azure Login to Kupika  or  Create a new account 

This public Oekaki was created by Naive   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Naive
Uploaded: 7 May 2007
how to draw
random... i don't even know what azure means or if i spelled right... all i know is
it means blue... O__O;

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Bootheghost says:   7 May 2007   998641  
the colours r so pwettiful! *_*
‹starmuncher› says:   7 May 2007   948189  
wow so pretty!!! yay 2nd to comment!!
‹Push the Button› says:   7 May 2007   494982  
le wow + 3rd comment!!!
‹[.R'.]› says:   7 May 2007   455729  
pretty xD
nijntje says:   7 May 2007   628511  
it look like a water spirit thingy xD very pretty btw
yumi says:   7 May 2007   877747  
woah very pretty luv the look in her eyes
legendary says:   7 May 2007   253831  
I absoulutly love they way you shaded the blue hues in this ^_^ Good
clouds12 says:   7 May 2007   578225  
i luffs the hair 
little_black_peach says:   7 May 2007   564125  
Morgana says:   7 May 2007   644683  
eso tan bastante. y usted significa el azul?
zelda93 says:   7 May 2007   335732  
that looks so awesome!!!!! luv it^^ *kidnaps*
momo09 says:   7 May 2007   836439  
Beautiful" (and it does mean blue o.o*)
Jennai says:   7 May 2007   232714  
I dunno if it's blue in that language, but I know in Spanish, it's
azul.. o_o;;

It's wonderful. <333 :D
I love it.
Josefiiin says:   7 May 2007   566166  
My god! <33333
wesly says:   7 May 2007   195724  
waw cool 
chani says:   7 May 2007   741184  
I wish i had your talent.
yumi says:   7 May 2007   334111  
all my oekaki's are crap next to yours XD
Fizzy says:   7 May 2007   979396  
Wow thts soooo gooood
‹NeverShoutAmy™› says:   7 May 2007   977684  
that looks lso kewlio,you should make manga,you are reeeeeeeally
fujiwara says:   7 May 2007   697835  
sooooooooo pretteh.
dan_09 says:   7 May 2007   726648  
brill!!!!!!!!!! :D ^^ i love!
‹goodfornothing› says:   7 May 2007   474771  
arg i wanna draw good! *pounds fist on floor and crys and sucks thumb
like baby* me wanna be like you!!!!!
angelicdevil says:   7 May 2007   152623  
xcottonxcandyx says:   7 May 2007   585929  
omg it's so awesome and pretty and cute and cool
i so want your skills
SheriBerry says:   8 May 2007   195864  
wow...thats amazing
Angel_Of_Darkness says:   8 May 2007   794253  
camille_con97 says:   8 May 2007   362935  

Its soo awesome~!!
Its soo shiny and blue~!!
sango says:   8 May 2007   148853  

I'm gonna die from the beauty!!!

Iamchesare says:   8 May 2007   552123  
Its so....... beautiful..... O.o No, not beautiful..... whats the
world that means the prettiest, coolest thing in the universe?

Gah. I have no idea..... Oh well.

Iamchesare says:   8 May 2007   171147  
* word..... not world....

Stupid freakin typo....
shinigami119 says:   9 May 2007   984713  
really pretty^^
yes it does mean blue
it reminds me of azure kite from .hack//roots
Alyzha says:   9 May 2007   522662  
ZOMG thats so pretty and i love color blue
Alyzha says:   9 May 2007   982519  
i will kidnap it*kidnapz*
Beci says:   9 May 2007   376865  
You are very good at this  I want to be so good too!
shenanty says:   9 May 2007   531343  
azul means blue in spanish
‹Twilight Night› says:   9 May 2007   525678  
cute i likey i kidnaps
Glittz says:   10 May 2007   211894  
donteatglue says:   10 May 2007   934524  
SurfingL1me says:   10 May 2007   176656  
Whoaa!!!!!!! That is so beautiful!!
Dragongirl7 says:   10 May 2007   943872  
AWESOME *kidnapps*
‹jess_makes_ur_bedrock› says:   10 May 2007   748223  
this is just he best one yet
cornelia_101 says:   10 May 2007   488878  
omg omg omg!!!!!!!!!!11 its beautiful!!
YumiAce sings:   11 May 2007   524348  
You R an artist!
‹◦Squirrely Girl◦› says:   11 May 2007   734279  
this is super good
Moogie says:   11 May 2007   811893  
pink is my color....but, I LOVE THIS!!

