hmmm Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This public Oekaki was created by soul_reeper   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by soul_reeper
hmmm
Uploaded: 8 May 2007
how to draw
Oekaki
lol eye bally

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

Avatar_Ninja says:   8 May 2007   286586  
Erm....very cool.
DRYBONEZ says:   8 May 2007   894111  
that looks kool....
happydays says:   8 May 2007   247126  
ooooh eye bally
danielle1010225_2nd says:   8 May 2007   383146  
I love the details
 
Blue_Love says:   8 May 2007   119812  
woah that looks profesional!
‹NeverShoutAmy™› says:   8 May 2007   978853  
oooh,perti euyebally!!!
 
Spring_flower says:   8 May 2007   662384  
wow! cool eyeball~!
interactive_buddy says:   8 May 2007   819414  
OMG!!!!!!!!!!!
soul_reeper says:   8 May 2007   865537  
lol gosh i draw an eye now therets a whole bunch
_wanted_ says:   8 May 2007   426614  
wikad....*kidnaps*
interactive_buddy says:   8 May 2007   112712  
i love it -kidnappes-
interactive_buddy says:   8 May 2007   525696  
ssssssssssssssssssssssssssswwwwwwwwweeeeeeeeeeeeettttttttttttttt
interactive_buddy says:   8 May 2007   173173  
OMG!!!!!!!!!
KOTORgamegirl says:   8 May 2007   559539  
KEWL!
 
interactive_buddy says:   8 May 2007   284525  
this will be popular
interactive_buddy says:   8 May 2007   794441  
because its awsome
kibas_gurl009 says:   9 May 2007   747323  
niiiiiiice
donteatglue says:   10 May 2007   914817  
scawwy
yumi says:   10 May 2007   225872  
wow very good
xxSilentScream says:   10 May 2007   362733  
Good :]
cute_monkey says:   10 May 2007   552955  
oh pretty eye!!!!!!!=)
SheriBerry says:   10 May 2007   314197  
wow......... thats a good eye
burberry_girlie says:   10 May 2007   321922  
wow thats so good how did u do that?
 
‹goodfornothing› says:   10 May 2007   995928  
arg it's so much better than the one i drew
 
interactive_buddy says:   10 May 2007   531496  
yea its popular
pimp221 says:   11 May 2007   595658  
a eye
Demon_Slayer says:   11 May 2007   942987  
oh kool it looks like my eye contacts in my pic
i_silverdragon94 says:   11 May 2007   357265  
scary! lol..........nice job!
pheonix2000 says:   11 May 2007   195999  
OMG I LOVE IT!!!!!!
Suiseiseki__x says:   11 May 2007   663579  
oh wow, that's so amazing!
meema says:   11 May 2007   178677  
soooooooo awsoem!!!!!!
looks soo real!!!!!!!!!^_^
_BlAcK_RoSe_ says:   11 May 2007   172664  
Aiiya! 

AWSHOMENESS! XD
 
I_wonder_Y says:   11 May 2007   187315  
wow! it's..
it's...
it's...
so big!
I_wonder_Y says:   11 May 2007   266294  
nice big humongous red eye
Sabreisk says:   12 May 2007   364132  
I SEE YOU! lol..
 
‹someweirdnews› says:   12 May 2007   119773  
SO RADDD!
‹<3+Gumdrop_Queen+<3› says:   17 May 2007   381181  
nice eye
 
MassDestruction says:   6 February 2009   574923  
IM WATCHED. D:
 
‹H.T.T.M.G.› whispers:   7 February 2009   971195  
I would want this eye.
 
‹† Ammit Eats Dead Souls †› says:   7 February 2009   118954  
That is an awesome eyeball.
 
‹‹†Dracula's†Servant†›› says:   26 April 2009   928915  
this is soooooooooooooooooooooooo better than my oekaki of an
eye!!!!!!!!!!
 
‹New Account: PreppySkater› says:   26 April 2009   942795  
WOW!!!LUV IT!!!IM GOING TO KIDNAP IT!!!
 
‹α|!~♫~ ṫℌℯ~♫~Ḡαṫ☮ґ› says:   26 April 2009   845175  
That's awesome!
 
‹αѕѕвυтт› says :   12 March 2010   754239  
Looks like mine, but mine's tawny gold.
 
 
HTML Tips
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012