Oekaki Drawing, the Japanese Doodle Draw Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Jennai   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Jennai
Untitled
Uploaded: 3 April 2007
use as a template
how to draw
Oekaki
I know it was your decision.
But it wasn't a very good one.
Funny the way life works, isn't it?

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

LEO47 says:   3 April 2007   629483  
awsome
kiss_me_and_die says:   3 April 2007   413336  
omg this is so good
hurt_and_happy says:   3 April 2007   969167  
thts rlly good, guess it meens sntn reel dont it?
_Amanda says:   3 April 2007   224354  
 lol if i was going 2 die i would do it right away with out
counting
 
‹Punk_Wanna-Be_Thug_Perpetrator› says:   3 April 2007   655212  
this is amazing
 
Kiraii says:   3 April 2007   936921  
Wow.
The hair's awesome.
DD:
-bows-
Softness.
<3
Jennai says:   3 April 2007   224538  
At everyone who said it was good: Thank you.
At hurt_and_happy: Sntn reel? What?
 
SpecialKay0457 says:   3 April 2007   189532  
errr.......I luv the coloring
Jennai says:   3 April 2007   863856  
Um...Thanks?
 
chickster123 says:   3 April 2007   684733  
wow!!! ur so good at realistic drawings!!!! can you draw me avatar?
im having a drawing contest! :D
Jennai says:   3 April 2007   998239  
Uhhh! Lemme see first, okay? D:
I have to know when it ends and stuff.
 
nirrum says:   3 April 2007   797494  
-bows-
I worship your style of art.
owo
 
Jennai says:   3 April 2007   755728  
ilu. o___o
-TOUCH, RUNS.-
 
camille_con97 says:   3 April 2007   224663  
Wow!! O___o
XX3

It looks soo real!!!
XXd
Jennai says:   4 April 2007   423336  
Thanks. <3
 
Nat342 says:   4 April 2007   954545  
wtf, he killed himself?
Nat342 says:   4 April 2007   431734  
or did his friend do that
LingLing says:   6 April 2007   267176  
cooal
kupikagirl12345me says:   6 April 2007   399774  
wow omg...cool!
‹LeatherAndStripes› says:   6 April 2007   112726  
this is really good!!
sad tho 
 
shinogarra says:   6 April 2007   397127  
yeah kill your self i wanna see
darkoekaki says:   6 April 2007   873338  
That was mean, shinogarra.


I like your style.
Don't ever let it go, kay?
x3
 
shinogarra says:   6 April 2007   336547  
no way i like my attidued
shinogarra says:   6 April 2007   472161  
did that person die yet?
Jennai says:   6 April 2007   354731  
I'm not going to kill myself.

It's a selfish dedication to my friend who killed themself a few years
ago.
 
shinogarra says:   6 April 2007   267874  
oh that was you.......YOU  HAVE BLACK HAIR!!!!!!!
Jennai says:   6 April 2007   696627  
Um. No I don't.

What? o_O
 
shinogarra says:   6 April 2007   455236  
the hair is black in the picture
Jennai says:   6 April 2007   574682  
It isn't me.
 
shinogarra says:   6 April 2007   983912  
but you said im not going to kill myself so the pic is you
Jennai says:   6 April 2007   557596  
Confusion of words.
I thought you said I should kill myself, not the person in the
picture.
>_>...
 
a_girl_who_can_kill says:   6 April 2007   851633  
Wow...
BustaRage shouts:   7 April 2007   941299  
DON'T DO IT!!!!!!!
Daisuke_Niwa says:   7 April 2007   662886  
Awsome.
Kloxboy says:   7 April 2007   818182  
I like the style, it's subtle but effective.
Cindy747246 says:   10 April 2007   323825  
i likey~~~~~~~~~ relly likey!!!!
xxSilentScream cries:   13 April 2007   614962  
Your awesome at drawing. My heart bleeds cos i wanna draw like you !
x]]
Jennai says:   13 April 2007   712833  
Thanks. <3 :D
 
Glittz says:   10 May 2007   119793  
omg omg omg i luv it!
Jennai says:   10 May 2007   753774  
Thanks.
 
‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   25 October 2007   769781  
O_O amazing :D
 
karolinacake says:   22 May 2008   288474  
shghdgfshdfasdfhghgfhdfh
 
karolinacake says :   22 May 2008   578362  
etfdsgfdgdsfggfh
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012