i'll forget about you Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by RoxRox   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by RoxRox
i'll forget about you
Uploaded: 13 October 2009
Oekaki
i beat 358 and it was so sad ;_;

oh and i wanna thank ‹[CherryPopLove♥]› and Oroborus21 for donating KP♥

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Bloodshotangel94 says:   13 October 2009   847148  
Aww..D:
Poor Axel has to live with the fact that Roxas doesn't remember him.
;-;
It's a cruel world for them.
 
RoxRox says:   13 October 2009   294391  
;_; mhmm and roxas was mad at axel before he left...so
and the whole i'll miss you scene and ;_;
;_____________;
waaah i just ..wish life was better for them in the game;;
 
RoxRox says:   13 October 2009   216796  
WHY SQUARE ENIX 


WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRY 
I HATE YOU FOR MAKING AWESOME CHARACTERS WITH HORRIBLE LIVES.
 
Bloodshotangel94 says:   13 October 2009   134329  
;-; WELL IT'S WHY WE LIKE THEM SO MUCH.
Cause they have such a sad story. ]:
 
RoxRox says:   13 October 2009   295662  
yeah,you're right. : ( but i'd like to see them happy again..but that
type of ending would be a bit boring i guess...

oh all this drama and BAM it's over and happiness
or
ALL OF THIS DRAMA AND BAM ROXAS FORGETS EVERYTHING AND EVENTUALLY GOES
BACK INTO SORA :|
 
Bloodshotangel94 says:   13 October 2009   193571  
]: YEAH LIKE AS SOON AS HE REMEMBERS HE'S GONE.
Sucks, man.
 
RoxRox says:   13 October 2009   995886  
mhm 'n'waaaaaaaaaaah
 
kiraKILLER says:   13 October 2009   342739  
doesn't roxas' hair go swoosh the other way LMAO why would i even
notice something like that ahh i wanna play 358 so bad D<
 
‹♥|I'm Vulnerable|♥› says:   13 October 2009   258853  
;3;
I WISH I HAD THE GAME.
They make all like, the nobodies have horrible lives. ;3;
WHILE SORA USUALLY GETS THE HAPPY ENDING. So not fair. D:>
 
ThE_dEvIlS_kId_ says:   13 October 2009   936218  
oh i know right that suckkkkss sora gets everything and roxas gets
nothing but sadness!! well Roxas is a nobody but stillllllll.... I
played kingdom hearts two but havnt finished yet my friend has though
and I'v seen most of the stuff with roxas and i almost cried itsa so
sad!
 
RoxRox says:   13 October 2009   525917  
sarah:SHUT UP he swooshes it both ways lemme alone xD; i draw it both
ways haha 

checkers: you should get the game. it's actually pretty good. 'v'

the_devils_kid_: yeahh D:
 
MiyuMiyu says:   13 October 2009   411112  
awesome~ *-*
 
‹AoiKatori› says:   13 October 2009   621747  
oooo the blood is awesome OuO
i need to learn how to make preety blood splats
 
‹ERASED› says:   13 October 2009   559478  
This is so bloody adorable! (British accent FTW)
 
AsterickCL says:   14 October 2009   217714  
Oh man ;_; the gameeee.
Awesome though, yeah ;D.
Katilix says:   17 October 2009   246629  
...*sob*
 
Espada0 says :   26 October 2009   842933  
*this is like the 4th thing today thats emo...*
O__O
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012