July couple Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Naive   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Naive
July couple
Uploaded: 15 July 2007
how to draw
Oekaki
WOOOT! My birthday's coming!! XD XD XD 
I'm starting to death threat my classmates so they will all give me gifts.
Mwahahahah!!! XD

I wonder what my love will give me?? O/////O weeee my Squally!! XD

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

jessieangel10the2nd says:   15 July 2007   489337  
looks really really real
‹Push the Button› says:   15 July 2007   724481  
Oh wow whens ur birthday? Is it on ur profile!??
 
emo_dont_you_fake_it says:   15 July 2007   697183  
Wow this is awsome
shinigami119 says:   15 July 2007   473483  
its very nice
oh and HAPPY...EARLY BIRTHDAY! XD
chani says:   15 July 2007   267829  
very nice.
‹kaylee<3› says:   15 July 2007   112642  
Happy early birthday day to you! 
Happy early birthday day to you! 
Happy early birthday day to you! 
Happy early birthday to Naive...
Happy early birthday day to you!

Awesome oekaki! I wish I could draw like that....I stink!
 
‹kaylee<3› says:   15 July 2007   858947  
OMG!!! I JUST NOTICED SOMETHING ON THAT COMMENT I WROTE!! I'M
SERIOUSLY STUPID!!!!
I JUST WOKE UP..... STUPID ME.....
 
‹kaylee<3› says:   15 July 2007   699839  
I'M SOOOO STUPID!
 
Princess_Emily says:   15 July 2007   445776  
felice compleanos (happy birthday in spanish) good pic^^
meema says:   15 July 2007   363617  
so pretty ^________^!!
kiwily says:   15 July 2007   794977  
OMG HAPPY HAPPY BIRTHDAY!!

go JULY birthdays!!!!! mine is on the 22nd
moshimoshi_katie says:   15 July 2007   879433  
GORGEOUS!!!! -tis gonna be popular-
Shiina_kun says:   15 July 2007   839719  
O:  I love the shiny hair.  ^^
‹Northern Italy♥› says:   15 July 2007   399862  
I love it, it is so kawaii. HAPPY BIRTHDAY^.^
 
RaiinCloud says:   15 July 2007   552177  
It's very well done.
nijntje says:   15 July 2007   366913  
its awsome ^_^
the guy is so cute ^_^
and when is ur birthday ???
i wanna make a gift pic ^_^
 
camille_con97 says:   15 July 2007   753911  
OMG~!! Soo cute!
:3

Happy Birthday!!
xDD
SilentKill says:   16 July 2007   622264  
OMFGG.
DD:
So cute!
;_;
YAYYy.
HAPPY BIRTHDAY!
-needs to draw present-
DEATH-THREATS ARE THE BEST.
DD:
WOO.
-holds bomb-
xD
YAYY.
Awesome folds as usual!
D:
;__;
I love this oekaki.
I dunno why.
;__;
I_wonder_Y says:   16 July 2007   991475  
cute!
eragon_gal14 says:   16 July 2007   794978  
Amazing as usual Naive!
eragon_gal14 says:   16 July 2007   477353  
:O! BTW Happy Early B-Day!
mewmewichigo says:   16 July 2007   825725  
HAppii Almost Birthday!
*mutters* Lucky...mines in September 22nd...I have to wait
months...argggeehhh
‹Puppeh.› says:   17 July 2007   363627  
Happy Early Birthay Naive-Chan!
^0^

Nice Oekaki!
 
kona_13 says:   17 July 2007   482378  
ooo are they making out! SEXY!!!!!!!
Naive says:   18 July 2007   454731  
They are cuddling... Not smexing XD

thanks to everyone for the sweet comments =D
‹goodfornothing› says:   18 July 2007   432225  
what day is your b-day exactly? 
(i know! i will send you a prese- oops, you can't hear that)
mine is August 9
 
moshimoshi_katie wonders:   18 July 2007   998398  
Ne, I KNEW it was gonna be popular! ^-^ Good job, Naive!
kelliawesome says:   18 July 2007   817678  
hi i am new
onetreehill says:   18 July 2007   493962  
it looks really good
onetreehill says:   18 July 2007   918933  
i kidnaped it
winter_girl asks:   18 July 2007   222517  
Wow that is really good! How did you get the backround like that?
winter_girl writes:   18 July 2007   497734  
The hair is amazing!! 
Kim_Kam says:   18 July 2007   651721  
this is adorable!! I can't eveb make one pritty one!!!!!!!
Kim_Kam says:   18 July 2007   538588  
only on paper!!!!!!!
‹rawrxkathrose› says:   19 July 2007   126845  
This is sooooo cool!!!
Looks real....and I luv it!
animangagirl_27 says:   19 July 2007   299726  
happy birthday mine was on the 16th nice oekaki there i suck
HinataH says:   19 July 2007   955892  
thats the coolest one ever!
_mcr_rules says:   19 July 2007   481735  
its my birthday in 2 days *dances*
Eeana sings:   19 July 2007   314894  
all hail Naive
Princcess87 says:   20 July 2007   217482  
the eys are 2 diffrint coulers
BADTZMANU suggests:   21 July 2007   728452  
next time a draw a couple kissing
Bootheghost says:   21 July 2007   348929  
nice one. and happy bday.
 
‹.:Claudia:. {♥TheWayWeAre♥}› says:   5 August 2007   546125  
0.o ish that Sasuke in that pic
i think it is'and if hat girl ish you
it kinda looks like meh with colorful eyes XD
except i have darker hair and some blonde streakaat the bottom of one
corner
 
Naive says:   5 August 2007   928936  
lawl that's me and lub.
Ivy_otis says:   6 November 2007   362194  
AWESOME!
popsciclexdino says:   21 October 2008   113376  
HAPPY BIRTHDAY!!  Nice Pic.
‹A_Little_Girl_With_a_Big_Heart› says:   8 November 2008   858542  
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!! 

P.S. (that guy kinda looks like sasuke) :3
 
Dinosaur_rawr says:   17 November 2008   922432  
i like this. *kidnap
‹Sakura-chan95› says :   18 November 2008   112656  
its so pretty
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012