Right on Target Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Jennai   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Jennai
Right on Target
Uploaded: 12 July 2007
how to draw
Oekaki
"Goodness, Marjory, Stay still!"

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

HotCheerleader says:   12 July 2007   221894  
lmao................
Jennai says:   12 July 2007   155238  
:DDDDD
 
Mewmewkitten says:   12 July 2007   588456  
Ow! That had to hurt. xD
 
Jennai says:   12 July 2007   237817  
xD Indeed.
 
Irosha_Sisuken says:   12 July 2007   536174  
This reminded me of the William Tell story. Is that what this is
based on? It's really cute!
Jennai says:   12 July 2007   936142  
No, I've never even heard of it. XD
Ill look it up.
Thanks though. <3
 
hina says:   12 July 2007   621935  
Pretty funny, and I love the colors.
Very pastel and child-like ^^
With your skill, maybe you can even make a storybook!
 
Cookiz says:   12 July 2007   563618  
holy Balony. That is cool. Like Cool Cool.
MeOw_ says:   12 July 2007   887147  
ooh, balony!!!!! I LOOOOOVE BALONY!!!!

oh yeah, ahh, great oekaki!! :3 *kidnaps*

eehehehhe
little_black_peach says:   12 July 2007   894197  
interesting....lol lmfao
TheQuietOne says:   12 July 2007   342663  
COOL XD
MeOw_ says:   12 July 2007   455922  
I love the hair on the first stick person :P
Maddy_Mortuary says:   12 July 2007   253826  
Bahaha.

Love it!
‹Punk_Wanna-Be_Thug_Perpetrator› says:   12 July 2007   384596  
wow this is really fun and cool
 
Jennai says:   12 July 2007   259532  
xD Thanks everyone!
 
cute_monkey says:   14 July 2007   314976  
ouch............'-'
i...it....its.....funni and......and....kewl!!!!!!!
xD
Jennai says:   14 July 2007   153914  
xD Thanks..
 
nirrum says:   14 July 2007   867729  
This is uber cute.
X3
 
Jennai says:   14 July 2007   618935  
Thanks! :3 <3
 
‹AFIIQAA! Says heyy.› says:   15 July 2007   942678  
haha. Very hilarious. Lurve it lots. *kidnaps* xD
 
phalangees says:   15 July 2007   349792  
this is sooo great!!! and i like ur sense of humor! ^__^  6 <---thats
a thumbs up!!!

*kidnaps* hehehehe......i feel like a burglarer.....er....
Jennai says:   15 July 2007   846811  
xD Thank you!
 
‹=+Kimzie+=› says:   16 July 2007   523985  
rofl, that is the most crack-tastic thing ever.
 
Jennai says:   16 July 2007   915454  
:D I'll take it as a compliment!
 
‹{{♥Gelikerz♥}}› says:   16 July 2007   863629  
haha funny! id want to be the guy shooting! hehe
 
Jennai says:   16 July 2007   496424  
:D Haha, yeah. 

Thx.
 
pik0 says:   16 July 2007   126553  
hah funny x]
but still good.
i like the colors, much. :]
haruno says:   16 July 2007   195846  
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
lilblueangel says:   16 July 2007   836579  
haha, lol. . .cute
‹ღ-Baiℓey,™› says:   16 July 2007   773379  
lmao lol cute
lizzefan101 says:   16 July 2007   656459  
MAKE A VERSON OF TIMKERBELL LIKE THAT! ecseped living...and no blood
or death.
tinkerbell:ME?! YOU MAKE ME!? WOW I AM ANERE-
me:SHE DINT ANSEWR!
EmO_sKaTeR_cHiCk says:   17 July 2007   253819  
that happened to me once only the dart thingy was a suction-cup lol
Jennai says:   20 July 2007   483114  
:D Thanks. <3

Yay Suction cups!
 
Rwarr says:   24 August 2007   936343  
Lol. Cool ^^
 
punk_kid_oooo says:   23 July 2008   531662  
lmfao awesome!! XP
myra101 says:   23 July 2008   699977  
hahahahaha that is so halierious
lizzefan101 says:   20 August 2008   467258  
poor cutie........
lizzefan101 says:   20 August 2008   888322  
tinkerbell:that looks like snow white.......serve's her right...

me:DUDE!!!! WAT DO U HAVE AGENST HER?!?!?

tinkerbell: oh meny thing's lizzie.....meny
things...MUHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!


me:okaaaaaaaay....
Kumo says:   20 August 2008   781577  
WOAH VIOLENCE MUST BE RATED PG13ZOMG
xD jk
soo cute but so violent ._.
diamondsareforever says :   2 June 2009   926959  
i love this!(:
i have a friend named marjory, btw.
♥
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012