Kakashi Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by momo09   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by momo09
Kakashi
Uploaded: 12 April 2007
how to draw
Oekaki
Kakashi sensai! =^__^=
His hair is hard to draw...-_-
I expect all you fangirls to squeal with me! XD

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

RaverAlchemist says:   12 April 2007   432867  
ZOMG FO SHIZ! I LOVE IT! *kidnap*
momo09 says:   12 April 2007   755733  
Oh my god! RaverAlchemist kidnapped one of my oekaki's! *has a heart
attack*
 
youarebeautifulnomatterwhat says:   12 April 2007   651527  
OMG! That is soooo real looking! *toches and gets electfified*
Ohhhhhhhh *faits and kidnaps*
navygirl says:   12 April 2007   635795  
wow this is awsome!!!!!!!!!
momo09 says:   12 April 2007   543288  
Hey nice name! thanks by the way! :D
 
cyberchick14 says:   12 April 2007   591727  
omg kakashi !!!!!!!! its very pretty i looks like he jumps out of my
computer whhaa kakashi attack xD
PraizeJ says:   12 April 2007   258677  
*SQUEAL* Happy? I squealed now let me compliment... That's so cool!!!
I love him!!!! *SQUEAL*
dan_09 says:   12 April 2007   676293  
kakashi sensai!!!!!!!!!
 
momo09 says:   12 April 2007   288797  
YES! someone squealed! Ike fangirls! XD
 
darkoekaki says:   12 April 2007   977355  
OMG.
You draw so well~!
Keep it up~!

:D
 
momo09 says:   12 April 2007   562379  
You think? :D thanks!
 
animefreak411 says:   12 April 2007   731666  
omg!! its my future husband!!! x3
kiwily says:   12 April 2007   478739  
a-w-e-s-o-m-e
KusuKusu shouts:   12 April 2007   816997  
Can't...Can't breath....@_@;; KAKASHI!!!! OMFG!!! THIS ROCKS!!!
-Squeals- Squeeeeeeeee~! XD Kakashi!! KAKASHI!! KAKASHI!! KAKASHI!!!
KAKASHI!! KAKASHI!!! YEAH!!! KAAAAKAAAASHIIIIIIII!!!! o.o

Omg! This is amazing! His hands are perfect!!! XD KAKASHI!!
OMG! -Can't get over the fact that momo09 drew Kakashi soo well- x_x 
 
momo09 says:   12 April 2007   823837  
BREATHE DAMN IT! >.<
In through the nose annnnnnnnnnnd out throguh the mouth! ^^
 
KusuKusu whispers:   12 April 2007   285219  
-Turns blue- @_@;; K-...K-...Ka-...shi... 
 
momo09 says:   12 April 2007   482111  
WER'E LOSING HER!! >.<
Would it help if i bought you a kakashi plushie?
 
KusuKusu sings:   12 April 2007   621627  
-Breaths- PLOOSH!!! o.o KAKASHI PLOOSHIE!!! X3 Yus!!
 
momo09 says:   12 April 2007   565796  
*gives plushie* i think she's gonna make it! :D
 
beatlesfanatic says:   13 April 2007   543583  
omg itz good!
XXwhatXXisXXpeaceXX says:   13 April 2007   588488  
woot woot Kakashi!!
Naomi says:   13 April 2007   338942  
That is so good!
Neko_Girl says:   14 April 2007   114893  
AWSOME!!!!!
pimp221 says:   15 April 2007   258733  
cool not
fuka_narutaki says:   15 April 2007   981194  
well in momo09 your on the popular list!
FaerieClubKim says:   15 April 2007   839914  
Photo Sharing and Video Hosting at
Photobucket

lolz, watch this video when kakashi starts dancing, it matches the
moves!
myhottie_cutie says:   15 April 2007   661343  
its really good!!!!!!!!!
The_Raichu says:   15 April 2007   232726  
*stares at it and doesent blink and goes blind and screames* WHERED
HEE GOOO!? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! *dies*
The_Raichu says:   15 April 2007   142472  
*then squeals and gets healed and blurts out* KAKKAASHHIII!!!
*squeallll*
Avatar_Ninja says:   15 April 2007   796986  
0.0 me and my friends LOVE the show Naruto...weather its in Japanese
of English. -in a trance- ... -kidnaps-
Avatar_Ninja says:   15 April 2007   397823  
... *or*
DUDETMARIAH says:   15 April 2007   818888  
OMG!!!!!!!!! *kidnapps* LOL!
AnimeGirl182 says:   16 April 2007   666133  
omg!!! i love kakashi!!
poopy says:   16 April 2007   853572  
POOOOOOOOOOOOOOOP!!!!
momo09 says:   16 April 2007   748867  
I havent thanked you all for commenting for a while...so you know
thanks! ^_^
And Avatar _Ninja i agree with you! X]
 
donteatglue says:   21 April 2007   447476  
i love him
momo09 says:   24 April 2007   329236  
I'm a bit of a fangirl personally ^^
 
narutofan4evah says:   12 May 2007   768315  
WHEE! KAKASHI!! SUGOI! I WISH I HAD THE SHARINGAN!!!! *whine*
momo09 says:   12 May 2007   815399  
Wear contacts ^^
 
katanahottie says:   14 May 2007   697752  
squeal....i  loves  kakashi  he  hot  <3
Hinarata says:   3 June 2007   728858  
how do you do that?
momo09 says:   3 June 2007   659991  
Which draw?
 
famachan says:   12 July 2007   312885  
omg! Soo awsomeee!!!Must...must...*kidnapped* SOOO AWSOME!! AMAZINGLY
COOOL!!! OUTSTANDING!!! FRICKEN THE BEST!!!!
...im not done yet....AWSOME TO THE NEXT LEVEL!! COOL THROUGH THE
ROOF!!!...ok now im done.
 
asuna_kagurazaka says:   3 August 2007   845637  
cool.
j_george_harrison_j says:   4 September 2008   874753  
:0 *squeals, runs over and hugs your picture til it's crumpled* I
LOVE KAKASHI!! loves the pic! *kidnaps*
 
deidaragal98 says:   4 September 2008   797894  
Woah! that is 
awsome!
‹< Dragon-tamer-1995 >› says :   4 September 2008   243489  
Kakashi rocks! And this rocks too! You did an exellent job with the
lines :D
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012