T____T Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by yummiiXcookii   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by yummiiXcookii
T____T
Uploaded: 12 February 2007
Oekaki
i was supposed to draw yasuna-chan, and vivi-chan and reisha-channnnn... T____T
but i messed up and didn't want to waste the tiny person in the back. ^____^;;
see? now you know why there's a humongous head! :DDD
to cover up the other spaces.... >____>

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Brenna11 says:   12 February 2007   124558  
omfg thats soooooooooooooooooooooo good!!!!!!!!!
Angelfeather says:   12 February 2007   595521  
*GASP* That is soooooooooooooo good! OMG! soooo good!!!! love it!!!
soooo good!
yummiiXcookii says:   12 February 2007   766551  
awww. thankssss. ^____^
‹Brezzy Always› says:   12 February 2007   173551  
thatsreally good thanks for mine
yummiiXcookii says:   12 February 2007   983971  
ohhh, np. ^____^
and thankssss~! >;DD
‹*~^Life_After_Love^~*› says:   12 February 2007   462747  
OMG! That is so good! U r such a good artist!
 
fuzzyelmoo says:   12 February 2007   824512  
prrrrdy! "_"
 
xSakuraxKissx says:   12 February 2007   244961  
the tinyyyyy person in the back.
^__________^
so pretty~
<333
I think i'll have the task of making that groupie oekaki @.@
I didn't draw one today
^__________^;; 
sagebff says:   12 February 2007   432378  
so cute ^.~
 
CookieDough says:   12 February 2007   635675  
Nice!
nicolady says:   12 February 2007   155929  
kool!!!!!!!!! very nice (¨,)
kilala0 says:   12 February 2007   425174  
cute and cool!!!!
yummiiXcookii says:   12 February 2007   543342  
weeeeee! xDD
thankss. >;]
@vivi-chann: xDD.
next time when i actually DRAW it, imma make it biiiggggggggg. >____>
and im not plannign to draw teh bodies.
JUST HEADS!! xDD 
Reisha says:   12 February 2007   622113  
OMG HOLY CWAPZZ!
OMG THIS IS SO CUTE!!!!!!!!111
And MOOHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA >:D yay fer floating heads! XD
 
yummiiXcookii says:   12 February 2007   197942  
omgshiee yaayyyyyyyy!!! xDD
thankssss, reisha-channnn. ^____^
when you say "MOOAHAHAHAHAH", it reminds me of moolattes... ^____^;;
Shaysta7 says:   12 February 2007   131747  
Is that the same gurl twice or am I going nuts? XD
It looks good though!
yummiiXcookii says:   12 February 2007   289155  
yeah its teh same girl~ ^____^
it's liek a girl and thennn... her in a really close-up picture...
xDD
haha, thankss~ ^___^
‹Punk_Wanna-Be_Thug_Perpetrator› says:   12 February 2007   198957  
WOW THAT IS SO GOOD CAN YOU DO ME IF YOU CAN I WILL SEND YOU KPS
 
ShiaChan says:   12 February 2007   195656  
Awesome!
yummiiXcookii says:   12 February 2007   866169  
sowwiee, no more requestss... T_____T
yummiiXcookii says:   12 February 2007   113477  
yaaaayyy~ thasnkss. ^____^
rheaconstantinou says:   13 February 2007   312644  
u r bloody good at drawing
BabyK writes:   15 February 2007   935525  
that is really good!!
ilovespike says:   15 February 2007   816916  
you are good! I LOVE IT!~
littleangel2 says:   15 February 2007   846129  
I love it
MorganCresent says:   16 February 2007   816291  
cutie.
‹∞ Directioner ∞› says :   7 August 2009   129167  
That is soo cute!!!!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012