AT: Dream_Dream_Dream Login to Kupika  or  Create a new account 

This public Oekaki was created by Kyun_yo   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Kyun_yo
AT: Dream_Dream_Dream
Uploaded: 19 July 2009
Sorry, it didn't come out as clean as I wanted to. :/ Also... they don't seem to
look like Ikuto and Amu...

Yeah... they don't...

And I am aware that the proportion fails and everything. 

Crits aren't needed since I know what things are wrong with it... :/ 

Ah wells...

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

NellyDiesInevitably says:   19 July 2009   286788  
i love it. ^-^
Dream_Dream_Dream says:   19 July 2009   448747  
Thank you so much.
‹Northern Italy♥› says:   19 July 2009   418942  
Does it spouse to look like those too?
If so, I think it does kinda look like them. Very cute idea, and I
love how this was made. You color so well. <3
Kyun_yo says:   19 July 2009   571265  
Thanks. :D

@ Dream 
XD Ah... glad that you like it. :D

@ Pandora
Thanks lol... the coloring was really.....lazy... =p 
‹F R E E F A L L› says:   19 July 2009   317467  
UWAH! AMUTOOOOOO <333333333333333
‹H.T.T.M.G.› writes:   19 July 2009   523912  
One thing you forgot his ears..
I like the coloring, it's good
‹♥Kirsche♥› says:   19 July 2009   343972  
I absolutley love this! I love all your oekakis!
‹FlyingCrow› says:   19 July 2009   473627  
i alwys like how they remind me of watercolors ^-^
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   19 July 2009   839977  

noooo wait...yesss....i believe in amuto more than tadamu. 
or is it amase?
‹[~ ♥Kanashimi♥ ~]› says:   19 July 2009   858928  
;~; I was hoping you'd do Yori X Ikuto instead. I hate Amu.
But still cute. I love Ikuto. C: --no comments on Amu--
nomnomg says:   20 July 2009   451194  
how do you color like that ino you use the layers but still this is
fascinating :/ maybe you can fix the blue head a little i think his
head is too big xD oh wait but you said you know nvm then i would
cross that line out ah or delete it but i'm too lazy to delete a;l
lmao but really cute xD
‹kiba;thatonekittenthatsleepsalot› says:   20 July 2009   135844  
isnt tht amu and ikuto from shugo chara?O_o
Kyun_yo says:   20 July 2009   218167  
@ Jin

Yes...his head is big. xD And layers will be your new best friend if
you get to know how to use it. :P 

Lol... Don't tempt me to chainsaw it off... =P Lol, thanks. 

@ kiba
... I really don't know where they come from. It was a request so I
just looked them up for reference. 
‹kiba;thatonekittenthatsleepsalot› says:   20 July 2009   216214 drawing!
dragonartist22 says:   20 July 2009   682466  
cool =3 i luv shugo chara
Danielle10 says:   20 July 2009   293629  
I love how the hair colors compliment each other x3
JackJack_Attack says:   21 July 2009   796929  
I really like how his head isnt proportioned right! to me it kinda
gives him more of a shelterer feel like he would be the person to
protect you from bullies X] And i love how his facial expression is
kinda distant and cruel... it makes it seem like he really either
loves her or wants her to get off him cause his arms asleep X]
JackJack_Attack says:   21 July 2009   135642  
Oh and sorry for not mentioning this before but the placement of
their heads is really amazing! And like danielle10 said the hair
compliments eachother and draws your eye to their faces! Really great
Kyun_yo says:   21 July 2009   712589  
@ JackJack Attack

I take it that you're criticizing me... lmfao, I hate his head. :D And
thansk for the detailed... comment? o.o 
‹♠ 雲 ♠› says:   22 July 2009   315452  
it looks just like Ikuto and Amu even if you where trying to not make
them look like that they still do
TheAsymbledKeyblade says:   22 July 2009   441957  
when i saw this is was like
and yea..
well done :D
Tsukiyomi_Ikuto says:   22 July 2009   913292  
me.....and amu????
music_lova says:   22 July 2009   322182  
*.* i luv amuto!!!
this is awesome! *kidnap*
you didn't see anything ._o
ordinary_dude says:   22 July 2009   649427  
XD Fantastic!!!!
‹RoarItsAlly› says:   29 June 2010   409821  
awwwwwwwwwww it amuto >//////////<
artistic_neko_03182000 says :   19 February 2011   803073  
haha its cuutee
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012