Nirrum art trade Login to Kupika  or  Create a new account 

This public Oekaki was created by yuyu_art   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by yuyu_art
Nirrum art trade <3
Uploaded: 11 September 2007
use as a template
YAY NIRRUM! I kinda like this one though the bg kinda sucks....

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

nirrum says:   11 September 2007   112436  
It's gorgeous!
I absolutely love it~
I'll start working on your as soon as possible.
Ciel_Kitty says:   11 September 2007   928871  
yeah i hate the backgorund...
Lol just kidding xD
Ciel_Kitty says:   11 September 2007   197943  
i love it :3
Nirrums's Pose is Smexy xD
dghgddj says:   11 September 2007   292237  
GOM AWSOME!!!!!!!!! ^.^
meema says:   11 September 2007   454697  
i love the eys!! ^_^
and u coloring is getting better!! XD
great oekaki !! ^_^
‹turntechGodhead› says:   11 September 2007   246812  
vohhfgjxiz -dies-

SO awesome!
‹.:Claudia:. {♥TheWayWeAre♥}› says:   11 September 2007   237138  
that's awesome :D
before I saw her comment I thought 'nirrum would love this' ^-^
then I saw her comment and was like WOOT! :D
awesome job -gives cookeh-
Pixie_Kitten says:   11 September 2007   354732  
its so pretty :3
i like her wings ^___^
‹Lora Patsy Poodle› says:   11 September 2007   226357  
I love the background!
How could you say that???
And she's pretty too
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   11 September 2007   739978  
pretty awesome! :D
kiwily says:   11 September 2007   929292  
I like this one too, although she usually has darker skin.XD
Mewmewkitten says:   11 September 2007   333566  
*Faint faint*
yuyu_art says:   12 September 2007   864392  
XDXDThanks everyone!!!
@kiwily: oh well. I was lazy 
Tara009 says:   12 September 2007   991348  
woow yuyu art that is awasome! Best Nirrum i've seen in a looong time
I_wonder_Y says:   12 September 2007   656754  
that's probably only of the best pictures you've drawn so far in my
yuyu_art says:   13 September 2007   888472  
:D thanks!
that_little_emo_girl says:   14 September 2007   453927  
Woah. You are like, an oekaki god. o.o


Sorry, spazz moment.. xDD This is way awesome! I love her face and her
wings the most I think. x]]
Schoolrox says:   14 September 2007   837942 have nothing to
say..omgomgomgomgomgomogmomgomgomg. That is sooooooo good!
Lovely_Mistress says:   14 September 2007   691253  
I dont like the bg because its way too cluttered but Nirrum looks
yuyu_art says:   14 September 2007   314893  
:D thanks all!
Kelly123 says:   14 September 2007   634251  
can you please do me
lil_Miss_Emo says:   14 September 2007   455732  
Omg! it's soooo nice! I lov the detail you put into the eyes >.<
bellefraise says:   14 September 2007   216826  
once again you says it sucks.
once again I say it does not suck.
once again I shall smack you on the head!!!!!!!!!
yuyu_art says:   14 September 2007   553789  
@kelly: no, sorry
@lME: thanks!
@belle: NUUUUUU!!!*runs for life*my poor leetle brain cells!!!!->_<- 
kathryn963852 says:   14 September 2007   285894  
wow this is cool
peacechik shouts:   15 September 2007   788657  
yuyu_art says:   15 September 2007   596221  
:D:D yay!
Pimple says:   15 September 2007   279977  
too pretty i love that backround! ^.-
ZanyZeldaFan says:   15 September 2007   436878  
that's really cute!
Hirimi_Lynn says:   15 September 2007   663433  
its so kawaiiiiiiiiiiiiiiiiii
‹jazmineeeee :D› says:   15 September 2007   711159  
Wow it is very cute.

I adore your art.
yuyu_art says:   16 September 2007   165917  
:D thanks!!!!o^o^o
kat8 sings:   16 September 2007   572661  
love it
NinjaMewStrike says:   17 September 2007   623622  
man, u continue to impress me.................... STOP IT! *whines*
lol jk
yuyu_art says:   17 September 2007   754494  
>_< thankies
Kira_4 says:   12 October 2007   933622  
koolio it's so cute!
lemma says :   11 June 2008   714754  
Her wings are adorable
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012