okami rainbow Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Akami   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Akami
okami rainbow
Uploaded: 24 December 2009
how to draw
Oekaki
for all the ookami/rainbow/wolf lovers out there.

<3 comments are welcomed

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹takeitback› says:   24 December 2009   497907  
How cute =)
 
‹WeaponFace♥› says:   24 December 2009   819246  
OMFG. CUTE. 8D
 
‹✬Kaybell❣› says:   24 December 2009   918263  
PRETTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY You did a really good job!!!!!
 
Akami says:   24 December 2009   326899  
:D thank you <3
 
sarahnicole says:   24 December 2009   329904  
That's so awesome! *kidnaps* :D
xXx_LexiiHasWings_xXx says:   24 December 2009   503019  
that is so shway O.O

i luv ur art!!!! XD
‹♪♫LuLuu♪♫› says:   24 December 2009   397709  
Oh sweet!
That game seems interesting. :DD
 
Starr says:   24 December 2009   196369  
OMG.

EPIC.
 
KusuKusu writes:   24 December 2009   635927  
What a awesome concept~!! 
I LOVE THIS. <3 :'DD
This was such an memorable game~
 
Akasuki says:   24 December 2009   424702  
Im so adding this :D and Im so gonna make a request from you when I
can enough kupi points!
Akami says:   24 December 2009   669799  
@xXx_LexiiHasWings_xXx 
:D thank you so much!

@lil_L 
its very interesting. i loved playing it. it was so different from any
other game.

@Starr 
yay epicness!!! >:D
@KusuKusu 
:D deffinatly was, loved the ending
@Akasuki
sure! can't wait to get ur request. 
 
JunoSarah says:   24 December 2009   846167  
I love it!
So  many rainbows~
 
hannahboo says:   27 December 2009   166340  
omg thats so cute
 
Squidni says:   27 December 2009   858004  
Why is the title okami if it's ookami? im confused.
 
CatNick101 says:   27 December 2009   961718  
Wow, that is amazing with all of the rainbows.

*kidnaps*
 
Akami says:   27 December 2009   787954  
@Squidni
i got lazy and only put one 'o' 
 
Squidni says:   27 December 2009   163655  
@Akami 
haha. wow.
good drawing though. ;D 
 
sexy_man369 says:   28 December 2009   836612  
thats cool
shina94 says:   28 December 2009   108680  
thats cute!is it new?
 
ShimizuNami says:   28 December 2009   994166  
pretty
 
shina94 says:   30 December 2009   431284  
i like the ones with the dogs in it the most!
 
‹⋟♪〜дℓ○ηε тσℊє†нεℛ, αℓω› says:   1 January 2010   298529  
I thought it was Ninetails at first! XD
 
stillina says:   1 January 2010   492893  
thats wierd but uhh...Paintings????Well i i i like it ....
‹Itachi_fangirl<3~› says:   9 February 2010   540452  
awesome! i love it!
 
sagebff says:   9 February 2010   232372  
No waayyy!!!!!
He looks like an artist. x3
 
‹Ikiru♥› says:   7 September 2010   582403  
haha awesome reminds me of the ninetails in the game haha theirs an
old fox when you face her haha kidnap 
 
‹O.G. Loko› says:   8 September 2010   706398  
This is great ~
 
rainboweyes says:   30 December 2010   308901  
This is just great.
And it reminds me of the pokemon, Ninetales.
:D ♥
 
cupcake53 says:   31 December 2010   550620  
i love it
atoofy says:   21 March 2011   548162  
♥ that drawin ♥
 
atoofy says:   21 March 2011   655057  
♥ is awsome ♥
 
‹~Zeekie~› says:   22 March 2011   585465  
Lol Ninetails gets crafty(:
//Kidnapzz^^
 
‹TheSkittleInTheM&MBag› says :   23 March 2011   136416  
AW SO CUTE!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012