My akwardly bigheaded chibified princess daisy Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by momomiya_san   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by momomiya_san
My akwardly bigheaded chibified princess daisy
Uploaded: 5 October 2007
how to draw
Oekaki
:3
i dunno 
i think shes cute.
so i pretty happy with the product.
mabye ill do peach later ^_^

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   5 October 2007   868956  
SO CUTE! :D
 
puppylove11223 says:   5 October 2007   979382  
sooooooooo cute *kidnaps*
Fishi_o3o says:   5 October 2007   292245  
awwwwwww she's cute ^3^
‹turntechGodhead› says:   5 October 2007   274628  
Aww!

I love Daisy XD!
 
Mewmewkitten says:   5 October 2007   466413  
Princess Daisy!
My favorite character! :3
 
koolkatashley10000 says:   5 October 2007   588435  
daisy its so kawii
misty says:   5 October 2007   172866  
DAISSSSYYYYYY!! WEWT
 
saralyn247 says:   5 October 2007   349817  
so cute! :D
 
plopdrop says:   5 October 2007   934349  
ME TOOOOO!
OMG MUST KIDNAP! *kidnaps*
keep up da gd work lol :D
‹Puppeh.› says:   5 October 2007   211264  
SQUUE ITS DAISY!
Thats awesomeness!
 
momomiya_san says:   5 October 2007   944749  
:D im so glad you all like it! :D
ZanyZeldaFan says:   7 October 2007   962891  
no way!!!! that is SOOOOOOOO cute!
‹Fairy.Wind.› says:   8 October 2007   336921  
awwwww!
 
‹Fairy.Wind.› says:   8 October 2007   654613  
but i ran outta kidnaps T_T
 
xxthe_forgotten says:   8 October 2007   127962  
Wow I use to love princess daisy so much.
I'm on to yoshi now.
Love the chibi.
I like the way you color.
Cat_Nick_101 says:   8 October 2007   398777  
That is so cute!!! I love it!!

*kidnaps*
hotbabe0702 says:   8 October 2007   425177  
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!
it's sooooooooooooooooooooooooooooooo cute!!!!!!!!!
itachigal101 says:   9 October 2007   519497  
soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooo CUTEEEEEEEEEEEEEEE!!! NICE
JOOOOOOOOOOOBBBBBBBBBBB LOL
‹Wizardofgreek› says:   9 October 2007   661337  
cuuuuuutttttttttteeeeeeeeee!!!!!!!!! can u chibify me????
 
‹Juaniiie› says:   9 October 2007   662893  
her name should not be daisy.
it should be... tangerine (the fruit)
why? because the other prince is peach, a fruit.
da'h it will only make sense like that ! 
=]
 
to_cool_to_not_go_to_school says:   9 October 2007   676299  
hahaha juan you make a good point and good job momo
‹ERASE› says:   9 October 2007   728454  
CHIBI OF DOOM!!!!
momomiya_san says:   10 October 2007   566172  
ehee ^_^
your right it should be
or mandarin
or...ok i ran out of orange fruits besides oranges >_>
but thanks
vampy13:
im not sure i want to make any commitments to doing requests but ill
let you know ^_^;;
Rwarr says:   10 October 2007   773565  
Heheh Cuttee!
Im Always Daisy On The Games :3
Whahah
 
‹Wizardofgreek› says:   11 October 2007   564148  
okay momomiya_san
 
PeachPearlPudding says:   25 November 2007   565663  
OMG, DAISY!!!
It's cute!
 
lil_miss_annie says:   10 January 2008   165677  
its so cute
 
Inane_Nobody says:   12 January 2009   593446  
:D
I love Daisy. ^^
 
sin_script says:   12 January 2009   819377  
I think you pulled it off pretty well! simple, but very cute
‹♥Daniel'sLova♥› says :   13 January 2009   487455  
CHIBIfied IS GOOD FOR A LOT O' THINGS!!!!!

CUTENESS        X3
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012