For evil_black_panda Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by Shiina_kun   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by Shiina_kun
For evil_black_panda
Uploaded: 19 July 2007
how to draw
Oekaki
:D  B&W  ftw

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

animemanga249 says:   19 July 2007   887839  
AWSOME!!!!!
animemanga249 says:   19 July 2007   211838  
SHIINA your like the bestes artest ever awsome!!!! i wuff your art
yay!!!!
Tears_of_Death says:   19 July 2007   434982  
are you taking requests?? pleease,i will pay you 20 kupis!!!
oresama whispers:   19 July 2007   222575  
Pretty~~!  @0@;;
The hair looks so...I don't know how to describe it.  D:
Made-up word time, ZOMGBBQWTF.  >0<;;
The hair looks very shinesmoothsugar.  D:
That made no sense and still didn't really describe it, but still.  
T____T
+Crawls off.+ 
 
Shiina_kun says:   19 July 2007   669713  
animemanga249:  Thank you. ^^ 

Tears_of_Death:  No, I'm not taking requests right now.  D:  Sorry.
Shiina_kun says:   19 July 2007   343477  
oresama:  LOL  Thanks XD
BabyBlueKitten says:   19 July 2007   244748  
THAT IS SO GOOD!!! I love how you sketch!! It is great, I mean the
best, I mean....well you get the point that I have no words to
describe it...
‹Northern Italy♥› says:   19 July 2007   818873  
I love it, it is so kawaii
 
Disaster says:   19 July 2007   126591  
I love it. xD
pik0 says:   19 July 2007   446147  
ah, i love how it looks like it's done on paper D:
and the way you shades DX
everything is good!~
Ciel_Kitty says:   19 July 2007   884358  
i love how it looks! @o@
:D
-kidnaps- 
 
kiwily says:   19 July 2007   825295  
lulz, i <3 your eyes >.> err.. in the drawings.. 

the hair does look smooth!!
shinigami119 says:   20 July 2007   292359  
Really awesome
i like how you drew the eye^ ^
oh and evil_black_panda won't be able to see it until her laptop
gets fixed.
shes one of my friends in real life
I_wonder_Y says:   20 July 2007   629224  
coolio!

luv the hair
Akuroku says:   20 July 2007   784334  
Looks so frickin real O.o" omg. -touches- yah
‹Puppeh.› says:   20 July 2007   498922  
Thats sooo pretteh!@.@ Pretteh black hair *Glomps picture* 
 
lilblueangel says:   20 July 2007   775118  
O_O. . .so beautiful. . .
you are an incredible and amazing artist!
Shiina_kun says:   20 July 2007   659136  
Thank you for all your comments guys!  :D  I'm surprised at how many
of you say it looks like it's drawn on paper, or that it looks
realistic.  ^^; Thanks again. ^^ <3

shinigami119:  Okay, thank you for telling me. ^^  When she does get
to see it, I hope she likes it. ^^
emo_kiddeh13 says:   21 July 2007   258645  
if your taking requests can you draw me plzz im new here an thats all
i wanted right now
Jelly says:   21 July 2007   844941  
awesome!
‹{{♥Gelikerz♥}}› says:   21 July 2007   454475  
thats soooo kool!
 
lil_devil5 says:   22 July 2007   551816  
awesome work.
blondie33 says:   22 July 2007   264253  
that rockz!!!!
jamierenee says:   22 July 2007   921112  
this is nice
mzbri says:   22 July 2007   468315  
i loooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeee your
drawings
Purplehairdye says:   23 July 2007   313377  
i just fell in love with a picture xD
ayame_uchiha says:   23 July 2007   453878  
'mazing...........
‹...Lauraa x3...› says:   23 July 2007   661474  
thats so cool ^^.....
 
evil_black_panda says:   23 July 2007   928657  
ZOMG!!!!! THANK YOU!!!!!! *SCREEAMS* ^_^ IM ON MY SISTERS COMPUTER!
YAY I LUV IT ^________^
lidia says:   23 July 2007   879768  
ha ha you will never see her again cause i kidnapped her muahahaha
lol great drawing!
Kamino says:   24 July 2007   398592  
Love that hair. 

*Kidnaps*
SoupQueen says:   24 July 2007   991537  
she isn't happy 
:'(
boo-hoooo
lolz, just kiddin'
XDDDD
aweshomeness rules you!!
I wish I could draw like youuuu!!
Shiina_kun says:   24 July 2007   686446  
Thanks for all the comments.

evil_black_panda:  I'm glad you like it! :DDDD
sand_ninja says:   24 July 2007   956622  
KEWL!!!! ^^
 
just_being_me says:   25 July 2007   317538  
love the eyes!
xM2xL0v3rx says:   26 July 2007   642596  
This Oekaki is cool and well drawn nice work!! 
xxsmiles2xx says:   26 July 2007   937954  
pretty good
Krayonz says:   31 July 2007   334285  
omg your art is gorgeous!!... i wish i had such talent.!!!!!! make
moi pleaseeee.
 
Lavander_Love says:   31 July 2007   363761  
how do  uys draw so good?
Lavander_Love says:   31 July 2007   488845  
i mean guys*
lovers_and_other_strangers says:   18 August 2007   538446  
omg...thats amazing....*kidnaps*
PenceyPrep says:   5 October 2008   254317  
That is just amazing.
trainer_kohaku says:   5 October 2008   564268  
cool!
 
anime_witch12 says:   5 October 2008   153272  
really pretty cool!
PatxxPwns says:   5 October 2008   956447  
Simply amazing :]]]
 
‹~Carrie~(Im bi bitchis)› says:   26 November 2009   757090  
thats hot lol i loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ur pics haha im prob
the only person to coment on like 10 or 17 of ur pics haha
 
‹♥Kirsche♥› says :   26 November 2009   638998  
I like it!
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012