meLLow's baack...back again ^.^ Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Split_It   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Split_It
meLLow's baack...back again ^.^
Uploaded: 6 June 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
 
Yayyy! meLLow's backkkk ^.^ skoozy *ahem* Split_It...Read my profile...friendies!

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

EmoScarlet says:   6 June 2007   197899  
Thats realy good.
‹kaylee<3› says:   6 June 2007   195711  
Awesome job!
 
‹kaylee<3› says:   6 June 2007   284532  
It is beautiful. And  it had details. the eyes are amazing!!!
 
I_wonder_Y says:   6 June 2007   914772  
coolio! the eyes are awesome, as always.
koroko says:   6 June 2007   558154  
Yay meLLow's back!!
starwarschick says:   7 June 2007   279781  
Is that you?
Split_It says:   8 June 2007   324595  
Nope...hello starwarschick! ^-^
danielle1010225_2nd says:   8 June 2007   551735  
YAY XD
I missed your drawings so much ^^ 
I love it XD
 
Hinarata says:   8 June 2007   267921  
i like it
candy_cane_angel says:   12 June 2007   259154  
will u draw me?
Cindy747246 says:   15 June 2007   151119  
the mouth is so enourmous!!
Split_It says:   15 June 2007   195999  
Maybe she talks a lot. Everyone likes to talk! XD
‹RainbowBunion› says:   15 June 2007   794474  
ahh the mouth haha
 
bre1030 says:   15 June 2007   524683  
o_0~
THE MOUTH~
itz sooo BIG ~
I LIKE IT!!!
O^o
 
Kiraii says:   18 June 2007   889912  
OMGIT'SMELLOW.
-spaz-
-add-
D:
OMG.
I NEED HER SMILE.
-pokes-
:
My smiles are all....small..and...very fake.
xD
:]
Pretty!
I like how she's smiling so widely, you can tell that she's really
happy, that she's letting it show through her expression!
^___^
Split_It says:   21 June 2007   964776  
Kiraii! *SPAZ ATTACH! lol!!* HEY WER DID U GO? D:
RandyOrtonGirl says :   22 June 2007   216859  
That is so cool!
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012