nintendofangirl101's profile Login to Kupika  or  Create a new account 

» give a hug!
19 F United States of America
speaks English and Tagalog
Last login: 13 September 2008
KupiCredit: 0
Sent comments: 4
Received comments: 10
Profile views this month: 0
Member since: 28 June 2008
 I'm everywhere...even right behind you !
Alright,I changed my profile again AGAIN!!!P.S.I Changed it
AGAIN!!!BUT-I still want to change my profile a
loooooooooot of times...sooooooo I'm gonna say:
Do you smoke?No...
Do you believe in God?Definetly!!!
Do you have any pets?Two dogs but they're gone!!!
Do you like sports?Yeah!!!
Tomboy or Girly Girl?TOMBOY!!!
Single or taken?O.e...single...
Do you sing?Yes.
Favorite food?CHOCOLATE!!!!
Ummm...Favorite Anime?Inuyasha!!!YAY INUYASHA!!!AND POKEMON!!!YAY
Favorite Band:ONE REPUBLIC
Please message me if you want to be my friend!!!

So far vgcats is waaaaay funny!!!
Keep up the work vgcats!!!

You know you live in 2008 when-

1 )You accidentally put your password on a microwave.

2 )You haven't played solitare with real cards for years.

3 )The reason why your not staying in touch with your friends is
because they don't have a screenname or a myspace.

4 )You'd rather look all over the house for the remote instead of
pushing the buttons on the TV.

6 )Your boss doesn't even know how to do your job.

7)As you read the list you keep nodding and smiling.

8 )As you read this list you think about sending it to all your

9 )You were busy nodding and smiling to notice #5.

10 )You scroll back up to see if there was a #5.

11 )Now you are laughing at yourself stupidly.

Put this in your profile if you fell for that,and you know you did.

If you have ever pushed a doctor that had a pull sign on it or vice
versa copy this onto your profile.

If you ran down an up elalator copy this onto your profile.

If you had ever had a mad laughing fit for absolutely for no
reason,copy and paste this onto your profile.

If you've ever wondered what it be like in another dimension,copy and
paste this onto your profile.

P.S.I fell for it   !!!


Latest diary entries by nintendofangirl101   
21 Jul 08
I'm a HUGE nintendo fan...who just wants to say i'm a big...
6 Jul 08
1.What is your favorite weapon?
a)Tensuiga!!!Hell yeah!!!
b)A bow and arrow!!!Not as strong as...

» view all entries...

Q&A Section   
random_ness 19 Aug 08  
Hiiii Wanna be buddies? I've got cookies!!!!!!
nintendofangirl101 29 Aug 08  
Sure!I like cookies *munch...munch*
ThatEmoMona 28 Jul 08  
do you wanna be friends........i luv your pro
nintendofangirl101 28 Jul 08  
nintendofangirl101 23 Jul 08  
The bunnys are comming!!!
nintendofangirl101 24 Jul 08  
nintendofangirl101 8 Jul 08  
nintendofangirl101 8 Jul 08  
Meera27 6 Jul 08  
your dogs r gone! omg im soo sorry sad...
i hope they come back. =] =]
nintendofangirl101 6 Jul 08  
Thanks but it's been three years that there gone!!!
Ask nintendofangirl101:    

nintendofangirl101 thinks the following are her friends:

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012