mieko Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by RoxRox   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by RoxRox
mieko
Uploaded: 20 February 2010
Oekaki
for mienaiTsubasa 

i...i butchered your character.. 
OTL i don't think this fits her personality she seems shy LOL; 
and i totally just made her such a punk

also:i'm running out of posess ahh and women are hard to draw siigh



EVERYBODY WHO I OWE ART PLEASE UH..WRITE WANT YOU WANT HERE!
i lost track of everyone fshfs
i'm not very organized

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

mienaiTsubasa says:   20 February 2010   173113  
LOL! This is awesome~! It's not her personality at all, but it's
awesome and amazing and it DOES fit her, some how XD I love it SO
much! Thank youu!
 
RoxRox says:   20 February 2010   251519  
@mienaiTsubasa 
you're welcome! BD; i reallly hate how this looks but i figured if i
didn't upload it i probably wouldn't redo it at all siigh
but i'm glad you like it! 
 
mienaiTsubasa says:   20 February 2010   686649  
@RoxRox 
Aw, it's awesome! Thank you again, I really love it XD 
 
‹charlatancures› says:   20 February 2010   713551  
i-i drew a picture on paper, but it's not very good.
i can take a picture of it/scan it.
it was tried on.
sooo?
i'll donate to you if you needed it..or..
>.<''
gah.
you don't have to make another one or anything.
maybe i'll just not upload it so you have less work.
 
‹H.T.T.M.G.› writes:   20 February 2010   839207  
I so like the colors in this one
 
Kyun_yo says:   20 February 2010   201033  
8D Ooh, you draw nice women looking things~
 
‹charlatancures› says:   20 February 2010   320260  
@Kyun_yo 
m-me?
x: 
 
‹charlatancures› says:   20 February 2010   397783  
oh fuck.
scratch that!
fuckfuckfuck.
Amanda..will you delete that comment?
 
hopIa says:   20 February 2010   248747  
your drawings are so pretty. :D
nataval says:   21 February 2010   624553  
The shading man the SHADING.
 
RoxRox says:   21 February 2010   140027  
@Adali 
ohh show me this ! i wannna seee and nah you don't have to donate
i'll draw for you : D

@Kyun_yo 
thank youu : ) i disagree but THANKS

and everyone else thank you! i apperciate the comments! 
 
‹charlatancures› says:   22 February 2010   817133  
Aw.(:
I feel loved.
I'll upload it tomorrow.
 
‹F R E E F A L L› says:   23 February 2010   446186  
Ahah, I love the pruple and black on this *u*
Heterchromia ftwww~ <3 8'D
I lieks the mask ovar the mouthh :O
You don't have to owe me art = u = I understand you are busy w/ lots
of other stuff also ouo
Maaask. |D
 
gothix101 says :   24 February 2010   171997  
OMG can u draw me one plz plz plz
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012