The colour of music Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by ‹F R E E F A L L›   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by ‹F R E E F A L L›
The colour of music
Uploaded: 1 November 2009
how to draw
Oekaki
AT with nomnomg.

>< Sorry for teh freaking delay x_X It looks a bit awkward with half teh body cut off
D: And I know teh name down teh side is hard tew read. >.>
And sorry for teh crappy bg. D<

Buht yeah... ^^;

I had tew stop halfway to go tew my haircut appointment at Headmasters X.X And stuff.


Time: 2-3 hours inc. breaks
Music: Dum Dadi Doo - Nightcore
Mousey?: Yush.

Bahhhh.

[EDIT]
I suck at drawing headphones. ;3; You should go see nomnomg's side of teh AT. >> So
awesome. >D

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹WeaponFace♥› says:   1 November 2009   218684  
WOW.
THAT'S PRETTY. OwO
I laavv it.
 
‹F R E E F A L L› says:   1 November 2009   505312  
@RetroBaby 

Oweh... owo Orly? Thank yeewww~ <3
Why two kidnaps and only one comment? D:> 
 
‹WeaponFace♥› says:   1 November 2009   802966  
@RainyEcstasy 
Oh, it's a face. OwO = ^w^ = @w@ = 'w'
lol
I dunno. ._. 
 
‹gunk› says:   1 November 2009   324321  
VFKFDSSANJDSKSCNFDWDRIEW
<33
Ahhhh so cute x333
LOVE HOW YOU COLORED THIS RAINY
 
Starr says:   1 November 2009   279821  
AWESOME

I love the coloring and that heart! ~<3

Oh! You have awesome handwriting. :DD
 
‹F R E E F A L L› says:   1 November 2009   705609  
@RetroBaby 

xD IKR? I luff those emotion things~ 

@CoffeeCrack 

DOULFGDPUIGBSDPU I PHEAL HONORED YEW SAID TAHT GEIIIIAA <333
AND THANK YEEEW 8 w 8

And yew always draw cute~ <3 So I feel happay yew said taht~ >w<
AOLIFGASUFB You are suchan awesome friend Geia 8 w 8 Yew've commented
on most of mai oekaki I've donnne <3 I must draw yew a gift one day.
I'll do it sooooooon >w<

@Starr 

LSUFBAP;IDBPIBP;I THANK YEEEW <33
I pheal so honoured yew said taht >w<
Awh, thank yew~ I've seen your oekakis and your handwriting is much
much purrrtayer <333 
 
‹Jinx Ellise› says:   1 November 2009   390139  
awww cute a shiney coloring style! NEAT!
 
‹F R E E F A L L› says:   1 November 2009   836552  
@Chrno 

Oweh, thank yew Jinx~ ^^ I'ma glada yew laiks it~~ :3 
 
‹ERASED› says:   1 November 2009   983109  
IT IS AWESOME. 8D
 
nomnomg says:   2 November 2009   449499  
cute <333
 
lollylovex3 says:   2 November 2009   478851  
CRAP, I FORGOT TO COMMENT!
I really love the scarf btw o3o
 
‹F R E E F A L L› says:   2 November 2009   202873  
Eye:

UGBOLUBG ORLY? 8o Why, thank yew. :3

@nomnomg 

o3o No problem. Buht LoL, I wasn't really aiming for teh 'cute' look
xDD rofl.

@lollylovex3 

Whut? Lmfao xD Yew dun hafta comment if that whut yew mean =o
Scarf? xD I see nothing amazing about eet =w=;; LoL xD
Buht thank yew Lolly ^^ 
 
‹sketch~phantasmagoricalfailure› says:   4 November 2009   606155  
wow O_o i luv it  its awesome as..i suk at drawin headphones as
well lolz EPIC..i shall be kidnapsin
 
‹sketch~phantasmagoricalfailure› says:   4 November 2009   880850  
watcha draw this with
 
Daelynn100 says:   4 November 2009   266737  
U DRAW SOOO AWSOME!!!!!!!! I LOVE HER HAIR AND SCARF !!!!!!!!!
‹F R E E F A L L› says:   4 November 2009   852976  
@sketch_me_a_dream 

Eh? Thanks s'much~ <3

Uhm, teh pen tool xDD Plius airbrush and a bit of teh dodge 'n' burn
stuff xDD

@Daelynn100 

B-but it's a boy... is it that hard tew tell...? o.O'' 
 
‹WeaponFace♥› says:   4 November 2009   872811  
I'm jealous of your drawings, Rainy. D8<
Why can't I be a good drawer like You and Katie and Kyun and all that?
D;
 
‹F R E E F A L L› says:   4 November 2009   923068  
@RetroBaby 

Eeh? I'ma not that good D: There are a lot of better artists than me,
like Naive and DoOp and Kryation and Lollylovex3! And, er, I'ma only
teh way I draw now because I practise as often as I can xDD
So work hard! And yew can do it~~ <3
Eurgh, I wasted six months practising how tew draw and yet I see no
great improvements >.>' 
 
‹WeaponFace♥› says:   4 November 2009   833066  
Yeah. I know all of them too. I practice. I still suck. ¬3¬
 
‹PalletTown› says:   4 November 2009   545661  
soooooo cute :D rainy
 
DezXD says:   4 November 2009   909632  
TOUNGE
‹<<Left_alone_in_the_dark>>› says:   4 November 2009   249033  
whoa this is epic.

would you draw my Avi plzzz?
 
ultramixed says:   4 November 2009   660603  
this is so cuteeee :333
‹♥|I'm Vulnerable|♥› says:   5 November 2009   764493  
YOUME.
ART TRADE. >:U

I love the handssss. ; ;
Your way better than me. D:
THE HEADPHONES ARE KILLARRR. <33 ♥
I love how the 'nomnomg' repeats, is also in big letters on the side
that over lape eachother. <33 I also love the expression. :D 
Gj. <33 -kidnap-
 
‹F R E E F A L L› says:   5 November 2009   343827  
@RetroBaby 

I started drawing pencil and paper at 8. ;D I'ma still moar or less
mediocre at eet, so do not give up hope <3
And I only started practicing drawing on teh PC when I joined Kupika
xDD
So...

Fuzzydolphin:

Oh thank yew, good lady :D

DezXD:

OWH YEAH 8D

@state_of_bliss 

I'ma prettay busy at teh moment, so I'ma closed at teh moment. D;
When I reopen them, I'll contact you.

That is, I will contact yew if you're not looking for a free oekaki.

ultramixed:

Thanks :D

Will write back another reply for teh person above mey laters.
Hw time. D; 
 
‹WeaponFace♥› says:   5 November 2009   140920  
Ah, right, cool. ;3
 
‹<<Left_alone_in_the_dark>>› says:   5 November 2009   382306  
@RainyEcstasy 

oh okaii. 
 
‹♥Kirsche♥› says:   7 December 2009   345699  
Very Pretty. I love the headphones.
 
‹∞ Directioner ∞› says:   20 February 2010   108294  
Amazing!! 

I love the background!
 
‹☞☠ⓘηη☮☪єηт☣HⓘƃH☠☜› says:   5 July 2011   941605  
MY PENIS!
 
‹F R E E F A L L› says :   4 April 2013   159574  
@WyattLuvsPikachu 
why are you here ???? ?? ?? ur penis deserves better places to grace 
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012