Seeing Red Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by nirrum   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by nirrum
Seeing Red
Uploaded: 14 August 2007
how to draw
Oekaki
An oc of mine chillin' in a valley.

I almost left out the pants when drawing this picture.
Almost.
>>

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   14 August 2007   865521  
O_O wow*faints*
 
‹Punk_Wanna-Be_Thug_Perpetrator› says:   14 August 2007   921949  
lol great job looks so real
 
nijntje says:   14 August 2007   623655  
its so pretty ^_^
*dies* you almost forgot what ! >.<
 
nirrum says:   14 August 2007   337899  
Not forget.
Left out.
;D
 
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   14 August 2007   767181  
lol if he had no pants id die .___.;
 
Stellabella says:   14 August 2007   448885  
WOW UR AN REAL ARTIST o.O i cant even draw that good
‹kaylee<3› says:   14 August 2007   691335  
me:*bows down*
you: what the heck are you doing
Me: Bowing down to the mighty master of drawing
You: okay?
Me: You show me that....even when you have a mouse and no tablet you
can still draw awesomly!

YOU ROCK NIRRUM!
 
Vowie says:   14 August 2007   683719  
This is soooooooo sooooooooo sooooo good!!!!!!  I love it!!! >< 
*kidnaps*
SpecialKay0457 says:   14 August 2007   453725  
Yeesh! Pwrettie
danielle1010225 says:   14 August 2007   363565  
wowwy +D
darkoekaki says:   14 August 2007   475453  
Just like you said to me.
Your art makes me say "Wow."

:D
I like the use of tones for the sunset.
 
rockin_angel911 says:   14 August 2007   937571  
coolio kinda looks like she has no shirt
nirrum says:   14 August 2007   618725  
HE has NO shirt.
.-.
 
saralyn247 says:   14 August 2007   468592  
ooohhh... he's hot! XD
 
kiwily says:   14 August 2007   852182  
lol. at first i thought it was a modification of linder'z pic.
cutie_kat says:   14 August 2007   648257  
...

O_____O
*coughs* ehem sorry.........




FIVE HOURS LATER:
GOD I CAN'T HOLD ANYMORE!!! *nosebleed* OMG SOO HOT *dies*
‹x-le-bon-Jude-x› says:   15 August 2007   654551  
omg tis aweshome^^
 
nijntje says:   15 August 2007   245454  
ow ok xD 
lawl xD
 
‹tinysparrow.› says:   15 August 2007   399984  
owo;; It's lufferly x33
=3 I'm tempted to kidnap it :D
o__o I saw red once XD I was swimming and everything went red .__. And
I was like "WOAH, it's all gone red~!" O__e
XD
Yuh
owo;;

>.> *curls up in the corner*
 
nirrum says:   15 August 2007   678222  
squirrel: All red?

omg
I want to draw your avi.
.-.
-poke-
 
kathryn963852741 says:   15 August 2007   654868  
this is rrrrrrrrrrreeeeeeeeeaaallllly good
SmileyCentral.com
LePunkyCake says:   16 August 2007   645117  
Reminds me of Gaara..kinda.. ;__;
‹internal blender› says:   16 August 2007   941978  
hey hey hey hey hey i know you dont know me but i have been admiring
your work and i thought that maybe um you could draw me and my gf
together with her like laying on my chest or something like that you
know all romantic and stuffs cause i really like her and i was
thinking about her when i was looking at your pictures but and you
said you wherent offering to draw but then you said you would and im
like ^^ YAY!!! maybe she will draw me so yea im begging you pwease ^^
thank you soo much if you do my gf is bekah_boo167 just make her look
cute mk and me look handsome mk ^^
 
nirrum says:   16 August 2007   111283  
-poke-
I'm tempted to draw you two.
:3
I think I will.
 
TofuGhost says:   16 August 2007   671982  
wow u r really good drawing the skin tone 
-sc
Emerald145 says:   17 August 2007   634442  
This is a very artistic and beautiful Oekaki, nirrum. ^_^

- Emerald
ISayWat says:   17 August 2007   427976  
really good its looks real and agrees with love_me_or_die. 
Photo Sharing and Video Hosting at
Photobucket
CheerLeader19B says:   17 August 2007   181616  
It looks like a Sexy no Jutsu of Gaara!
LEO47 says:   18 August 2007   567537  
my ass u dint draw this u got from photobucket
YoRi_ says:   18 August 2007   174895  
wow, awsome! looks real!
nirrum says:   18 August 2007   156412  
LEO47: Of course I drew it.
:<
It's oekaki. You draw on an applet attached to the website, meaning no
one can steal art.
Just watch the "how to draw" for christ's sake!
D<
 
kristino says:   18 August 2007   181816  
i love this!
Twilly385 writes:   18 August 2007   659997  
he looks good in red
Sanyu says:   19 August 2007   843411  
Oh my! This isn't my usual preferred style of art but it is very
alluring. The stomach's gentle detail is beautifully sensitive, and
the facial features and shading are both delicate yet strong.. Art is
so amazing <3
 
‹♫~ G.A.M.E.B.O.Y ....IS BACK AGAIN ~♫› says:   19 August 2007   982329  
so cute
 
‹tinysparrow.› says:   20 August 2007   186653  
*replies after ... how long?* o.o XD

Not all red, just the top of everything XD And then it all went blue,
so I went "Squee" =3

You want to draw my avi? *checks to see if she read that right*
:DD
I'd pay you =3
Lots
And lots *goes wheee*
 
‹internal blender› says :   22 August 2007   823718  
YAYAYA THANK YOU SOO MUCH^^
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012