electraELECTRIC's profile Login to Kupika  or  Create a new account 

» give a hug!
24 F United Kingdom
speaks English
Last login: 2 November 2008
KupiCredit: 0
Sent comments: 5
Received comments: 0
Profile views this month: 0
Member since: 23 October 2008
rawrr ! Mmmkay;Let's talk shit about Electra. Her name is ElectraKramer;DURR.(: More?? Well sometimes I talk alot and won't shutup. You have to tell me sometimes. :D And I love Twilight. Edward is LOVELY. I sware I'm gonna marry that vampire one day. Two things I hate is haters and fakers. They are soo annoying.(: I REALLY hate them. I also want to rid this site of cyberers. They are soo wrong on soo many levels. No one will ever wanna have sex with them. I wanna fall in LOVE also. I'm single. I broke up with Drake two months ago. I don't miss him. He was a bitch anyways. Also, I like Nickasaur. He is oh-soo sexyy. :D Omg I would kill to meet him for just one second. I guess I'm kinda in love with him and his music. I soo wanna become a singer. That is my all-time dream. I wanna sing Indie, Electro, and J-pop. I LOVE that kinda music.(:

Q&A Section   
princessnick 23 Oct 08  
welcome to kupika!

electraELECTRIC 24 Oct 08  

Kunoichi 23 Oct 08  
heeeeeeya :D
electraELECTRIC 24 Oct 08  

waasup ??
i'm electra
‹iCanOnlyBeMe› 23 Oct 08  
Hello im kyle : )
electraELECTRIC 24 Oct 08  

hey i'm 
electra !
Ask electraELECTRIC:    

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012