PunkRock Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by SoSceneItHurts   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by SoSceneItHurts
PunkRock
Uploaded: 16 April 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
 
Wow, this really is bad. 
Check out the Oekakis on my other account, Headfirst_4_Halos, but don't mail it, it's
inactive.

x Kirsten.

Ps: Please Comment, I know it's crap, but... meh.

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

koroko says:   16 April 2007   342726  
omgosh thats wicked!! woo!! 1st to comment!!! i love punk rock!!
Devil_ says:   16 April 2007   219579  
it's Cool but emos Rock.............
SoSceneItHurts says:   16 April 2007   566481  
Yeah, I know, one day emos will rule the world, I made it for my sis,
whos dyslexic, and she liked it x
Jennai says:   16 April 2007   181755  
I like how you did the word Punk. 

If it's for your dyslexic sister, then shouldn't it be 
KUNP
C
O
R

XD
 
SoSceneItHurts says:   16 April 2007   866375  
Hahaha, nice, that funny!
Yeah, it's a font called Base02, I installed it on the comp.
Oh, ps, Jennai, did I tell you this is Headfirst_4_Halos new account?
scooby_doo says:   16 April 2007   389411  
that it soooooo kwl im kidnapping it
xcottonxcandyx says:   16 April 2007   279653  
ish so freakin awesome
so imma kidnap it.
SoSceneItHurts says:   17 April 2007   797698  
Fankko, kepp the comments coming!
And yay! XD
I got comments!
ilovenerds says:   17 April 2007   697837  
this is so kewl
Bernie says:   17 April 2007   273221  
i really like it!
 
SoSceneItHurts says:   17 April 2007   311278  
XD
I'm getting exited now!
This is getting popular!
Keep 'em rolling in!
♥
Krissie
‹<3+Gumdrop_Queen+<3› says:   17 April 2007   545446  
thts cute too!!!
 
QueenofthePenguins says:   18 April 2007   846971  
That's not crap, that's awesome!! I love the blotches on "Punk" and
the scribbled letters "Roc" so awesome!!!
SoSceneItHurts says:   19 April 2007   153167  
 I feel specialful!
‹shii-chan♥› says:   20 April 2007   226364  
☆ I LIKE IT! ☆
 
kennchris says:   20 April 2007   181888  
awesome!
little_black_peach says:   20 April 2007   871321  
yah long live punk!!!!
MyLittlePonyIsEvil says:   20 April 2007   685853  
i like it. its f*cking awsome
TaTa22 says:   20 April 2007   984658  
that is freakin awesome! that is NOT bad! that is really good!
 
free_dolls says:   20 April 2007   141251  
i love it!!
cute_monkey says:   21 April 2007   292747  
 no one ever comment my oekika and like this girl did only a dot
and she got more comments then me when i did a sweet person!

lol well omg this is nice.
go to mine and comment someone plz oh pretty plz!lol
ChewyLover_210 says:   22 April 2007   226426  
redo the works roc in the same sorta style as punk and it'll look
really cool
SoSceneItHurts says:   22 April 2007   725365  
Yeah, but if I do that, it'll probably look boring XD
Fankoo for the comments, keep 'em coming!
♥
Krissie
ChewyLover_210 says:   28 April 2007   316913  
Oh well then keep it how it is... I gues...
Frankie21221 says:   29 April 2007   657978  
thats so good i love it
skaterchica says:   17 May 2007   545125  
that is so freaken AWESOME!!!!!!!!
hotgothgirl says:   15 January 2008   363552  
wow that so discribes me!
gabsiexomonsterr says :   15 March 2008   614747  
Very nice
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012