Rainbow :p Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by ‹♥αηα ∂αяℓιη+¢αяα нυηηι♥›   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by ‹♥αηα ∂αяℓιη+¢αяα нυηηι♥›
Rainbow :p
Uploaded: 21 October 2008
how to draw
Oekaki
Lol i was boreed so i made it lol :P 
bye cara xoxo

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹Ican'tbelivethisplacestillexists.› says:   21 October 2008   635852  
It looks friggin' cool!
 
‹♥Kirsche♥› says:   21 October 2008   698327  
OMG!! I LOVE that!!! it's SO COOL!! I LOVE the colors!! *kidnaps*
 
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   21 October 2008   822328  
ahhhhhhhhhhh ^_^ xD
 
HP_Freak says:   21 October 2008   581748  
ooo...sweet!
*Kidnaps*
 
‹AmyBeetch™› says:   21 October 2008   119637  
I love rainbows.
They're so prettyful :D
 
popsciclexdino says:   21 October 2008   494453  
PRETTY!!!!!!!
‹ERASED› says:   21 October 2008   519231  
This would make an awesome background!! :D
 
‹emo-queen› says:   22 October 2008   243558  
Lovey! :D I lurvs it. <3 Rainbows are KEWL!! ;D
 
‹♥αηα ∂αяℓιη+¢αяα нυηηι♥› says:   22 October 2008   429929  
aww thanxs for the comments !!!:P
‹♥αηα ∂αяℓιη+¢αяα нυηηι♥› says:   23 October 2008   267691  
:P:P:P
‹andshedreamed;› says:   24 October 2008   768515  
FANCEH
8D
 
‹IcePath› says:   24 October 2008   412851  
very pretty!
 
AerithLight says:   24 October 2008   497969  
I love how you did this. 8D
 
tropical_12 says:   24 October 2008   677696  
lurvin it!!
‹whtevr› says:   24 October 2008   633795  
pretty
 
‹Wallflowers♥› says:   24 October 2008   468572  
~Eats rainbow~:D
 
Emogirl1992 says:   24 October 2008   731538  
O:
I wanna make one nao. O:
xD
Hawkeye15 says:   25 October 2008   474578  
Very purdeh. I like it very much.
 
‹>FineOMine<› says:   25 October 2008   754323  
*tries to eat*
YOU DONT TASTE LIKE SKITTLES AT ALL! PTOOEY!
 
sakura_o_light says:   25 October 2008   929168  
A rainbow I like this one very colouring =^-^=
 
Grace_Zeigler says:   25 October 2008   221956  
O.O oh pretty colors.
 
‹AntonietteAccidental› says:   25 October 2008   472933  
Kinda makes muh head hurt... Kick ass though!
 
Sock_Monkey46 says:   25 October 2008   383845  
Haha.
Lovely! Very pretty! ♥
abby_12 says:   26 October 2008   172681  
wow......colorful
karina6499 says:   26 October 2008   111399  
wow that is so nice!!!!!
 
‹∞ Directioner ∞› says:   26 October 2008   287271  
That is sooo cool!!!!!
 
‹♥αηα ∂αяℓιη+¢αяα нυηηι♥› says:   29 October 2008   362193  
tanx ppl :P
‹♥oliviaaaa♥› says:   29 October 2008   976335  
the rainbows are so preetah! ~kidnap~ :D
 
Yurichan123 says:   29 October 2008   411316  
So pretty! YAY RAINBOWS!
 
pinkalot says:   31 October 2008   614685  
OMG THATS SO COLOURFUL LOL KIDNAPED LOL LV YA BBF XXXXX
 
‹xoIloveyouxo› says:   3 November 2008   216166  
Kidnapping XD
 
‹steph/ladycostie› says:   29 December 2008   962899  
omg kidnaps
amazing chick [:
 
‹♥Purple Elephant♥› says:   9 August 2009   937871  
Ooh...pretty!
 
‹‹†Dracula's†Servant†›› says:   9 August 2009   335985  
draw the rainbow, taste the rainbow!
 
Taco1 says:   9 August 2009   649649  
I like how so many people commented on it, but it looks good though
 
‹hj§¿žö∑‰®©¤₪»»»»»»!!!!!!!!!!!!!› says:   8 January 2010   959688  
pretty
 
volleyballstar7 says:   8 January 2010   398104  
PRETTY COLORS!!!!!!
 
‹∞ Directioner ∞› says:   9 January 2010   601693  
That is super pretty!!!
 
‹♥Ice Cream Topped With Honey♥› says :   25 June 2010   945110  
:O It's like nothing I've ever seen before GIMME!! GIMME!! GIMME!!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012