KagomexInuyasha request for Sango~!! Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by KusuKusu   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by KusuKusu
KagomexInuyasha request for Sango~!!
Uploaded: 17 March 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
Inuyasha fans...feel free to torture me horribly...o.o -Cowers- 

This is the first time I've drawn any Inuyasha character(s)...and a kissing
scene...o.o;;; -Starts foaming at the mouth- ~_~ This took so loooong...X_x And there
over a billion mistakes...X_x

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

star404 says:   17 March 2007   258517  
coooooolllllll
star404 says:   17 March 2007   538623  
yay first to comment
star404 says:   17 March 2007   572796  
it's nice
Wolf_Yasuna says:   17 March 2007   218948  
O__o;
INUXKAG!
i like KIKXINU though XD
i will get to ur request (eventually) what do u wantt?
star404 says:   17 March 2007   194112  
how do you draw so nice
Kiraii says:   17 March 2007   947871  
OMGG!
XDD
KAGOMEXINUYASHA!
XDD
^_______^
Yayyy!
How cuteeeee!
:]
Neko_Yumi says:   18 March 2007   425225  
oooo thats really good! hmmm I don't seen any mistakes..
moomiji says:   18 March 2007   846965  
oh wow ^__^
‹kaylee<3› says:   18 March 2007   198937  
Nice! I really like that. Its amazing!
 
yummiiXcookii says:   18 March 2007   868195  
*GAASPS*
OMG IT'S INUYASUNAXKAGOME! xDDD
So prettyy!! :DDD
Ameria says:   18 March 2007   476979  
Nice! And good color
c3cii says:   18 March 2007   364975  
pretty !! =D so cute !!
FaerieClubKim says:   18 March 2007   494272  
nani? so kawaii desu!!!!^_^, I only found 2 mistakes: 4 coloring
ones, and 2 erasing ones!(which is small anyway....) but still, I give
it a 10!
kiwily says:   19 March 2007   328852  
that is so good!
sango says:   19 March 2007   526752  
WHAT MISTAKES!WHAT MISTAKES!TELL ME!
kagome_is_cool12 says:   19 March 2007   637734  
Thank you sango for asking^_^
sango says:   19 March 2007   253824  
your welcome^_^
sango says:   19 March 2007   539152  
The only mistakes I see are That Inuyasha's blush mark is too far
from his
eye,THATS IT!!!!!
rydia says:   20 March 2007   472898  
Beautiful!
music_lova63 says:   20 March 2007   154523  
i like...kissing scenes in anime r my faves!!
sashikineko says:   20 March 2007   119754  
Aw....dont be mean to Kagome....she IS a human after all.....im
jealous of her. inuyasha.....
Mistress_Crystal says:   20 March 2007   489289  
omg!
this is so good
 
Naiome says:   20 March 2007   788867  
It's soo good it looks fine to me still i rate it a 10 also*_^
Pals_of_Puppies says:   20 March 2007   216266  
inuyashima will kill u
Maddieshayebae says:   20 March 2007   393362  
wow that is awesome and i love that show and i want them to kiss
FaerieClubKim says:   20 March 2007   819741  
god dammit, it's soooooooooo good! and no, inuyashime will not kill
kagome or anyone here......unless they did something to her....
Sabreisk says:   20 March 2007   851886  
I like it! it looks good!
 
jack2 says:   20 March 2007   469114  
omg thats soooooooo cute!!!
surfr_ says:   21 March 2007   941335  
why is thatgirl kissing a dog???
matt112 says:   21 March 2007   147418  
lmao. megan thats just some kiddy show that people watch when they
have no lives.. get ur facts right...
Inuyasha_fan_club says:   21 March 2007   519498  
ok. the only thing i have a problem with is inuyasha's skin tone.
thats all!!!!   i kid napped it!! i love it!!
inutasha11 says:   21 March 2007   752455  
i love it!!!!!!!!
kittybaby says:   21 March 2007   134246  
omg ong omg i thing he is so hot
moonygrl says:   21 March 2007   591545  
YEAH INUYASHA ROCKS ADULT SWIM,YEAH GO INUYASHA,GO KAGOME,GO
KIRARA,GO SHIPPO,GO MIROKU THE FILTHY PERV!!!!!YEAH
IIIIIINNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYAAAAAAAAAAASSSSSSSHHHHHHHHH
AAAAAAAAAAA ROCKS!!!!!!!!!(but my mom doesnt like me watching it since
im 11 so i secretly watch it)YEAH!!!!!!!!!
moonygrl says:   21 March 2007   428519  
*kidnapped*XD
Baby_Girl25 says:   21 March 2007   222385  
cute..............
Baby_Girl25 says:   21 March 2007   299838  
must B hard 2 DRAW
Shyla33 says:   21 March 2007   656762  
kooooooooool
imsingle says:   21 March 2007   476125  
make me one
kagome_is_cool12 says:   22 March 2007   494997  
Once again,I DON'T see whats wrong with it!
bootylicious says:   22 March 2007   472168  
that so sweet
‹Shut up› says:   22 March 2007   593789  
hey could i have a reqwest from u could u draw me?????? plzzz
 
_Ino_ says:   25 March 2007   399718  
*screams* AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! (I screamed and then screamed again)
INUYASHA AND KAGOME KISSING!!!!!!! AAAAAAAAAHHHHHHH! I DONT LIKE
IT..........>.<.......... I LOVEIES IT!!^.^!!!!! YEAHY!!!!!!!!
Reisha says:   26 March 2007   566166  
OMG I cant believe I never saw this!! O___________O So freaking
good!!!
and so kyute!! XDD
 
sango says:   27 March 2007   627536  
GRRRRRRRRRRR!ANYONE WHO SAYS INUYASHA IS A KIDDY SHOW IS A
JERK!!!!!!!!!!
Kagome310w says:   27 March 2007   357964  
AWESOMEEEEE!!
heyimlonedcf says:   2 April 2007   928725  
hotness
KunoichiXSasuke1349 says:   8 April 2007   762854  
wow it looks awsome!!!! awsome job!!!
Laura24dr says:   15 April 2007   358839  
i like it but, why kagome and inuyasha? They look so bad 2gether.
Kikyo and Inuyasha look better.
‹=+Kimzie+=› says:   15 April 2007   564321  
laura, that won't be all that good, I think the love triangle of
inuyasha and kagome and kikyo is better...besides, who are you to
judge about the couple?You aren't the person that made iinuyasha. I
Approve of thi oekaki.GO INUYASHA!!!!!!!!
 
lil_jaydee_is_playing says:   5 May 2007   818746  
I like it
meltingstar says:   13 May 2007   173176  
i think this is fabulous! keep it up
EmeraldUchiha says:   26 May 2007   921773  
it rocks.
Choasprincess436 says:   13 June 2007   522656  
That is so sweet! I just love inuyasha!
Elijahlover says:   22 July 2007   546623  
I love it (kidnaping now)
Nikushina says:   9 August 2007   662928  
thay were totally ment for eachother p.s. i hate kikyo she just needs
2 die so kagome can have him all for her self!
cherrysprite_san says:   14 August 2007   986412  
this is freakin great love inyasha+kagome!! i hate kikyo!!
Jacutiepie14 says:   12 October 2007   327279  
So cute! Love Inuyasha!! :D
Mandi1122 says:   22 October 2007   872538  
I love that oekaki!!!!!!
Blown_By_The_Wind says:   9 August 2009   872487  
I really love this!
Born_To_B_Free says :   10 August 2009   411127  
LOVE Inuyasha!!!!!!!!!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012