Look at mah dress Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Jaune   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Jaune
Look at mah dress
Uploaded: 2 December 2010
how to draw
Oekaki
Maya normally never wears dresses, but this time she does, because I felt like it
:D

Commission example on dA

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹carry on my wayward son› says:   2 December 2010   484451  
Aww. c;
 
‹Amber the Wonder Waitress☮› says:   2 December 2010   995283  
Pretty..(:
 
solvoamor says:   2 December 2010   165159  
Clean linework and clean coloring, as expected!
 
cicilypluscasper says:   2 December 2010   200605  
That's an adorable dress~
‹✖[[AntisocialButterfly]]✖› says:   3 December 2010   289190  
She looks chubby.

:/

(Don't mind me, I'm insane.)
 
‹tealeaaf™› says:   3 December 2010   809618  
Ngaw. Adore
 
draumr_kopa says:   3 December 2010   306393  
The lines are so clean, and her dress is very cute!
SlapChop says:   3 December 2010   936905  
Amazing!
Foxblaze says:   3 December 2010   177088  
awesome! I totally wanna draw like you! I just need to figure out
how...
 
‹★ 「❝Fiona❞」☆› says:   3 December 2010   216629  

Mm, she looks slightly similiar to Sanzenin Nagi from Hayate
No Gotoku!
Or maybe it's just me? Lawl.
The dress is pretty, by the way. Although it's simple.
 
Ningyoushi says:   3 December 2010   827142  
Cute. -Kidnap- Very clean and nice shading. :D
‹·٠●•Heroos•●٠·› says:   4 December 2010   538856  
D'aww.....Maya looks so cute!!!  you are amazing artist! 
P.S. how you can color that with a tiny lineart?
 
‹~Carrie~(Im bi bitchis)› says:   5 December 2010   111228  
its so cute
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   5 December 2010   187505  
@CannibalChild 
Omg Thats Exactly What I Was Thinking Too
Lol xD
Great Minds Think Alike xD lolz 
 
‹✖[[AntisocialButterfly]]✖› says:   5 December 2010   395928  
@WyattLuvsPikachu 
YEAH, WYATT, that's because you are ANOREXIC. 
DUH
xD 
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   5 December 2010   365175  
@CannibalChild 
:o
Aww Well Yeah Your Right xD
Lmao 
 
‹✖[[AntisocialButterfly]]✖› says:   5 December 2010   849271  
@WyattLuvsPikachu 
When am I not right?
Jk lolz.

But yeah, you notice that because you have accepted the world's
concept of value as your own.  We live in the Land of the Dying,
Wyatt, you can't believe the lies that they are telling you!!!

-_- 
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   5 December 2010   303012  
@CannibalChild 
Yay A Prophecy :D 
 
‹✖[[AntisocialButterfly]]✖› says:   5 December 2010   882697  
@WyattLuvsPikachu 
Lmao Wyatt xD

Okay, now, let's stop spamming up Jaune's oekaki, please??˘

(Sorry!) 
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   5 December 2010   158096  
@CannibalChild 
Haha Okay Sounds LIke A Plan xD

(Sorry Yellow Girl Who Draws Anime/Chibi Pics That Make Me Cumgasm XD) 
 
Jaune says:   5 December 2010   543274  
@WyattLuvsPikachu 
@CannibalChild 
LOLOL it's okay XDD 
‹✖[[AntisocialButterfly]]✖› says:   5 December 2010   744088  
@WyattLuvsPikachu 
Heyheyhey Wyatt check it out; the most popular person on Kupika just
acknowledged us. O_o

lolz jk..kinda 
 
Awesomess2 says:   5 December 2010   909423  
issa pretyful dress yo!
 
Jaune says:   5 December 2010   468563  
@CannibalChild 
Most popular person on Kupika? Q A Q 

I AM POPULAR?!!!!!!!! :DDD 
‹✖[[AntisocialButterfly]]✖› says:   5 December 2010   755068  
@Jaune 
Uhm. Wow. You had to have realized that before?
You're like the only person that everyone knows your name on Kupika. 
(Well, except maybe Mew22 and Solvoamor.) And everyone loves your art
too. 
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   6 December 2010   939173  
@Jaune 
@CannibalChild 

Yay Acknowledgement :D 
 
Smallzsuarez says:   19 December 2010   450624  
COOOOOL!!!!
‹i love my boyfriend› says:   24 January 2011   261017  
really cute
 
Nightly_Firefly says :   6 October 2011   531097  
I love this!
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012