^-^
inuyasha_fan102 says:   2 July 2007   922399  
that is soooo flippen cool =3
inuyasha_boo says:   4 July 2007   247536  
I
In
Inu
Inuy
Inuya
Inuyas
Inuyash
Inuyasha
Inuyasha R
Inuyasha Ro
Inuyasha Rox!!!!!
... nice drawing
xXxbloodytearsxXx says:   5 August 2007   169789  
no!!!draw them again!this one rox!!!
umbrellatrella says:   29 September 2007   156224  
OMG, i love inuyasha!!!! that show is awsome!
maxdaisy says:   28 April 2008   486641  
i looooove inuyasha!!!
‹VaginaDust› says:   28 April 2008   524664  
OMG,I MUST KISS INUYASHA.:IN LOVE:
 
‹VaginaDust› says:   28 April 2008   279552  
I L-O-V-E YOUR ART!
 
‹♥ Lozza ♥› says:   6 April 2009   188677  
you are one of the best manga drawers i've seen!
 
zizi_salsa says:   6 November 2010   406386  
this is so awesome!!   >w<
 
‹◄chery♦桜の木♦blosom►› says:   7 November 2010   172411  
it looks nice to me ^^
 
Smallzsuarez says :   18 December 2010   557135  
COOOOOL!!!
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012