neko_girl76 says:   12 May 2007   978726  
... *looks at picture* THANK YOU!!! *kidnaps* .>n<.
flowerpetal23 says:   12 May 2007   964835  
azure means blue i think in latin
‹goodfornothing› says:   12 May 2007   356578  
can you please make another template for us to use!?
‹SparklePuff_♥› says:   12 May 2007   486842  
Very pretty!!!!!!!! *stares at it*
pumpkin_pie_101 says:   12 May 2007   544818  
thats kool *kidnaps picture*
HotBABExx says:   12 May 2007   314949  
Kiyotsu says:   13 May 2007   294197  
IT ISH PURTY! I love all your oekakis! GIVE ME YOUR SUPER OEKAKI
‹Twilight Night› says:   13 May 2007   119637  
if you wanted it to be in spanish the word blue then its AZUL
neko_girl76 says:   13 May 2007   379629  
... <>_> *kidnaps*
azure is a certain shade of blue, like indigo or sky blue.
black_petals says:   13 May 2007   166358  
thats so good! *kidnap*
i love shades of all blue!! sapphire, aquamarine, azure,
turquoise....ect etc.
Kiraii says:   17 May 2007   525747  
So pretteh~
And I like the excessive use of bluuuu!
Although the theme IS bluu..
Tablet pressure sensitivity, or something, right?
Angel_26 says:   17 May 2007   892212  
i love blue
my_name_has_a_reason says:   21 May 2007   733635  
im gonna kidnap it...hahahahaha
‹NAtAShA.COURtNEY› says:   21 May 2007   698266  
i kidnapped!ha ha!
‹jess_makes_ur_bedrock› says:   25 May 2007   125874  
out of kindapping spaces..all becuase of your great oekakis!
Rawr_Im_A_Llama says:   2 June 2007   996552  
I thought azure was steak sauce... O_o
Good oekaki!
yari_pink12 says:   3 June 2007   998574  
its azul and u spelled it wrong lolz but its so cute
Emerald145 says:   15 June 2007   168238  
A very nice Oekaki, in my opinion. ;D
 In French I think blue is spelled bleu. Or blue?
 I keep getting them mixed up. O_o
jelly_moo says:   4 July 2007   176789  
This is really cute!!!! I like the hair, and the eyes, and the
coloring, and, I JUST LIKE THE WHOLE OEKAKI!! *kidnaps*
soodapop says:   6 July 2007   522378  
Kidnapped right away!!
You are AWESOME!!!
animeSchoolGirl says:   13 July 2007   883294  
AyumiAzuna1 says:   18 September 2007   983274  
omg I love your drawings! Especially the way you color.... I LOVE IT!
PockyNinja says:   23 March 2008   793825  
SailorMoonGal12 says:   21 April 2008   288321  
i love it! i always loved water power poics!
Yurichan123 says:   9 September 2008   734247  
I love it! It's beautiful..........(angel choir sings)....the
beautiful blue is evrywhere.........this is the greatest thing I've
seen in my whole life!
Yurichan123 says:   9 September 2008   174755  
I have a request!can you please draw me! I love the color blue!!!!
Pinkish_Angel_HOTARU_SATO says:   12 September 2008   268399  
luv the  colors
CrumpetChan says:   13 September 2008   615586  
better than i will ever do.
‹beyoncefan#1› says:   13 September 2008   264272  
your pic is sooooooooooooooooooooo amazing.
Jessiegothacked says:   13 September 2008   875956  
yesh it is!
Kumo says:   13 September 2008   832745  
that's exactly what azure means, blue
it doesnt get any more complicated then that xD
well anyways really cool oekaki!!!
tokio_hotel_rox says:   14 September 2008   978218  
‹Darker by the second Colder on the half› says:   4 December 2008   796476  
OMFG!!!!!!!!! It's you best one! Forget you people that don't like it
‹Forever_Annie› says :   11 December 2008   371124  
cool love it! but blue is azul
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012