Jessica Rabbit Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Namina   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Namina
Jessica Rabbit
Uploaded: 9 February 2008
how to draw
Oekaki
I know this sucks. Im tired and I have saturday classes tomorrow...joy...
Debating whether I want to start a new project or not...Idk...
<333
Nam.

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

‹CrimsonMugiwaraFairy› says:   9 February 2008   641469  
thats awesome :D
 
‹duckie› says:   9 February 2008   244937  
thats so sexy
 
classe_e_le_yuyu says:   9 February 2008   783997  
Wah! awesome! though it looks like ariel
Namina says:   9 February 2008   928917  
haha yeah their hair is the same. I noticed that when i was drawing
it
 
‹Jamssy› says:   9 February 2008   936336  
woo la la ..
 
‹Pain; The Bunnie o(≧▽≦)o› says:   9 February 2008   551544  
wow this is awesome!!!!! i love it Namina
 
Namina says:   9 February 2008   933637  
thanks!!!!
 
AmyFromSonic101 says:   11 February 2008   886552  
I watched the movie 'Roger Rabbit' 'The apple of my eye, the cream of
my coffee... WAHHHH!!' 
- Roger Rabbit.
Namina says:   11 February 2008   332211  
hahahah
i love that movie
 
anime_is_my_life says:   12 February 2008   753777  
awsum :3
looks smexy XD
Nikkismiley14 says:   13 February 2008   466359  
it reminds me of a show....
Crest_Kairi says:   13 February 2008   817697  
hahaha.. love the lips...
alana12795 says:   15 February 2008   781188  
I love it I wish I can be like her
alexus1063 writes:   9 March 2008   943133  
that is so pretty were did you get it from.
AmyFromSonic101 says:   14 March 2008   524697  
The movie rocks.
insane_kittycat says:   23 April 2008   943218  
'im not bad, im just drawn that way...'
lol, love that movie XD
 
‹‹†Dracula's†Servant†›› says:   9 August 2009   648428  
coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
 
‹∞ Directioner ∞› says:   23 January 2010   880540  
Beautiful!!!
 
CrazyMeaghanJellieBeanie says :   18 September 2010   201207  
Hey I Remember Her, Haven't Seen Her In A LONGGG Time Though Lol
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012