eat me Login to Kupika  or  Create a new account 

This public Oekaki was created by ‹Kiwily<3›   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by ‹Kiwily<3›
eat me
Uploaded: 15 March 2008
use as a template
how to draw
Bored, so I drew an ice cream>.>

by the way, I'm putting it on modify, 'cause it's the funniest thing ever.

you can see for yourself, but If you actually upload it, I'll get angry >:D

so, hover your mouse over the layers, and it'll explode!

because I did the background on different layers, so it moves out...
so hover your mouse over the layers, and move down quickly, and it'll animate all the
layers into a little thing. I didn't notice until I was on the last layer, and I just
sat there doing it for like, 12 minutes. >.>

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹AudioWhore› says:   15 March 2008   238244  
-dies laughing- AHAHAHAHA XD
[inside joke]

this is really great!!
good job! fantastic!
i wanna send it to my friend XD
nataval says:   15 March 2008   835992  
Now I feel hungry D:

Nice ice-cream explosion :O
‹duckie› says:   15 March 2008   731481  
*eats oekaki* oh srry i ate ur oekaki

thats looks so good/thats so preattyful
justme383 says:   15 March 2008   797936  
I love Strawberry icecream.
‹brittybritt› says:   15 March 2008   173219  
ICE CREAM!!!!!! i scream you scream we ALL scream for ice cream!
Wonderland says:   15 March 2008   564145  
I want Ice cream now!
‹Kiwily<3› says:   15 March 2008   817558  
thanks everyone. 
Ice cream: the one universal topic.
‹brittybritt› says:   15 March 2008   999859  
yeah. lol
‹[♪MusicAddiction♪]› says:   15 March 2008   455928  
*eats icecream*
ewwwww strawberry D: i like vanilla betta ;D
NoodleSama says:   18 March 2008   886459  

<33 It's all nice and pixely and texturey and all the stuff I can't
do-ey. D:

‹Kiwily<3› says:   18 March 2008   662219  
aww, you probably can.. >.>
Green_Buddy says:   18 March 2008   875238  
ill eat it!!
Green_Buddy says:   18 March 2008   586648  
i made it popular!!
Green_Buddy says:   18 March 2008   488796  
and yet i still wanna eat it!
zoebug101 says:   18 March 2008   725196  
lol this is so cool I would totally eat that
zoebug101 says:   18 March 2008   166358  
I'm gonna keep taking to make it even more popular
zoebug101 says:   18 March 2008   781189  
if it's fine with you I mean
‹Kiwily<3› says:   18 March 2008   848154  
..what is with this triple posting...? >.>
Green_Buddy says:   18 March 2008   327493  
its fun and we like it!!!
Green_Buddys_Stalker says:   18 March 2008   838517  
ill eat if no one does!
‹Kiwily<3› says:   18 March 2008   488853  
like, 123125 already ate it...

they must be in each other's stomachs...
_sushi_ says:   18 March 2008   222571  
i would like to eat it.YUMMY!!
‹HyperStrawberries!› says:   19 March 2008   483628  
*eats icecream* Oh sorry! xD
‹☆♥JesseMccartneysWife☆♥› says:   19 March 2008   243222  
mmmmmmmmmmmmmm it looks soo good!!  lol
‹MayaLOVESFAME› says:   19 March 2008   468455  
O.M.G:33<<,ICE CREAM....
loves2draw says:   19 March 2008   124732  
ohhh*eats in 1 bite*that was nice,AHHHHHHHHHHH,BRAINFREEZE" i blame u
‹Kiwily<3› says:   19 March 2008   441979  
nuuu!! please don't
+hates to be blamed+
rag says:   19 March 2008   512334  
Licks screen for lack common sence... ( hmmm tastes like
Techknologic... )
rag says:   19 March 2008   865798  
computer feels violated...
_sushi_ says:   19 March 2008   776621  
i dont lik too much the strawberry icecream
ChocolateMoo says:   19 March 2008   153789  
-Eats- ^^
‹Kiwily<3› says:   19 March 2008   971963  
raq: don't go violating computers! XD
Sushi: I like mint... <3
Crest_Kairi says:   20 March 2008   641348  
i wanna eat it..hahahaha
‹Northern Italy♥› says:   22 March 2008   777266  
it looks so good but cute*-*
*licks it*
Smallzsuarez says :   16 December 2010   619592  
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012