business idea; uniformed male escorts y/y? Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This public Oekaki was created by hangman   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by hangman
business idea; uniformed male escorts y/y?
Uploaded: 15 January 2011
Oekaki
Taking a break from gaia commissions.

WITH DOODLES! SS man/Soviet officer yayyyyy

Their hair wouldn't look like that if this was historically accurate. No piercings.

Neither would they be together. 

OR WOULD THEY!?

On an unrelated note; FUCK YEAH WHITE COLLAR THIS TUESDAY

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

solvoamor says:   15 January 2011   282146  
They are totally hate fucking each other, btw.
 
hangman says:   15 January 2011   340892  
@solvoamor 
Got that right. 
 
salsabuffalo says:   15 January 2011   734886  
LMFAO what is it with nazis on this site man.
also to answer the title YYYYYYYYYY
 
hangman says:   15 January 2011   602325  
@salsabuffalo 
Well, I've been drawing them for a while and am NOT a Nazi, and
sometimes we get the occasional troll Nazis that draws badly
structured swastikas, but!!! I know that I'm one of the main (or was,
I've been busy offsite) purveyor of gay Nazi related drawings~ 
 
Casphire says:   15 January 2011   875057  
Mmmm, Love the uniforms.
hangman says:   15 January 2011   702862  
@Casphire 
Officers uniforms are the best~ 
 
‹colours and carousels♥› says:   15 January 2011   664100  
YES ON SO MANY LEVELS

EGADS

NOMNOMNOMNOMNOM
 
hangman says:   15 January 2011   733772  
@Muffinbake 
I could make so much money on that escort business. 
 
‹♥αíɗəη✰⇐› says:   15 January 2011   757152  
i has to learn about nazi's in school right now (always learning
about the nazi's)
and I told my teacher that i know this guy who is obsessed with nazi's
and he likes drawing them

she asked me to show her but i didn't want to show her hitler making
out or emo nazi's Dx
 
hangman says:   15 January 2011   134598  
@aidenryan 
Ahh, can't wait until we learn about WW2~!!

LOLOLOL Hitler making out with Goebbels WOULD blow some people's minds
away. And the punk/emo/gothica Nazi + Communist aren't exactly
something you'd want to show to your teacher... unless you're me. 
 
‹♥αíɗəη✰⇐› says:   15 January 2011   516496  
lul, and the taking your sexy arts and printing it without asking
lul i'm drawing a nazi comic for extra credit, i shall link you when
i'm done >:3
 
hangman says:   16 January 2011   719506  
@aidenryan 
What is it going to be? Nazis dissecting how I portray them as fags?

"WTF IS THIS SHIT OMG ARE THEY KISSING!? A JEW! A COMMUNIST!
AUGGHHHHH!!!!!" 
 
‹♥αíɗəη✰⇐› says:   16 January 2011   894872  
lol new idea, thank you sir C:

but no, it's the good choices hitler has made in life, just 4 panels
1-goes to art school- this will be good idea! :D
2-sucks ass at art-
3-joins military-
4this will definitly be good idea :D
 
exquisite says:   16 January 2011   585739  
MAKE THIS REAL
 
hangman says:   16 January 2011   812349  
@aidenryan 
1- REJECTED LOLOLOL
2- pretty good at landscapes, which is what... people did not want at
the time
If only they accepted him into art school. He could have been a
misunderstood painter or something. Van Gogh it up in the 20's. Good
luck with your extra credit.

@exquisite 
1000 USD per hour, per guy, y/y? Each country is represented by their
finest uniform(s) and sexiest men. ; D 
 
‹colours and carousels♥› says:   16 January 2011   760689  
@hangman 
YOU COULD

MAKE IT SO 
 
exquisite says:   16 January 2011   621642  
@hangman 
Uhh how much is that in GBP?
>:U 
 
hangman says:   16 January 2011   508322  
@exquisite 
A lot. I took the liberties to google rentboys~ and over here they're
250USD. Depending on the guy, I guess. HEEHEE 1000 USD = 629.7230 ur
monies 
 
‹Shadowsoftheheart› says:   16 January 2011   969568  
Can I be escorted please?
 
hangman says:   16 January 2011   867678  
@theshadows 
Got the money? I ain't runnin' a charity here! 
 
‹Shadowsoftheheart› says:   17 January 2011   554703  
Come on, give a discount for you biggest fan!!!
 
pidgey says:   18 January 2011   328704  
THAT CONNECTED NOSE EARRING

I MISS YOU DUDE
‹Hiccups› says:   18 January 2011   958117  
ur drawings make my face happy...xD
 
hangman says:   18 January 2011   191753  
@pidgey 
YES YES, SO HIP

BBL DRAWING OFFLINE D ; 
 
pidgey says:   18 January 2011   617802  
@hangman 

I DON'T CARE ABOUT THAT 
exquisite says:   19 January 2011   845348  
@hangman 
OH DEAR GOD I LIVE IN SUCH AN EXPENSIVE COUNTRY.
 
 
 
hangman says:   19 January 2011   220737  
@pidgey 
IDK, KUPIKA AIN'T FEELIN' MAH DRAWINGS... WELL, THEY NEVER DID. NO
FUN, BUHH.

@exquisite 
1000 USD IS THE BASE RATE, BTW. 
 
exquisite says :   20 January 2011   184992  
@hangman 
Y U NO CHEAPER GET. 
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012