asdklsajdsamdas Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by DoOp   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by DoOp
asdklsajdsamdas
Uploaded: 3 May 2009
how to draw
Oekaki
x.x

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹fuminori› says:   3 May 2009   146291  
lkdsjfsdlfkjlsdkjd get out i love the lighting in this >8(
 
‹Yuushi› says:   3 May 2009   361557  
Ơơơoh :D
Pretty
 
‹Northern Italy♥› says:   3 May 2009   839637  
Wow. he looks cute but sexy <3
I love how you colored him and his pose. I can never draw good looking
boys like you. D:
 
KusuKusu writes:   3 May 2009   769825  
So...god-like. o_o"
So...beautifully colored~ ♥w♥ ;;
 
‹ERASED› says:   3 May 2009   872642  
Lovely!
 
‹ERASED› says:   3 May 2009   858929  
It reminds me of Eichi from Full Moon wo Sagashite.
 
karolinacake says:   3 May 2009   218192  
ohohohoo :3
 
‹♣♪►Tragic End◄♫♠› says:   3 May 2009   584677  
I love HIM. 8D
LOL. He's cute, like Lindsey said. 
WATERCOLOR TOOL, YES?
 
‹♥zanegoesrawwwwrrr♥› shouts:   3 May 2009   189378  
this is beautiful :]
/kidnapss
 
PeachPearlPudding says:   3 May 2009   614769  
He's GORGEOUS. ♥ I WANT HIM.
 
Dream_Dream_Dream says:   3 May 2009   853515  
OMFG (Oh My Fudgie Goodness)
This is the best oekaki I've ever seen.
If he was real, I would probably rape him in a heartbeat. XD
I'm kidnapping. Very Well Drawn, Nice Coloring And Shading.
200/100. XD

♥

Comment on my oekaki too please?
 
‹WE'RE GOING IN THE VAGINAAAA› says:   3 May 2009   615432  
Oh jeeze
thats just freaking AMAZING
 
EpickPhailure says:   3 May 2009   456381  
DOOD.
THATS'S THE SHIZINITZ!XD
[Yes that is a completiment]
 
CherryPastels says:   3 May 2009   761518  
wow!!!! ^_^ you are sooooooo good I wish I could draw like that
 
‹Kyliebear has quit› says:   3 May 2009   239826  
WOWies I Like it<3
 
AzaleA13 says:   3 May 2009   523979  
he looks like kei takishima of special a!!!

i like it, ur very gud in coloring....

i wish i could be a gud painter too *sighs*
 
DR_Horn_E_Burger says:   3 May 2009   699913  
God it's beautiful!!!!!!!!!!!!
 
xoDaydream says:   3 May 2009   357981  
One word.
A-M-A-Z-I-N-G 
:D
Haribo says:   3 May 2009   461348  
0_o
how.......how.......is.......possible........
-kidnap-
 
‹☣Lokii☣› says:   3 May 2009   586433  
ertyjuykjthregwestyjkjhgsertyjkuytjhr
 
code_geass_attic says:   3 May 2009   358798  
cool doop nice job
‹goodfornothing› says:   3 May 2009   452778  
Goddamnyou, wonderful artist ¬¬
 
‹*Expired*› says:   3 May 2009   661754  
Omg,it's awesome-ness!:o
 
‹emo-queen› says:   3 May 2009   475379  
So gorgeous!! 8DD
 
‹< Dragon-tamer-1995 >› says:   4 May 2009   475434  
I fail whenever I try to do that lighting. X.x

*glomps*
He's adorable. .w.

*kidnaps and shoves into van*
 
xxxcheeriosxxx says:   5 May 2009   314924  
omg!>!>>!>!>!>
he is sooooooooooooooo awsome!>>!>!
i luv everything u r awsome!>!>!>>!>!1.1.1.
Great job nice lighting
*kidnaps*
 
Bracken says:   5 May 2009   376966  
The wings are beautiful.
 
EverybodyKickSasuke says:   5 May 2009   959134  
HOLY CRAP. IN A GOOD WAY!

