Should I leave, or should I not? Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by yummiiXcookii   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by yummiiXcookii
Should I leave, or should I not?
Uploaded: 21 March 2007
Oekaki
Hrmm, this is for Vivi-chann. x3
She said she MIGHT leave Kupika.. but no one knows the answer yet..
DUN DUN DUNNN... O___o;;
Shoo... I felt like making this.. xDDD
For some reason, this picture reminds me of the card "Change of Hearts" from Yugioh.
PUAHAHAA!! xDD
Hrmm.. her facial expression is weird. x]
Dhurr...
Half of it is supposed to be happy and half is sad... xD
Shoo.. yeahhh... xDD
maannn, such a crappy picture.. ='[
Dood, I freakin' messed up on the arm... O___o;;

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Brenna11 says:   21 March 2007   361524  
cuteeeeeeeeee
yay 1st comment!!!
XD
Neko_Yumi says:   21 March 2007   337941  
Don't leave!!!!! T^T its sad when a good nice person leaves >.<
sasuke__ says:   21 March 2007   755948  
nooo she shouldnt leave>.>
Inuyashima_sama says:   21 March 2007   224497  
*hugglez vivi-chan* NOOOO LEAVING ALLOWWED!!! you stay here with all
your fwiends ^^ if you leave I cry and be sad

No leaving!
Wolf_Yasuna says:   21 March 2007   423216  
O__o;
her hair is BLUE!
XD
she shouldn't LEAVE!;__;
yummiiXcookii says:   21 March 2007   983864  
Yaayzz!! xD
Vivi-chan ish soo loved. :]
xDDD

Thankss, Brenna. ^___^
yummiiXcookii says:   21 March 2007   267923  
yeahh it's NOT supposed to be her avatar. xD
lmao..
xDDD
YEAHH, YA HEAR THAT VIVI-CHAN?!
They want joo to staaayy!
xD
Wolf_Yasuna says:   21 March 2007   133894  
but its blue *points*
my favvy color O__o;
next to black of course!XD
darkoekaki says:   21 March 2007   956579  
No she shouldn't leave~~~!
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   979427  
oh, lol! xD
i thought blue was bad or something...
i was like.. OH NOES! SHE HATES IT! xD

Omg, SEE!? another person who doesn't want her to leave! xD
that's good.. :D
Wolf_Yasuna says:   21 March 2007   949573  
YHNI-SAN! I DIED TODAY!XD
AND I AM SO HYPED ON COFFEEEE!
kiwily says:   21 March 2007   725223  
she's an awesome artist, and nice! she shouldnt leave.. and this is
too addicting to leave.. i should be asleep now.. -_-
kiwily says:   21 March 2007   971112  
the pic is awesome 'cept that the hand's overlaping 
renlline says:   21 March 2007   295674  
two words teach me
Kairi says:   21 March 2007   223129  
nuh-uh Vivi! dont leave us!!
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   294279  
OMGG YASUNA.. YOU'RE DEAD?! :O
but you're talkingg... xDDD
zomgg coffeee!! @___@!!
i only like starbuck's coffee...


True, her oekakis rock. x3
AWW DANGG ITT1! >o<
i forgot to erase the lil marks... ='[
WAAAH! it's over lappinggg... =[ 
Reisha says:   21 March 2007   787286  
WAHHHHHHHHHHHHHHH T___________________T I DUN WANT POCKEHH-CHAN TO
LEAVEEEEEEE T__________T
(and the oekaki is shoooo kyuuuuuute!! XD)
DUN GUUUUUUU!! T______T
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   357272  
WAAHH!

