Kupika'sABCSNEWZ-breaktime- Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by nomnomg   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by nomnomg
Kupika'sABCSNEWZ-breaktime-
Uploaded: 5 August 2009
use as a template
Oekaki
2 fan girls xD interfering Kola's breaktime lmao 

‹[~ ♥Kanashimi♥ ~]›  ‹[[ Pandora Hearts♥ ]]› 

Kola's fan xD

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

lunasan says:   5 August 2009   134842  
lol, i must say thi is amusing.
 
‹[~ ♥Kanashimi♥ ~]› says:   5 August 2009   678167  
IHDJSKHKFJASHTG.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS.♥♥♥
I GET HIS BODY ALL TO MYSELF. >:D
BUNNY BOY GOTS HIS OWN NEEDS TOO. LMMFAO.
GOD. I ABSOLUTELY LOVE THIS, JIIIINNN.~ ♥3♥
It's what he gets for messing with Miku's underwear. x] 
 
emmapupster says:   5 August 2009   113223  
LOL! Nice.
 
redyuu says:   5 August 2009   337752  
LMFAO!!! kola never saw that coming XD!!!
I absolutely adore the expressions~ they're priceless! * U *!
hilarious stuff 8D keep it coming FFF <3
 
Kyun_yo says:   5 August 2009   474112  
LMFAO. XD He's such a perverted dumb ass. Serves him right. 

I like the expressions the fangirls have. xD (lol, where's his other
fan?) And the last panel...awesome...so awesome. *__*
 
‹Northern Italy♥› says:   5 August 2009   769717  
LOL, I just lol'd at the whole thing. xD
-sells Kola's tie on ebay-
. . . 
No one saw. > >
I liked the last panel too. K.O
xDD

ME AND ERICA MAKE A GREAT CRAZY FANGIRL TEAM. LMAO. xD
 
‹Northern Italy♥› says:   5 August 2009   892749  
Oh, I also knew it would be funny with two fangirls. THAT'S WHY I
ASKED IF I COULD BE IN IT.
This is just... priceless. xD
 
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   5 August 2009   377524  
LULZ.  nice. xD
 
‹??????› says:   5 August 2009   329496  
ROFFL<333 
Priceless. XD
 
‹ERASED› says:   5 August 2009   473187  
I love Kupika news. xD
 
‹(♥♫TsuruPettan♫♥);› says:   5 August 2009   453789  
OMFG. ERIKA DID IT AGAIN.
PFFT.
Completely epic. I'v been waiting for something like this to show up
here. x3
 
catloverextreme says:   6 August 2009   195798  
dang, i wish i was one of those fan girls XDDDD
 
Thunder says:   6 August 2009   489344  
omg, this is so cute.~~<3
Yurichan123 says:   7 August 2009   428724  
I'm a Kola fangirl too!!!!  Dibs on his underwear!!!! JK  XD   I want
his jacket and a lock of his hair! -rips Kola's hair off- Now look
what you did, you have unleashed my fangirl side.
 
menchi says:   8 August 2009   571314  
omg kola is so epic XDDDDD
‹SoraKudo.♥› says:   8 August 2009   427258  
I KNEW THAT KOLA WAS THE CULPRIT.
XD
 
solitarybird says:   8 August 2009   837976  
xDD?! What on earth?

Very cute art. Really wacky. Love the colors too. x3;;
 
gothix101 says:   8 August 2009   151239  
L
M
F
A
O
!
 
‹Death, Embrace Me With Your Sweet Bliss› says:   9 August 2009   291671  
Xd  Nice!
 
‹Jαмєѕ;Kι¢кYєяFα¢єIη› says:   9 August 2009   469654  
haha
this is very funny
<3
 
macey_seirra says:   24 August 2009   885256  
haha is he holding up undies ? lol
hannahboo says:   13 September 2009   794473  
lolz!!!!!!!
 
‹◄chery♦桜の木♦blosom►› says :   3 October 2009   927129  
OMG KOLAS THE ONE THAT STOLE THEM 8O!!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012