mindlesscheyindulgance's profile Login to Kupika  or  Create a new account 

» give a hug!
21 F United States of America
speaks English
Last login: 7 November 2008
KupiCredit: 0
Sent comments: 0
Received comments: 0
Profile views this month: 0
Member since: 7 November 2008
 these are my friends by default not by choice.- Eric Rivers
yo im 13 almost 14. im in 8th grade.My best guyfriend is kyle
freaking stanovich,hes totally awesome, and he knows all th best
unknown bands that no one has heard lol.my best girlfriend, psh i dont
have a BEST one i love them all lmao, ecpessially dezzi...lmao...good
times. haha. I've fallen in love and i still am in love with the most
amazing guy ever, Casey Allen Brummett, hes amazzzinngggg.i am bi, get
over it dont make a big fucking deal out of it ^_^. The best store
ever has to be Rise,Enzumies!, lol,i love this store, its waaay better
than zumies. i have a cell phone.Call it if you want just ask me for
the number ill give it to you if i know you.Im very random, all the
time lol. you just have to get to know me.add me on
vampirefreaks.com/MSI_chey i think that orange gummy bears are
horrible. i have so many friends and im happy that i do . talk to me
if u wanna hang out sometime or anything just get to know me
supposedly im a really amazing person lol. so
yeah.BLAH.shejustcries.lmao sophie.ohh and two more things about ME. i
play guitar, and i skateboard  ill say that im pretty good at guitar
and i suck at skating lol. i have an obsession with gloomy bear too
or add me on myspace:
and my faovite movie is Grind :D

PicStream by mindlesscheyindulgance   
mee :D

» view all...

Q&A Section   
No Q&A pair has been posted.
Ask mindlesscheyindulgance:    

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012