We all don't want her to leave!! ToT
but that's for her to decide...
and that's if her plan is working too.. xDD
Thankss! ^___^
Reisha says:   21 March 2007   118111  
KYAAAAAAAAA~~~~~! let's make her plan work!! XDDDD
But how..? T____T
 
Wolf_Yasuna says:   21 March 2007   944683  
yes i'm dead
and i had starbucks coffee O__o;
Reisha says:   21 March 2007   232678  
OMGGGGGGG! lets have a funeral! :D
I never had starbucks before.. XD:;; hows it taste like? o.o
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   865683  
she said that she's trying to suck up to her parents.. .__.
so there's no way we can help in that! xD


ZOMGG!
xDD
starbuck's like the best... *___*
Eeek! A talking human!! I mean.. eeek! i talking dead human bodehh!!
DD:
xD
yummiiXcookii says:   21 March 2007   473293  
Tastes good... xDDD
They have like... coffee stuff.. like so good.. xD
but i don't drink it alot...
or i will be SOOPER short... O___o;;
Wolf_Yasuna says:   21 March 2007   647626  
i am dead cuz roger killeded me >.>;
and starbucks rules *__*
yummiiXcookii says:   21 March 2007   943916  
HOW'D HE KILL YOU?! D:
Nyoo! Imam murder him noww!! 
jk jk jk.. xD
yeshh, starbucks will rule after the cookies who're after the pig.
Wolf_Yasuna says:   21 March 2007   717727  
HE LIKE..PUT A FLESH EATING DISEASE ON MEE!XD
yummiiXcookii says:   21 March 2007   984355  
WHAAA?! xD
-smacks roger whoever he is-
FLESHH EATERR!! DD:
Reisha says:   21 March 2007   189169  
OMGGGGGGGGG!! *bites skin off* o.o TASTES LIKE PIEEEEEEEE! omg xD
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   642858  
OMGG OWWIEE!! xD
-copies reisha and bites skin-
tastes... bad...

ROFL. xD
Reisha says:   21 March 2007   265644  
XDDDDDD LAWLZZZZZZZZ XDDDDDD
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   789439  
I WANT YOURS!!
IT TASTES LIKE PIE!
I LIKE PIEEE!!1 D:
Reisha says:   21 March 2007   788847  
*sheds* o.o
OMG SKIN PIE! XDDDDDDDDd
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   775586  
OMGGGG!!
REISHAAA... YOU'RE INHUMANN!! O___o
lawl, now i have nasty pictures of skin fleshes and blood and crap...
xDD
Reisha says:   21 March 2007   831272  
LAWLZZZ XDDDD Im... a-- um.. xDDDDDD... UHHHHH... IMMA REISHA!
rawrrrrr x3

OMG XDDDDD Pretend that its ALLLLLL sugary pieness :3
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   985935  
OKAY! ^___^
but but... i'll die if i do... T___T
know why?
'cause i'll eat myself up before you now it!
xDDD
Lmfao... xD
HEY! I WANNA BE A REISHA TO! xD
reisha's taste goodd... *___*
Reisha says:   21 March 2007   243584  
LAWLZZZZZZZZ XDDD OMG XDDD
*buys marshmellows* o.o
OMGGGGG!! Imma be sushi then! >:D 
Oh wait... OH NOEZZZZZ!! DUN EAT MEEEEEEEEEEEEE! XD
 
yummiiXcookii says:   21 March 2007   379384  
SUSHII!1 xDD
I've never tasted Sushi before...
It's the sad truth.. xDD
I was scared to taste it!! O___o;;
Eeeek, imma go to shleeep. :]
Oyasumi[sp? xD], Reishaa!! :DD
Malon says:   21 March 2007   616859  
wow, great job!
Reisha says:   21 March 2007   831349  
OMG SERIOUSLY?? XDD sushi is GOOD... XDDD
Raw fish, aha x333
xDDD EAT ITTTTTTT XD its yummy :D eat it wiff wasabi sauce :3
:O niiiiiiight! XD
 
‹< BoulevardOfKittyDreams >› says:   21 March 2007   963497  
OMG! She better not leave! She is one of the good drawers...T_T
 
