Lolli Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by swim_dory   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by swim_dory
Lolli
Uploaded: 24 January 2009
how to draw
Oekaki
uhhhh, i dont know why i uploaded this, cuz its ugly, but anyways its based on the
song on Kirti's profile

   


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

MandeeBAMBAM says:   24 January 2009   356782  
OMG THAT SONG IS SO OLD I LOVE IT <3
JoeJETPACK says:   24 January 2009   223996  
I lovr that song [=
 
swim_dory says:   24 January 2009   895449  
hehehe yeh i know its soooo catchy!
 
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   25 January 2009   627538  
i have this song on my profile too ^_^ i love this song and all of
Mika's songs ^_^
 
swim_dory says:   25 January 2009   327126  
oh really? koolio, im like soooo addicted to this song right now...
 
‹ERASED› says:   25 January 2009   136151  
Cool>
 
swim_dory says:   25 January 2009   852451  
thanx
 
‹Hannah _is_4_HIPPY› sings:   25 January 2009   842152  
WOW ANOTHER AMAZING DRAWING!!!!!! *claps and whoops* u never cease to
amaze me!!!!!!
 
swim_dory says:   25 January 2009   891765  
well this one disappoints muaw
 
swim_dory says:   25 January 2009   839912  
hehheehee ITS SOOO NOT AS GUUUD AS U SAY!!!
 
swim_dory says:   25 January 2009   621769  
i jus made it cuz the songs catchy...
say looove
say looove 
oh loves gonna getcha down
...LAA lAA lAaA *sings badly*
 
Kirti says:   25 January 2009   272335  
I love it! thanks!
 
swim_dory says:   25 January 2009   233432  
WELCOME! ur too nice cuz it sux...whatever, THANX! (for saying thanx)
 
‹duckie› says:   26 January 2009   264398  
Omg thats awesome.
 
swim_dory says:   26 January 2009   537954  
geeeee ur tooo nice!
 
LaDa_xFace says:   26 January 2009   544749  
>3 This Is Aceee 
*Kidnapped*

CHAAA
 
swim_dory says:   26 January 2009   382252  
THANK YAAAA!!! :D hehehe
 
‹♠♫ßιρσlαя•έυρнσяια♪♠› says:   28 January 2009   851829  
*sings* i was walkin wit my momma one day, when she warned me what
people say, live ur life until love is down, cuz loves gonna get you
dowwwwwn OHHHH OHHHHH OHHH LOLLIPOP OHHHH OHHHHH OHHHH LOLLIPOP!
*blinks and smiles* ^-^
 
‹Cobrastarship_Gurl› says:   28 January 2009   956817  
meh friend gots a bonah
 
‹LoveIsDeadInHerEyes› says:   28 January 2009   362187  
OMFG
THATS AMAZING!
gooo MIKA!
 
gothix101 says:   28 January 2009   957449  
Luvin deh colors
 
Blizz says:   29 January 2009   584563  
Mika rocks :D

Cool oekaki!
swim_dory says:   29 January 2009   225749  
‹Ωςυρςακε•κωεεηΩ›: i luv 2 sing 2! too bad 4
everyone else's ears tho :p

‹Cobrastarship_Gurl›: i bet its a very pretty bonah  (whatever a
bonah is)

‹LoveIsDeadInHerEyes›: THANX! 
 
gothix101: i know, i luvs me some prettiful colors 2, hehehe

Blizz: I AGREE, thankies :D
 
‹♥Mӗw♥› says :   13 May 2010   979729  
mika is so cool!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012