YOUR FACE LOOKS LIKE PORN!! Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This public Oekaki was created by Naive   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Naive
YOUR FACE LOOKS LIKE PORN!! <--- WIP
Uploaded: 3 November 2007
how to draw
Oekaki
Lawl, I don't want to make a wip and waste some kupi points (i'[m cheap I know) but
my back aches.... Aurgh.... *mouthfoamsdies*

Nywayz... IT'S CELERY ONCE AGAIN!!! =D Bugging the hell lot of people...

MUSTACHES ARE SEXY SUBMIT TO THAT TRUTH!!! *dies*
hakunamatata!!!!! >=D

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

aiichanxP says:   3 November 2007   753832  
it looks so good so far
BriBriRox_xox says:   3 November 2007   518245  
Hahahahah
kiwily says:   3 November 2007   891349  
XD you're back!!
XD
 Yes, WIP's waste money, but I'm too lazy not to do them, so yeah. XD
it's very nice.

espccially the mustaches, they're absolutely hawt, you should keep
them. XD
Ciel_Kitty says:   3 November 2007   757941  
thats.................interesting ^^;;;
 
Naive says:   3 November 2007   132379  
Yes, I believe I drew the mustaches sexy...Hmmm... Yesh... XD *shot*
nijntje says:   3 November 2007   378168  
hehe thats a funny wip xD
it looks good so far ^_^
 
aiichanxP says:   3 November 2007   364818  
it looks like hes using tide to go
StarDust says:   3 November 2007   735843  
lol :P Mustaches rule all O.o o.e
 
‹medusaaaađŸȘ› says:   3 November 2007   468252  
HAhahaaa those mustaches ARE sexy =]
 
yuyu_art says:   3 November 2007   929169  
XDXD Ahaha I luff. It's like how people draw on photographs X3X3
Also, what do you outline with? bezier? It's so smooth...D': *ish
jealous*
Naive says:   3 November 2007   985168  
iT'S PEN!!! =D

GO MUSTACHE RANGERS!!! XD
Bootheghost says:   3 November 2007   363365  
go mustaches!!!!! >.<

((roy mustang = colonel mustache))
why you ask? i have no clue.
 
Rika says:   3 November 2007   896845  
CELERY 8D
Hair curler, yays x3
danielle1010225_2nd says:   3 November 2007   727111  
Mustache >:D CURLY Q MUSTACHE XD
he he :3 it's pretty. xD..... so far 0_0
 
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   3 November 2007   355224  
lol X33333
 
yuyu_art says:   3 November 2007   616642  
:D of course it's pen! but do you do it with bezier? (curve line tool
thingie?)
ZanyZeldaFan says:   3 November 2007   885195  
lol hakuna matata! XDDDDD 
the coloring and lineart so far look wonderful! and yesh, men with
mustaches are teh shmex! XD
KusuKusu wonders:   3 November 2007   456427  
wow that's so cleverrr!!!! :D XD
 
‹tea-anna› says:   4 November 2007   495711  
LOL you are random...hakuna matata? xD
Both the guys are smexy...i wanna smex them to death D:
 
bunniNANGEL says:   5 November 2007   821766  
naive it was better at first but wat happend! XDD
hhallh13 says:   6 November 2007   749774  
thats so funny!!!
 
plopdrop says:   6 November 2007   566914  
o...kay? Lookn gd keep up the gd work!
X_xx_SugarHunnyIceTea_xx_X says:   6 November 2007   135594  
Hahah I like it,but why porn??=]
sugar108 says:   6 November 2007   245384  
BAHAHA!
:D
i lurves it
chu says:   7 November 2007   445781  
im so stupid but wat does WIP mean?
 
Naive says:   7 November 2007   991489  
X_xx_SugarHunnyIceTea_xx_X: Cos the character's mustacheful faces
corrupts the mind like porn...
chu: WORK. IN .PROGRESS.
saralyn247 says:   7 November 2007   131357  
lol that's so funny!
 
‹Ăark Fox› says:   8 November 2007   447488  
XD funny one
 
‹~Miss`POT`Lover~› says:   2 February 2008   774769  
nyahahah!!
this is funny!
 
April_Showers says:   11 May 2008   177349  
Hakuna Matata!! lol.........XD XD XD XD
‹Wallflowers♄› says:   26 October 2008   622231  
xDDDD!!!
 
Inane_Nobody says:   6 December 2008   532747  
It's awesome.
 
Swirl says:   31 January 2009   322449  
lolz. Funny!
‹Moi→Nerd is in Despair› sings:   31 January 2009   447483  
lolcopter!
 
Fareno says:   5 May 2009   691315  
haha....who's celery???...I heard of him often, but never actually
known..him....yanno?..


hmm....-searches google and sees celery the veggie-  argh. =3=
 
Smallzsuarez says :   22 December 2010   939730  
NICE!!!!!!!
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012