Kiraii says:   21 March 2007   565595  
*_______*
Yatta!
XDDD
This oekaki is so pretty!
Arigato!
:]
But so far, the plan is working...
^_______^
Hooray!
hahaha...i'm gonna try to sneak on tomorrow too....
O_____o
@____@
They're starting to calm down too...
And Parent Conference is on Friday.
x.x
But they said they're not going.
They don't have to...
But they always talk to my teacher about me..
>.>
EVERY YEAR.
@___@
Goshhhh...
OMGG IT KIND OF REMINDS ME OF MULAN!
O____O
XDDD
Once again thanks!
:]
Sucking up is a good plan i tell you.
;___;
I hope it works.. 
Kiraii says:   21 March 2007   727194  
* THE OEKAKI KIND OF REMINDS ME OF MULAN! 
Hahaha..
:o
My special typos....?
XD
Or something..
XD
FaerieClubKim says:   21 March 2007   872859  
*sniffle* (no comment,too sad)
yummiiXcookii says:   21 March 2007   152713  
nyoo! i don't like the sea weed thingy around it! xD
wasabi is... green... -shivers-
ROFL. xD
  

YAAAY!
YOU'RE EVIL PLAN IS WORKINGG...! xDd
It's not failing... WOOTT~! xD
I don't like Parent Conferenceseseses...
'Cause i don't know what they talk about behind me back..
DUNDUNDUNNN.. O___o
Lol, how does it remind you of Mulann?... xDD
It reminds me of Yugioh!!!
^____^
FreddieWOOT says:   21 March 2007   494393  
pretty!!!
princessophia says:   21 March 2007   435798  
ALL OF YOUR OEKAKIS ARE AWESOME
Kiraii says:   23 March 2007   483997  
OMG, I HAVEN'T CHECKED IT.
XDD
Anyway, Nee-chan, it got on the Popular list!
XDD
LOLZ.
Well, anyway, it reminds me of Mulan.
Why?
Well, because.
Because on the cover of Mulan, her face is halved like that.
With different appearances.
XDD
Get it??
sweetangelgal says:   23 March 2007   893761  
I'm think about leaving too. 
On the bad side: Snobs, pervs, ppl who are too quick to judge, you are
away from real life.
On the good side: Pretty good friends
com_add2 says:   23 March 2007   489565  
Yu GI Oh. Yahoo!!!! *draws card* Change of Hearts Magic Card *sound
effects* Ok now Dark Magician *sound effects* *outs car on Magic and
Trap Zone*
josh10 says:   23 March 2007   318683  
goo yugioh my friend has all egyptian gods in new form and old form
 
yummiiXcookii says:   23 March 2007   778713  
YAAYY OMGG POPULAAARR! xDD;;
hrmm.. mulan is half-faced! xD
jk jk. ^___^
ohhh, thats whyy.. it still reminds me of yugioh! xD


awww, bye-byee sweetangelgal. :]


ookaayy... talk about Yugioh addctcs. xDDD;;
FaerieClubKim says:   23 March 2007   368711  
Wow, she does look like Mulan......MULAN!!!!!!
Enya says:   23 March 2007   336539  
her right ear is upside down =/
Enya says:   23 March 2007   274558  
but its still a cute pic
SAankoun says:   24 March 2007   982453  
Don't leave vivi_chann! ( even though I don't know you and you're not
here at the moment!)
XxsakuraxX says:   24 March 2007   893592  
this is so goood!!! how did she come up with it? (im being
sarcastick)
XxsakuraxX says:   24 March 2007   915372  
awww man! I hate when ppl do that their all talkin but when I come no
one talks cause im late and every ones gone!!!! 
FaerieClubKim says:   24 March 2007   934314  
actually, if you are mean, no one will talk to you.but, it always
happens.
doglover2 says:   25 March 2007   936152  
BEST EVER!!!!!! u go girl and dont come back!!?!
FaerieClubKim says:   25 March 2007   935689  
NO STY HERE!!!!!!and , it reminds me of mulan because of the dvd
cover.On the sword it had MUlan pretending to be a man while the other
side was mulan herself........
‹PrInCesSgIrLiE› says:   7 April 2007   679217  
plz drwa me
FaerieClubKim says:   9 April 2007   343274  
I meant that she should stay here.
emma123 says:   8 June 2009   451194  
this is the best
‹∞ Directioner ∞› says :   7 August 2009   739323  
Pretty, and don't leave!!!!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012