My abvaatar attempt 2 Login to Kupika  or  Create a new account 

This public Oekaki was created by iluvanimeal0t   ( view profile . send KP ) View all Oekakis by iluvanimeal0t
My abvaatar attempt 2
Uploaded: 18 March 2007
NO REQUESTS PLEASE^^ Didn't add wings cuz it'll look weird imo 
Someone modified it ;_; without my permission. Oh shoots. i didn't even say they had
to ask me to modify it. Now modify tool gone till that person tells me they modified
it @.@ nooo stupid know that this happened...

Kidnap this Oekaki
Display a small version of this Oekaki on your profile.
Show this Oekaki on your profile page or anywhere you want
HTML code to link to this page: big thumbnail:

small thumbnail:

actual size:

camille_con97 says:   18 March 2007   222472  
OMG!! I love it!!

And yay!! First to comment!!
danielle1010225_2nd says:   18 March 2007   847293  
iluvanimeal0t says:   18 March 2007   979579  
lol i forgot an eyebrow xO
kelzeyxxx says:   18 March 2007   315231  
very pretty
Kiraii says:   18 March 2007   524713  
Awww that's so cute!
I was browsing around the drawing board and this just caught my eye!
I didn't even know it was you who drew it!
I really love the eyes!
Inuyashima_sama says:   18 March 2007   916857  
awwwwwwwwwwww its adorable!
Bloodshed says:   18 March 2007   423153  
*stares avie* wow its cute
music_lova says:   18 March 2007   781768  
great pic!can u teach me?
iluvanimeal0t says:   18 March 2007   553636  
If I knew you as a person I would ^^...There's nothing that special I
did with it xP
gingersnaps says:   18 March 2007   979376  
Omg sooo cutttte!!!
‹Push the Button› says:   18 March 2007   476912  
Kawai ^_~ 

Love the eyes!
koroko says:   18 March 2007   817563  
awwww wow! i wish i could draw like you
koroko says:   18 March 2007   775435  
*kidnaps* :3
koroko says:   18 March 2007   391342  
*sits in te corner and cries* im so bad at drawing! i dont even know
how to get thick outlines! *sniff*
baka_yellow says:   18 March 2007   288644  
aww kawaii lurv it

im kidnapein it
yummiiXcookii says:   18 March 2007   814944  
zOMG soooo prettyyy!! :DD
i LOVE how you colored the eyes. ♥___♥
and hair and the shadings and the shine too! @___@ 
AceBunnyRabbit says:   18 March 2007   266286  
- falls on floor having sezuire - I need to know how to draw like
that!!- next has asthma attack -
‹Lora Patsy Poodle› says:   18 March 2007   176633  
it looks so innocent
LadyDa says:   19 March 2007   818734  
liked the 1st one better...not that this 1 aint shiny...just
iluvanimeal0t says:   20 March 2007   956817  
lol xP......I don't know........ not as much happiness maybe >.>??
Rikulovers says:   21 March 2007   964197  
so kawaii^^
micheals2nd says:   21 March 2007   724532  
wow its mine mwuhuhahahahaha
micheals2nd says:   21 March 2007   251893  
now mwuhuhahahahahaha
sashikineko2 says:   21 March 2007   914924  
That looks like sashikinonekos work! Thats awesome!
SilentDreams says:   21 March 2007   955921  
OMGosh this rocks!
SilentDreams says:   21 March 2007   863825  
im so kidnapping it. 
xeinotsu says:   21 March 2007   441111  
So cute!
iluvanimeal0t says:   21 March 2007   153851  
w00t Micheal you visited one of my oekakis before leaving ;-; *ish
deeply touched*
It looks like her work???? o.0 but i got the techniques off of someone
else with most of what i usually draww
thaliakinzzxo says:   21 March 2007   822386  
this is awsome
jjj5543 says:   22 March 2007   592929  
its beutiful
‹AFIIQAA! Says heyy.› says:   22 March 2007   538448  
cute! she looks so innocent!!!!!!!  *kidnap*
Panicatthediscoisme says:   22 March 2007   145452  
i love it
Chirachira says:   23 March 2007   642645  

So pwetty...
Shyla33 says:   23 March 2007   567672  
ewwwwwwwwwwwww ugly yuck
Shyla33 says:   23 March 2007   452661  
lol kidding im just kidding
iluvanimeal0t says:   23 March 2007   257146  
Ahhhh who modified this ;_;?
anveena says:   24 March 2007   591748  
thats awsome!!
Dove says:   4 April 2007   846788  
sorry its so ugly no duh Just kidding
ginny5oo says:   18 December 2007   537962  
i love the way you textured it all! it tis so pertyful!
‹Moi→Nerd is in Despair› says :   29 March 2009   914752  
that is so flipping awesome!
What do you like about this oekaki? What can be improved?
If this oekaki is inappropriate, just ignore it.
Do not give the "artist" the attention he wants!

Commenting will even make it popular!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012