Edward Elric goes CHIBI >:D Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by ‹[DAHNANANA..BATMAN!!]›   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by ‹[DAHNANANA..BATMAN!!]›
Edward Elric goes CHIBI >:D
Uploaded: 5 July 2009
how to draw
Oekaki
This is for my friend who's in love with Edward Elric. ^^

And she paid me..

She'd better kidnap him..

She asked to be kept a secret because this is her first time fangirling and she's shy
about it! >:D

DID SHE HAVE TO FANGIRL OVER A DUDE WHO'S COMPLIMACATED TO DRAW!?!? REALLY!?!?

Sheesh..!

Comment/Kidnap please!

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

xXxXxTwilightGalxXxXx says:   5 July 2009   717815  
teehee at first i thought u ment edward cullen.................lolz
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   5 July 2009   397816  
LMAO!! xD
 
‹ERASED› says:   5 July 2009   914892  
EDWARD. IS. AWESOME.
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   5 July 2009   886566  
I. KNOW! >:D

He rocks. I know why my friend likes him. xD

BUT HE'S A PAIN TO DRAW!! D;
 
‹I have quit.› says:   5 July 2009   265928  
Nice.
 
Mitsuki_Kobayashi says:   5 July 2009   224335  
OMGOSH!ITS EDWARD ELRIC!!He is awessssooooomme!
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   5 July 2009   442638  
Ally: Why, thank you! ^^
Mitsu: YESH. IT IS EDWARD!! >:D
 
‹Northern Italy♥› says:   5 July 2009   854279  
You did good on this Edward chibi.
very cute.
> w <
I feel like hugging it. xD
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   5 July 2009   982397  
Thank you!! ^^
 
‹Northern Italy♥› says:   5 July 2009   617523  
Oh, I was wondering.
Do you take request?
o:
I would really like one if you do.
:D
 
Starr says:   5 July 2009   749615  
Ohmy. You didn't keep it a secret!!
>.<
lol so cute~!
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   6 July 2009   452448  
Pandora: I'm thinking about it ;D I decide to do so, you'll be the
first to know! ^^
Starr: She ment she wanted her identity to be kept a secret. Thanks!
^^
 
‹[Rachel;; Couldn't Give A Damn ♥]› says:   6 July 2009   441769  
Awesome. -.o
Katie, again, your drawings are awesome.
And Cute.
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   6 July 2009   793856  
Thanks Rachel! ^^
 
‹→久美子←› says:   7 July 2009   412833  
i shall kidnap....i love the Elric brothers
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   7 July 2009   783963  
YaY!! Thankies!!

Yesh. The Elrics rock! (although, I prefer Alphonse)
 
‹[~ ♥Kanashimi♥ ~]› says:   7 July 2009   289913  
OHNOEZ. HE'S EVEN SHORTER NOW. ♥
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   7 July 2009   852382  
OMG!! YESH HE IS!! xD
 
‹< Dragon-tamer-1995 >› says:   7 July 2009   613411  
Shush, don't say that, You'll make him mad. :[
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   7 July 2009   679767  
ROFLMAO. xD
 
‹Words only__<Prove>>You<Wrong>› says:   9 July 2009   316711  
awesomee but he was already so shortt LOL
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   9 July 2009   285384  
Thanks! LoL! xD
 
‹B r o f i s t ♥ Shanaynay!› says:   10 July 2009   729929  
AHA OMG.

I WANT TO STOMP IT INTO SOME MUD ITS SO CUTEEEE

SQUEE.
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   10 July 2009   749343  
Lmao! Thanks, I think.. xD
 
AKx says:   28 July 2009   267887  
EDWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD! *nomnom*
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   28 July 2009   872795  
LMAO. xD
 
‹{Viva}♥La♥{Vida}› says :   12 September 2009   776643  
Who is it that's obsessed with Edward Elric?

It's not me, I don't know who he is xD
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012