Freezing Rain Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Fareno   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Fareno
Freezing Rain
Uploaded: 8 May 2009
how to draw
Oekaki
Not all Cats are cute.  I swear that cat looks like this cat from a game:


the one in the middle 8D.. well kinda....o-o well not at all, but it's pretty close.



BTW... the game is called ether saga :D played it before....lvl 20.. and then i
quit.

Ahh sorri for the bad coloring.... I was kind rushing =3= dunno why.


Wellz Enjoy! CHUU!!

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Maim says:   8 May 2009   753774  
SJFHDHFJDHJKFDKSFDS.
I love this.
Your style is so simple and yet so wildly awesome.
The lineart is awesome, and I love how you coloured it too.
The cat sort of freaks me out though.
 
Biihtei says:   8 May 2009   178948  
wahhh iz amazing i luv it!! <3 :D  l0z i luv deh shoes xD ^-^
 
Fareno says:   8 May 2009   624517  
8DD Thnxxx.. yeah it does seem simple and wild... maybe it's the
colors :DD
 
‹New Account: PreppySkater› says:   8 May 2009   546149  
thats good
 
‹H.T.T.M.G.› writes:   8 May 2009   692852  
So hippyish but I like it alot!!
 
Fareno says:   8 May 2009   914938  
xD how is it hippy? Lol
 
angelbabe1145 says:   9 May 2009   519635  
omg i luv da whole emo look. so coooooooooooooooooooool

and da vans or da slip ons are so cool i hav sum rainbow ones of those



Fareno says:   9 May 2009   866424  
Omg dat's hott 
 
electric_COMA says:   10 May 2009   252465  
The kitty is creepy.
O.O

This is pretty cool!
 
xxxcheeriosxxx says:   10 May 2009   379617  
amazing luv the hair
 
‹[DAHNANANA..BATMAN!!]› says:   10 May 2009   835936  
OmG!!

That is too awesome!!

I love the hair!

I WANT HAIR LIKE THAT!!! DX
 
karolinacake says:   10 May 2009   572883  
The anatomy's pretty good :}
And those those animals are adorable, haha
 
‹jazmineeeee :D› says:   10 May 2009   119638  
I love how you made the body. So curvy and the legs are delicious
looking.

Nice job.
 
Fareno says:   10 May 2009   552399  
xD Lol
 
‹Let You Fall For Every Empty Word I Say› says:   10 May 2009   432381  
I'm so sexy. lol. thanks its awesome
 
Fareno says:   10 May 2009   152777  
xDD haha
 
Cyan says:   29 May 2009   128473  
This is so awesome!
Really, Fareno-chan! You outdid yourself---again!
Cyan says:   29 May 2009   224334  
BTW, does the cat have HAIR?!?
Fareno says:   29 May 2009   176618  
xDDD MAYBEE o3o
 
‹∞ Directioner ∞› says :   18 January 2010   381737  
That's awesome!!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012