This, as many people before me have said, is absolutely AMAZING! :D
 
‹??????› says:   5 May 2009   889218  
Love 
<3
 
‹windofdusk› says:   6 May 2009   989552  
OMG.
<333333333

-kidnaps-
 
nicekitty says:   6 May 2009   916991  
I LOVE IT i wish i had wings its my one wish in the world  can you
do girls too??? just out of curiousity
 
nicekitty says:   6 May 2009   253114  
I KIDNAPED you know the way his face is he kinda reminds me of jasper
in twilight for some reason
 
‹Momo;MyFinalBreathIsGone.♥› says:   6 May 2009   679788  
*bows down then faints* this.......is.....so....good..... *almost
dies *
 
kat0814 says:   6 May 2009   851817  
W.O.W
 
sin_script says:   6 May 2009   318682  
Nice lighting! LOVE the brush strokes and design,
Donteatglue1 says:   6 May 2009   682796  
PWETTY!!!!! I WOVE IT how much??? i say... ALOT!!!
 
‹♠ Riku ~ Timi ~ Hatsuhara ♠› says:   6 May 2009   964843  
he's so beautiful :3
 
NickT says:   6 May 2009   186636  
is there anything you can't draw? omg your rly good!!
 
Dageki_Tenshi says:   7 May 2009   615592  
This is sooooo good!
How long did it take?
DoOp says:   7 May 2009   341268  
it took like. 45 minutes?
 
woahxxcrazyxxman says:   7 May 2009   266357  
This is fanfreakintastic
‹Set in Steel› says:   7 May 2009   726587  
Che.... He so beautiful..... ^/+^
 
Hawkeye15 says:   7 May 2009   149755  
He is so cute! >o<
-totalkidnap-
 
‹She'llFlyThatBlackHawkDown♥.› says:   7 May 2009   962211  
ok, i totally agree with Dream_Dream_Dream. he's totally rapable.
lol.
he's amasing and i can only wish i could draw as well as you!
*kidnap*
 
pandalicious says:   8 May 2009   264279  
reminds me of vocaloid for some reason <33333 HE'S SO HAAWT ~ 

he says
"Im so hot ~ nah nomu yeppuh~ 
 Im so fiinnee ~" 

lOL yuh yeah ! *steals *
 
‹NEW PROFILE - xX_A_R_O_S_Xx› says:   9 May 2009   979243  
I love this pic.
 
‹SoraKudo.♥› says:   9 May 2009   461349  
OMG.
THIS IS SO FUCKING AMAZING.

;^;
 
‹♥|DeathBySadness|♥› says:   10 May 2009   996363  
Cool!
He's ohso hot too.
 
‹H.T.T.M.G.› writes:   10 May 2009   888538  
Whoa this Oekaki actually glows.. I love it!
*kidnapped*
 
‹>FineOMine<› says:   10 May 2009   623859  
Reminds me or Jasper from Twilight...AND Kei from Special A. o.o;
 
deidaras_girl says:   10 May 2009   369915  
GAWD HE'S OFFICIALLY THE HOTTEST OKEKIKA I'VE FCKING EVER SEEN!
MadameKistune says:   21 May 2009   271476  
I love the way you colour. It's so unique. ^^
Biihtei says:   24 May 2009   872593  
o-m-g-g... i absoulotley am in LOVE WITH THIS OEKAKI!!! *3*
 
Katt_Chan says:   24 May 2009   711146  
Wow! That is beautiful.
 
‹Kimi Korrupt.› says:   25 May 2009   824294  
This looks beautiful as O: I love the lighting in this. And the
colours.
I love it all XD
Nice job (Y) -kidnaps-
 
‹Syndromic_Wonderland› says:   31 May 2009   658661  
It's purty. :3 The lighting is also beautiful.
 
xxxsilverstienxxx says:   3 June 2009   893547  
pretty pretty i luv the lighting
Fist says:   3 June 2009   824476  
Dammn.
That just fluffed my boner, Mayne!♥
lil_dancer says:   5 June 2009   111329  
very angelic i like it alot
‹I'M_HORNY› says:   5 June 2009   459572  
Tamaki? Tamaki is wings?!
HE'S GOD! ^^
 
lindworm says:   13 June 2009   871111  
it is so good
 
phoenix101 says:   10 July 2009   636217  
Awesome job!!!!!!
 
‹☣Lokii☣› says:   2 August 2009   569516  
hehe i likes the art >.<
 
rawr_salsa says:   22 January 2011   780344  
omigosh this is so cool!! >w<
 
‹TheSkittleInTheM&MBag› says:   15 May 2011   438683  
i think hes cute 030
as in i like-like him cute not baby cute.
 
Savymack says:   27 June 2012   982917  
Why can't he be real! D:
 
Lil_miss_DJ says :   29 June 2012   172422  
Aww! He's so cute!
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012